Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 3 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 - 2e kindje Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Springinhetveld - 33jaar - 3de kindje - ICSI poging 1, tp4 Gossie - 31 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Musa - 36 jaar - 1e kindje - ICSI poging 2 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - eind mei begin ICSI 3.0 met Menopur 300 Springinhetveld - 27 juni 2de echo Danielledkx - 28 juni - tp4 Maria94 - 4 juli zwangerschapstest Gossie - 11 juli eerste echo Testdatum Zwanger Meisjes91 Aya20 Springinhetveld Gossie
Deze ronde idd nog wel ovutesten gedaan, maar zat sowieso te vroeg in de cyclus voor een positieve test al. Temp was maar 0,1 gestegen vandaag. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat de gonasi rommelt met m'n temperatuur. Lees online wel meer verhalen dat je temperatuur na een trigger niet altijd betrouwbaar is. Veel meer kan ik er ook niet aan doen, nu gewoon wachten tot vrijdag en dan zien we wel... vind het toch wel eng zonder utrogestan. Ik wilde het juist zonder die zooi doen, maar nu het erop aankomt denk ik, ik ga het op eigen houtje gebruiken. Vind het ook zo vreemd dat utro bijna overal standaard voorgeschreven wordt, zelfs in natuurlijke cyclus. Hoe natuurlijk is 't dan nog eigenlijk? En waarom is het beleid overal anders? Fijn dat je tp goed is gegaan! Ik stress 'm ook alweer voor het ontdooien vrijdag. Mij niet bellen, letterlijk!
SPANNNEEND. Jeetje, nu echt embryo on board. En dan 4 juli dus testen? Ga je jezelf kunnen bedwingen om niet te testen? Ik zit ook in zo'n Facebook voor vruchtbaarheidsbehandelingen en daar word je dan overspoeld met vrouwen die al 4 dagen na de terugplaatsing gaan testen en dan om advies komen vragen. Ik wil dan echt altijd zo graag zeggen van joh, zit gewoon je kontje rustig en wacht op de testdatum maar volgens mij is dat ZO hypocriet van mij want in die omgekeerde stiuatie weet ik OOK dat het onmogelijk is om geduld te hebben haha. @Danielledkx Ook al zo spannend. We gaan er gewoon vanuit dat je niet gebeld wordt. Nog 2 dagen geduld hebben en dan weet je het. Wat is precies de reden dat je utrogestan zou willen gebruiken, ook als het niet wordt voorgeschreven? Ben gewoon nieuwsgierig.
Ik lees inderdaad ook wel eens dat je temperatuur kan afwijken na de trigger dus dat zal het vast zijn! Ja inderdaad spannend he helemaal zonder medicatie. Vind het vooral spannend omdat ik steeds maximaal 11 dagen na de positieve LH test menstrueer dus ik hoop dat de embryo de kans krijgt om in te nestelen. Vandaag 8 dagen na de positieve ovulatietest. Hoe is dat bij jou? Heb jij een vast aantal dagen van ovulatietest tot menstruatie? Ja dat snap ik ook niet dat het beleid overal zo anders is. Dat maakt je wel onzeker. Maar aan de andere kant, het ziekenhuis wil ook zo hoog mogelijke zwangerschapspercentages dus ze zullen er echt geen baat bij hebben om daar niet hun best voor te doen. Veel te spannend dat ontdooien! Ik duim voor je dat het goed gaat! Gaat vast goedkomen met die sterke pgt embryo.❤️
Ja echt wel spannend, maar waar ik het hele traject in een soort zelfbescherming heb gezeten stuur ik nu allemaal positieve energie naar mn baarmoeder (niet dat ik dat echt kan hoor maar voor het idee). Ik voel wel vanalles in mijn buik maar probeer er niet te veel op te letten want ik beeld me vat dingen in. Nou ik weet zeker dat ik niet tot 4 juli kan wachten omdat het zaterdag 11 dagen na mn positieve ovulatietest ben en dan vaak al menstrueer. Dus als ik dan nog geen menstruatie heb denk ik dat ik zondag wel zou testen. Daarbij wil ik er ook niet in de ochtend voor een werkdag achter komen dat het niet gelukt is.
Utrogestan ondersteunt het baarmoederslijmvlies. In principe zou je lijf het gewoon zelf moeten kunnen. Het is met name belangrijk voor vrouwen die een korte luteale fase hebben. Die heb ik tot nu toe nog niet gehad, dus het zal wel goed zitten. Maar het wordt dus ook gewoon voorgeschreven aan vrouwen die een prima progesteron waarde hebben. Beetje een baat het niet schaadt het niet middel.
Dat zou wel genoeg tijd moeten zijn voor het embryo, is ook lastig te zeggen wanneer je ovulatie precies is geweest natuurlijk. Kan een dag na de positieve test zijn geweest, maar ook 2 dagen. Geloof dat een luteale fase tussen de 10 en 14 dagen 'normaal' is. Zelf werd ik in beide cycli 15 dagen na de positieve ovulatietest ongesteld. Dus dat zou zeker goed moeten zitten. Maarja, de ene cyclus is de andere niet.
Vandaag het ziekenhuis gesproken en we mogen het gelijk nog een keer proberen. Spannend maar ik raap mezelf weer bij elkaar. Ik denk maar, als je vaak genoeg een voetbal op een goal schiet gaat hij er op den duur wel een keer in. Rare vergelijking maar ik probeer het met grappige metaforen een beetje luchtig te houden voor mezelf. Hopelijk is 3x scheepsrecht.
Dank je voor je uitleg, dat stelt wel gerust. Ik moet me ook niet weer vanalles in mn hoofd halen. Dat heeft ook helemaal geen invloed op de uitslag. Maar nog geen testdrang gelukkig hoor want ik weet dat het veel te vroeg is.
Dat is wel goed nieuws!! Weet je al wanneer ongeveer? Haha dat is wel een hele toepasselijke nu met het EK. Maar zo is het wel, iedere keer een nieuwe kans!
Dinsdag is de eerste echo. De tp is in mijn eigen cyclus want die is altijd erg stipt. Ik verwacht dus ergens midden juli de tp. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Mag ik met jullie mee schrijven? Ik heb het hele topic doorgespit en jullie verhalen gelezen, gefeliciteerd aan alle zwangeren. En aan de rest: jullie zijn powervrouwen! Zelf hebben we al een zoontje uit ICSI, toen zwanger van de 1e verse terugplaatsing en 4 cryo's in de vriezer. In december 2023 gestart voor een broertje of zusje. De 2e cryoterugplaatsing was ik zwanger maar dat werd een miskraam. Hierna helaas geen zwangerschap meer. Een nieuwe punctie gehad en inmiddels zijn we bezig met onze 6x terugplaatsing, deze us afgelopen vrijdag teruggeplaatst dus ik zit weer op het wachtbankje. Het is zo frustrerend en confronterend traject. De wens voor een 2e kindje is zo groot. Zaterdag is mijn NOD. Ik wil eigenlijk niet testen, vanwege de teleurstelling, maar weet ook dat ik me waarschijnlijk niet ga kunnen bedwingen.
Dat is echt al heel bijna! Fijn dat je ongeveer weet waar je aan toe bent qua datum. Ik ga voor je duimen dat deze 3e embryo blijft zitten!❤️
Welkom, natuurlijk mag je meeschrijven! Wat fijn om te lezen dat jullie een zoontje hebben na de eerste ICSI poging. En wat frustrerend dat het nu nog niet wil lukken. 6 Terugplaatsingen lijkt me niet niks. Dan zitten we nu 'gezellig' samen op het wachtbankje! Hopelijk hebben we straks beide een positieve test in handen!❤️
Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 3 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 - 2e kindje Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Springinhetveld - 33jaar - 3de kindje - ICSI poging 1, tp4 Gossie - 31 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Musa - 36 jaar - 1e kindje - ICSI poging 2 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - eind mei begin ICSI 3.0 met Menopur 300 Springinhetveld - 27 juni 2de echo Danielledkx - 28 juni - tp4 Gossie - 11 juli eerste echo Testdatum Maria94 - 4 juli Zwanger Meisjes91 Aya20 Springinhetveld Gossie
Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 3 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 - 2e kindje Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Springinhetveld - 33jaar - 3de kindje - ICSI poging 1, tp4 Gossie - 31 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Musa - 36 jaar - 1e kindje - ICSI poging 2 Summer94 - 30 jaar - 2e kindje ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - eind mei begin ICSI 3.0 met Menopur 300 Springinhetveld - 27 juni 2de echo Danielledkx - 28 juni - tp4 Gossie - 11 juli eerste echo Summer94 Testdatum Maria94 - 4 juli Summer94 - 29 juni Zwanger Meisjes91 Aya20 Springinhetveld Gossie
@Danielledkx succes met je terugplaatsing vandaag! @Summer94 hoe gaat het met jou? Heb je je testdrang in bedwang kunnen houden? Ik hoop zo dat het gelukt is bij jou! Ik ben zelf heel erg aan het hopen dat mijn menstruatie niet doorkomt, dat zou een van de komende dagen zijn gok ik. Nog geen hele erge drang om te testen gelukkig maar wel iedere keer spannend of er geen bloedverlies te zien is. Ohh en Google draait weer overuren maar ondanks dat ben ik vrij rustig en ontspannen.
Dankjewel!! Heel erg hopen dat ik deze ochtend niet gebeld ga worden. Ergste moment altijd. Bij jou wordt het al spannend ja!! Fingers crossed.