@Danielledkx heel veel succes @Mariam94 oh spannend he! Ik heb me idd nog kunnen inhouden, de testdrang is ook minder dan normaal. Morgen mijn NOD, ben altijd heel regelmatig dus wil nu ook volhouden. Als ik zondag niet ongesteld ben ga worden ga ik een testje wagen. Herkenbaar idd dat ieder toiletbezoek spannend is... Heb jij symptomen? Ik helemaal niet. Merk dat ik daardoor denk; het zal wel weer niet...
Dat is goed! Ochtend is nu definitief voorbij HEEEEL veel succes zometeen. Nu twee dames in dit topic een embryo on board. Heb er goed vertrouwen in dat deze allebei blijven zitten, dames!
Ja echt heel spannend, ik vind het heel knap hoe je al zo lang niet hebt getest! Ik ben al een paar dagen een heel klein beetje misselijk, de hele dag door. Hopelijk niet door de spanning maar omdat het echt goed zit. En verder voel ik mn buik en mn rug af en toe maar let er ook meer op dan normaal. Het testen uitstellen lukt nog wel maar ik moest net wat halen bij de drogist en toen ben ik wel vast op verkenning gegaan om te kijken welke testen ze daar hebben. Maaaar nog niks gekocht Dat je geen symptomen hebt wil ook helemaal niks zeggen, er zijn genoeg mensen die op de natuurlijke manier zwanger raken en er pas weken later wat van merken. Jouw menstruatie moet gewoon uit blijven en dan hopelijk zondag een positieve test!❤️
Nou, hij zit weer. Deze was net als de vorige al uit z'n schilletje gekropen. Die arts is dan altijd mega enthousiast, maar ik denk, ja, leuk, maar de vorige keer lukte het daarmee ook niet.
Lijstje Maria94 - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF SamaMari14 - 32 jaar - 1e kindje - ICSI/AOA 3 Pippa96 - 27 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Aya20 - 2e kindje Florette - 29 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT poging 2, tp4 Springinhetveld - 33jaar - 3de kindje - ICSI poging 1, tp4 Gossie - 31 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Musa - 36 jaar - 1e kindje - ICSI poging 2 Summer94 - 30 jaar - 2e kindje ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak SamaMari14 - eind mei begin ICSI 3.0 met Menopur 300 Gossie - 11 juli eerste echo Testdatum Summer94 - 29 juni Maria94 - 4 juli Danielledkx - 10 juli Zwanger Meisjes91 Aya20 Springinhetveld Gossie
Wat fijn dat de het ontdooien goed is gegaan!! Tja, eerst maar zien he... Maar klinkt goed alvast dat het de embryo is gelukt om zover te komen. En nu maar lekker lang blijven zitten!
Klinkt heel goed @Danielledkx dat hij/zij maar uit mag groeien tot een mooie positieve test! @Mariam94 nou ik ging deze avond van 'ik ga echt niet testen' naar 'het is toch niet gelukt, ik kan het maar beter weten'. Ik heb dus net getest en ik denk dus echt een streepje te zien! Wel echt nog licht, na de miskraam in januari wil ik me nog niet rijk rekenen maar ik probeer voorzichtig blij te zijn.
Haha dat ging snel dan, maar als je gedachten eenmaal gaan... Yesss wat goed, zeker een streepje! En nu maar mooi oplopen!
@Summer94 heb je nog een keer getest? Ik ben toch stom geweest, vandaag de 5e dag na de terugplaatsing en ik kon het echt niet laten om te testen. Nog geen tekenen van menstruatie die ik vandaag zou verwachten, normaal al meedere dagen van tevoren spotting en dat heb ik nu ook niet. Ben ook nog misselijk dus heel erg de hoop dat het zo is. Vanmiddag getest met een early van de Kruidvat (dat is al niet heel slim, want het moest met ochtendurine). Maar de test was na 5 minuten nog negatief. Ruim een half uur later ben ik nog eens gaan kijken en toen een heel licht roze streepje. Ben bang dat het een indrooglijntje is. Dus nu weten we nog niks. Maarja het was mijn eerste zwangerschapstest ooit dus weer een ervaring rijker. Nog even geduld...
@Maria94 nee ik heb bewust nier getest, morgenochtend weer zodat ik hopelijk oploop zie. Dat was met de miskraam niet het geval dus ik ben bang dat dat weer gaat gebeuren. Oeeeh ja ik snap heel goed wat je bedoeld met dat streepje! Spannend hoor, hopelijk komt er een streepje binnen de afleestijd. Zelf vind ik de 2 voor 5 euro testen van Kruidvat fijner en duidelijker dan de kruidvat early. Ik ga voor je duimen!
Wat verstandig! Ik heb echt bewondering voor jouw geduld. Wel heel spannend hoor, zeker na je miskraam. Hoop dat je dan inderdaad een mooie oploop ziet! Dank je wel! Goede tip! Zijn die wel al geschikt als ik zo vroeg al test?
Lief van je! Is ook niet altijd zo geweest, dat geduld. En voel mezelf behoorlijk ongeduldig haha. Jaa die zijn (vind ik) duidelijker dan de early. Misschien morgen proberen?
Ja, je wilt het het liefst zo snel mogelijk weten he! Misschien dat ik morgen dan toch die 2 voor 5 haal. Wel een uitdaging hoor om dat bij de Kruidvat te kopen zonder dat bekenden het zien. Blij dat ze een zelfscan hebben!