Dames, ik heb goed nieuws. We hebben 2 ingevroren cryo's! Echt niet verwacht! Ook omdat ze het de hele tijd over mijn leeftijd hebben! Maar heel misschien is er nog hoop! Wilde ik even delen.
Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 2 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - 6/5 bespreking uitslag ICSI @ Gent Maria94 - rond 10/5 uitslag PGT embryo's Florette - 18/5 follikelmeting Danielledkx - 21/5 eerste echo tp4 Testdatum Aya20 - 9/5 Zwanger
Hier vandaag uitslag gehad. Progesteron was 30 rond 7 dagen na eisprong, dus dat was prima gelukkig. Gisteren menstruatie begonnen dus hopelijk ergens deze maand onze laatste tp.
Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 2 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Springinhetveld - 33jaar - 3de kindje - ICSI poging 1, tp3 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - 6/5 bespreking uitslag ICSI @ Gent Maria94 - rond 10/5 uitslag PGT embryo's Florette - 18/5 follikelmeting Danielledkx - 21/5 eerste echo tp4 Springinhetveld - 26/4 tp3 cryo Testdatum Aya20 - 9/5 Springinhetveld - 6/5 Zwanger
Ik heb giga migraine gehad en tramadol moeten nemen. Eerder had ik zere borsten, weeig gevoel in de onderbuik. En nu niets meer. Zou het zijn afgebroken? Ik ga wel wachten (als ik het volhoud)
Hoe gaat het nu? Test je nog steeds? Ik heb ineens zero klachten meer. Maak me zorgen. Herken jij dat? Zo ja, wat betekende dat? Het duurt zolang nu. Tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas na twee weken, dus op moment van nod klachten.
M Mag ik vragen welke ondergrens jouw ziekenhuis hanteert? Ik had vandaag 18 met 5 dagen na eisprong… naar mijn idee te laag, vorige maand een biochemische gehad en nu net onze laatste embryo teruggeplaatst gekregen.
Ik heb toch een vroegtest gedaan en die is positief.. donderdag mag ik pas testen. Is er een grote kans dat het de ovitrelle is??
Ik heb eigenlijk geen idee. De arts vertelde me alleen dat het een goede waarde was. Ik lees online veelal dat minimaal 30 ideaal is, maar zie vaak ook voorbijkomen dat 20 prima is. Blijkbaar heeft elk ziekenhuis z'n eigen mening hier weer over. Ik las je verhaal in een ander topic. Pittig traject ook voor jullie. Hopelijk blijft deze toch zitten, ondanks je slechte voorgevoel!
Hoeveel dagen na ovitrelle zit je? Volgens mij kun je 10 dagen na ovitrelle officieel nog positief testen.
Ja onze kliniek vind dit goed.. dus moet er maar op vertrouwen. Ik heb zelf nog wat Utrogestan liggen maar vind het ook weer spannend om eigen doktertje te spelen. Want straks stop je daarmee omdat ie op is en gaat het daardoor weer fout. Dus lastig… Dankjewel, dat is lief! Hopen wij ook
Ovitrelle spuit heb ik gezet op zaterdag 20 april. Vanochtend een positieve test nogmaals. Maar heb ook een het gevoel dat mijn menstruatie doorbreekt. En veel stress gehad door de migraine (bang dat het daardoor mis ging). Testen heb ik bijgevoegd.
Zou dat echt zo zijn?? Maar waarom mag ik dan toch pas donderdag testen?dank je wel voor je reactie!!
Wij ook ivm secundaire infertiliteit. Maar jullie al veel pogingen gedaan. Mijn eerste dochter is ook 4 (2020). Ben je nog positief?
Ik ben vooral erg nuchter geworden en steeds vaker bekruipt me het gevoel dat het alleen bij mijn dochter zal blijven. Ik wacht nu nog op de uitslag van mn aantal embryo's.. die was vorige x erg laag. Hopelijk nu een betere uitslag! Ik ben wel erg dankbaar dat ik al een dochter heb mogen krijgen ♥️