Start IVF/ICSI februari/maart/april 2024

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 21 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Hahaha, heel herkenbaar dit. Ik kon me bij de eerste tp ook niet inhouden. Dat heb ik geweten, want hij was rond 10/11 dpo positief en daarna negatief. Dus ik test nu echt pas op de officiële datum. Ik hoop voor je dat het streepje toch klopt!:D

2. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Aaaah, zo fijn!! Gefeliciteerd:D

3. Summer94

Summer94 Lid

5 mei 2024
    13
    11
    3
    Vrouw
    Hoe voel jij je na de terugplaatsing @Danielledkx? Vertellen ze bij jullie ook de kwaliteit van het teruggeplaatst embryo?

4. Summer94

Summer94 Lid

5 mei 2024
    13
    11
    3
    Vrouw
    Maria94 en Danielledkx vinden dit leuk.
  5. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Voel vrij weinig. Maarja, zegt weer niks natuurlijk. De ene vrouw voelt van alles, de ander helemaal niets. Maar ik ben eigenlijk wel voorbereid op weer een teleurstelling:|. Bij ons vertellen ze niets over kwaliteit. Het feit dat ie uit z'n schilletje aan het kruipen was, is goed nieuws.

Heb jij iets gemerkt na de terugplaatsing?

6. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    Jaaaa dat ziet er echt heel goed uit!! Super blij voor je!:D Wanneer moet je je testuitslag aan het ziekenhuis doorgeven? Bij ons bellen ze op de testdatum.

7. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    #707 Maria94, 30 jun 2024
    Laatst bewerkt: 30 jun 2024
    Haha goed om te weten dat ik niet de enige ben. Vandaag weer 2x getest (2x 2 testen oeps) maar helaas zie ik geen streepje (11dpo). Ik had vanochtend nog de hoop dat ik een middagtester zou zijn maar niet dus. Ik blijf trouwens ook misselijk, dat heb ik nooit dagen achter elkaar. Ik ben wel er wel heel obsessief mee bezig maar ik wil liever een momentje voor mezelf hebben als ik erachter kom dat het niet gelukt is. Zou het heel naar vinden als mn menstruatie doorkomt als ik net iets aan het doen ben. Het helpt ook niet mee dat ik niet zeker weet wanneer mijn nod zou moeten zijn. Hoe ga jij daarmee om?

Bijgevoegde bestanden:

8. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met de rest hier?

9. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    Wat spannend ook weer! Ik kan me voorstellen dat je jezelf beschermt. Hopelijk werkt de natuurlijke cyclus gewoon beter voor jou!

Danielledkx vindt dit leuk.
  10. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Snap ik heel goed dat je weer bent gaan testen. Die misselijkheid is wel vreemd dan!o_O Ja dat is idd een heel groot nadeel van natuurlijke cyclus.... het niet weten wanneer het doorbreekt, dan kan het je echt overvallen. Maar voordeel daarvan is dat je wel sneller duidelijkheid hebt. In kunstmatige cyclus moet je echt minimaal 12 dagen doorgaan met de medicatie. Ikzelf werd dan ook pas 7 dagen na het stoppen van deze medicatie ongesteld. Mijn nod valt als het goed is op volgende week zondag. Dat hoop ik maar, want dan hoef ik er niet op m'n werk achter te komen:o:.

Ik hoop heel erg dat je test alsnog positief gaat zijn de komende dagen!

Maria94 vindt dit leuk.
  11. Summer94

Summer94 Lid

5 mei 2024
    13
    11
    3
    Vrouw
    @Danielledkx ik voelde, en voel nog steeds niks. Enkel voelde ik op de dag van terugplaatsing steeds steekjes en krampjes onderin. Verder niks geen gevoelige borsten of misselijkheid ofzo. Maar dat had ik bij mijn eerste ook niet. Ik duim voor je!

@Maria94 Ik ga morgen de kliniek bellen! Dan maken we ook meteen een afspraak voor een echo rond de 7 weken. Ik kan niet garanderen dat ik dan niet zelf al even gespiekt heb, ik werk op Verloskunde dus die optie is er iets te veel haha.
    Oh wat ontzettend balen dat die testen negatief zijn... maar, je bent ook nog vroeg. Wie weet worden ze alsnog positief. Mijn lichte test was op 13 DPO. Duim ook voor jou!

Maria94 en Danielledkx vinden dit leuk.
  12. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    HMM, dat is wel lastig, máár het kan nog. Heb je vandaag nog een test gedaan? En wanneer was je officiële testdatum? Misschien ben je gewoon een trage HCG-aanmaker en krijg je ergens deze week alsnog een mooie test! Ik duim iig echt mega hard voor je!

Maria94 vindt dit leuk.
  13. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    Ja die natuurlijke cyclus is ook niet alles he... Maar met medicatie lijkt me inderdaad ook niet fijn, dat je dan zo lang door moet gaan met medicatie.
    Dat zou goed uitkomen als je nod dan is. Maar natuurlijk hoop ik nog steeds voor je dat het gewoon lukt dit keer! Wat spannend!!

Natuurlijk ben ik doorgegaan met testen, als je eenmaal begint kun je ook niet meer stoppen... Early test vanmorgen negatief. Helaas vandaag wat spotting dus ik ben bang dat mijn menstruatie eraan komt. Ergens nog de hoop dat het door de innestelling komt maar dat is helemaal niet logisch want ik ben al dagen misselijk en dan zou je nu toch wel hcg in je urine verwachten. Wat een mindfuck dit allemaal.

14. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    Wat leuk dat je de echo dan ook al gaat plannen! Haha ja ik kan me voorstellen dat de verleiding om een echo te laten maken dan extra groot is!

Tja.. Ik heb weinig hoop.

15. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    611
    309
    63
    Vrouw
    4 Juli is de officiele testdatum, heb dan een drukke dag op werk wil er niet dan achter komen. Ben helaas bang dat het echt niet gelukt is. Maar het enige wat we nu kunnen doen is wachten...

16. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Het is allemaal zo oneerlijk hè? Wat mega balen.... Ik hoop nog op een wonder voor je, maar het klinkt inderdaad niet hoopvol:(.

Maria94 vindt dit leuk.
  17. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ja, shit, je bent dan echt overgeleverd aan je lichaam, maar snap dat je zelf inmiddels de hoop begint te verliezen. 11DPO hoop je toch al wel iets van een lijntje te kunnen spotten. MAAR, misschien gebeurt er nog een wonder.

Hoe voel je je er onder verder? En hoe is de misselijkheid?

Ik denk aan je!

Maria94 vindt dit leuk.
  18. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Hoe is het met jou? Nog beetje te vroeg om iets te merken, maar misschien des te belangrijker: hoe voel je je zelf er over? Kun je een beetje ontspannen? En heb je een moment van wanneer je eventueel zou willen testen?

19. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Hier is inmiddels de medicatie binnen en nu de afspraak van 9 juli steeds dichterbij komt, begin ik het toch ook wel steeds spannender te vinden. Niet per sé eng-spannend, maar gewoon spannend spannend. Als het dan in de koelkast ligt, dan wordt het ineens een stuk echter ook. Wel nog een leuke verwarring: vanwege mijn zorg in het buitenland moest ik de medicatie regelen via ApotheekZorg, dat is een soort online apotheek die de medicijnen dan komt leveren. Dus ik netjes mijn recepten ingevuld en onderdeel daarvan was de Utrogestan 200mg en deze werden dan ook vrijdag geleverd in de vorm van vaginale caps. Ik dacht al, dat is interessant, want ik ken de vaginale caps eigenlijk alleen als onderdeel van de terugplaatsing en daarvan is bij ons (in verband met PGT) natuurlijk nog helemaal geen sprake. En op het recept stond ook 'oraal innemen' dus toen dacht ik, hm, misschien heeft België hiervoor gewoon een ander protocol? Dus ik e-mailde de vroedvrouw van Gent en deze gaf doodleuk aan: ja er staat misschien vaginaal caps op, maar die moet je gewoon oraal innemen. Dus ik dacht echt; wat?! Snel even naar de apotheek gebeld en wat blijkt: het zijn gewoon echt twee verschillende dingen - Utrogestan 200mg wordt in België oraal gebruikt in plaats van een injectie om de eisprong tegen te gaan. Dus blij dat ik op tijd de medicatie heb geregeld, zodat ze nu alsnog de orale tabletten kunnen gaan leveren. Eind goed, al goed.

Ook wel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. De arts gaf aan 'dat het niet uitmaakte wanneer we zouden starten', maar toevallig zou het zo uitkomen dat ik rond 7-8 juli ongesteld zou worden. Echter, volgens mij is mijn eisprong deze maand weer een stuk later geweest (lang leve PCOS) dus ik zie het ook wel gebeuren dat dat pas later gebeurt. Geen idee of we dan ook moeten wachten, maargoed, dat zien we dan wel.

Deze week gelukkig héél veel leuke dingen op de planning dus de tijd gaat wel snel. Wel nog een vraagje aan de dames die een punctie hebben gehad: hoe zag jullie herstel eruit ná de punctie? Hoelang duurden het voordat jullie volledig hersteld waren?

20. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Ik merk dat ik er weer weinig positief in sta. Durf niet te hopen op een positieve test, gewoon bang dat ik weer teleurgesteld word. En wat dan? Een derde poging in of zelf proberen? Vind het zo lastig allemaal. Had gehoopt dat ik er wat minder mee bezig kon zijn deze keer, maar merk dat ik er zowat constant over nadenk. Wat ook logisch is, maar de tijd gaat zo langzaam dan:o:. Ik kan niets anders doen dan afwachten. En ergens ook blij dat ik evt. aanstaande zondag al duidelijkheid heb, mocht 't niet gelukt zijn. Misschien dat ik maandag een eerste test waag, als ik zondag niet ongesteld ben geworden. Dan zit ik op 15dpo.

Deel Deze Pagina