Start IVF/ICSI februari/maart/april 2024

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 21 feb 2024.

  1. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Welkom en bedankt voor je nu al fijne bijdrage!!
     
  2. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Dank je wel, en ik houd dus nog iets slag om de arm.

    Hoe gaat het nu met jou?
     
  3. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Springinhetveld1990 vindt dit leuk.
  4. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Heel spannend voor jou! Knap dat je kunt wachten tot donderdag!
     
  5. SuzyCQ

    SuzyCQ Lid

    18 mrt 2024
    79
    74
    18
    Vrouw
    Ah, goed om te horen dat mijn aanpak een beetje in lijn ligt met het jouwe. Zeker omdat jij toch echt wel een voorbeeld-ronde heb gehad!

    Hoe voel je je verder? Is het nog een beetje te doen, die laatste dagen? Gelukkig wel lang weekend!
     
  6. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Dat geeft hoop he! Het was inderdaad een hele goede ronde, zeker vergeleken met de eerste poging.

    Nou ik word wel steeds ongeduldiger, vooral omdat het een verrassing is wanneer ze ons bellen.
     
  7. Gossie

    Gossie Lid

    21 feb 2024
    35
    21
    8
    Vrouw
    Welkom iedereen die mee is komen praten! Ik hoop op goede resultaten voor jullie allemaal.

    @Maria94 Sorry voor mijn ontzettend late reactie. Ik heb geprobeerd mij de afgelopen tijd op andere dingen te focussen dan het traject en ben daarom wat afwezig (geweest) op het forum. Aankomende zaterdag mag ik weer beginnen met de triptofem injecties. Hoe gaat het met jou? Ik las dat jullie aanstaande vrijdag de uitslag van de genetische test krijgen. Spannend hoor, houd je het wachten nog een beetje vol? Ik duim voor jullie!
     
    Florette vindt dit leuk.
  8. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Lieve dames, ik ben zwanger! En ben heel blij:) ik kan het bijna niet geloven. Mijn partner is ook super blij.

    Ik voel me ook dubbel, want ik gun het jullie ook heel hard!! En hoop echt dat jullie wens heel snel in vervulling gaat!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Gossie, SamaMari14, Maria94 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    En ik heb heel veel respect voor jullie, want het is zo n pittig traject. Vooral het wachten is slopend en zo knap ook van de dames die nu al vaker hebben moeten wachten. Ik duim heel hard voor jullie!!!

    En mega bedankt voor de geweldige steun die ik heb mogen ontvangen hier. Was heel waardevol.

    Ik wil blijven meelezen en jullie tot steun zijn.

    Alle liefs!!!!
     
    Gossie, SamaMari14, Florette en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Dat is toch ook heel fijn om er nog even niet zo veel mee bezig te zijn, daar hoef je geen sorry voor te zeggen!:)
    Dus het gaat nu echt bijna beginnen! Hoe voel je je nu het bijna zo ver is?

    Vrijdag zijn de 8 weken voorbij en ik hoop zo dat we dan ook echt de uitslag krijgen. Het is zo spannend, alle doemscenario's gaan door mn hoofd. Van wat nou als alle embryo's opnieuw getest moeten worden of dat ze allemaal niet goed zijn. Totaal niet realistisch natuurlijk maar dat komt denk doordat de uitslag van punctie 1 zo slecht was.
     
  11. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Yessssss!!!! Gefeliciteerd! Echt zo blij voor je!:D Voor mij geeft dit alleen maar heel veel hoop!
    Wat lief dat je mee wilt blijven lezen. Hoe voel je je?
     
  12. SuzyCQ

    SuzyCQ Lid

    18 mrt 2024
    79
    74
    18
    Vrouw
    Ik ga HEEL hard voor je duimen dat je vandaag de resultaten krijgt, meis. Stuur al het positieve baby-dust jouw kant op! ✨
     
    Maria94 vindt dit leuk.
  13. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Dank je!❤️

    Nou helaas nog geen uitslag gekregen, nadat ik belde wel een bericht gekregen dat ze er achteraan gaan waar de uitslag blijft. Het zal wel na het weekend worden. Ondertussen ben ik mezelf nog gekker aan het maken met allemaal onmogelijke scenario's. Ben opeens bang dat ze de biopten zijn kwijtgeraakt of dat er iets anders mis is. 3 Extra dagen op 8 weken lijkt niks maar het voelt echt als heel veel tijd.
     
  14. Danielledkx

    10 apr 2024
    91
    49
    18
    Vrouw
    Wat ruk dat je de uitslag nog niet hebt:(. Je hebt echt de volle 8 weken moeten wachten ook?
     
  15. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Ja echt super stom! Gisteren was het 8 weken en ze hebben gezegd binnen 8 weken. Kreeg jij de uitslag wel binnen de gestelde termijn?
     
  16. Danielledkx

    10 apr 2024
    91
    49
    18
    Vrouw
    Ik kreeg de uitslag beide keren zelfs eerder. 1e keer na 7 weken en 2e keer na 5 weken al. Hopelijk maandag duidelijkheid voor je!
     
    Maria94 vindt dit leuk.
  17. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Dat is wel vrij snel (alnog lang wachten hoor). De eerste keer hoorde ik het ook na 7,5 week. Heb me wel weer een beetje kunnen herpakken, gisteren een mental breakdown gehad maar vandaag toch maar proberen te genieten van het weekend want er is nog niks aan de hand.:roflmao:
    Hoe gaat het met jou?
     
    Danielledkx vindt dit leuk.
  18. Danielledkx

    10 apr 2024
    91
    49
    18
    Vrouw
    Die mental breakdown snap ik heel goed. Het is allemaal al klote, maar voor ons dat extra wachten nog veel erger:cry:. Ik begin ook vrij ongeduldig te worden merk ik. Vorige cyclus dus als 'test' gebruikt om te checken of ik een goede eisprong en luteale fase heb. Nu cd11 en hopend op snel een positieve ovulatietest voor de laatste tp. Vorige keer dus pas op cd26, maar dat was ook m'n allereerste eigen cyclus ooit na jaren pilgebruik en dus ICSI en medicatie van de vorige 3 tp's. Dus snap ook wel dat ik niet gelijk moet denken dat ik een cyclus van 28 dagen ga hebben:D. En ergens alweer aan het nadenken over het vervolg als dit ook mislukt.... Dus bij mij kruipt de tijd ook voorbij:o:.
     
    Maria94 vindt dit leuk.
  19. Maria94

    Maria94 Actief lid

    30 sep 2023
    180
    67
    28
    Vrouw
    Ja bah dat duurt echt veel te lang allemaal! Ik snap helemaal dat je je vorige cyclus al in de gaten wilde houden om te kijken hoe het zit, je probeert toch op een of andere manier ergens grip op te hebben. Hopelijk hoef je niet lang meer na te denken over 'wat als het niet lukt' en is het na de volgende terugplaatsing raak! Maar die onzekerheid he, je wilt het liefst gewoon weten waar je aan toe bent.
     
    Danielledkx vindt dit leuk.
  20. Springinhetveld1990

    30 jan 2024
    37
    14
    8
    Vrouw
    Heej heej
    Ja ik was even down de afgelopen tijd mijn 3de terugplaatsing is helaas mislukt en nu worden de echos gemaakt voor mijn eisprong en hopelijk volgende week mijn nieuwe terugplaatsing..

    Maar jij bent zwanger zag ik super leuk gefeliciteerd ga er lekker van genieten meis
     

Deel Deze Pagina