Ik heb ook heel veel vertrouwen in jouw volgende ronde, zeker omdat het de vorige keer qua opbrengst ook goed ging. Er was alleen nog een kleine uitdaging met de implantatie, maar eerlijk, je lichaam heeft't nu in ieder geval al een keertje gedaan, dus het kan prima nog een keer en dan nu écht. Ben heel erg benieuwd wat eruit komt met de therapeut. Misschien dat ik me er (ter zijner tijd) ook een keertje aan moet wagen want blijf een hoop interessante gevoelens behouden. Ik kan ook echt met recht zeggen dat ik niet echt bepaald de leukste versie van mezelf ben geweest de afgelopen tijd, maar ik accepteer maar gewoon dat dat er mogelijk ook een beetje bij hoort.
Ik zit nu op dag 7, dat is 'vroeg' maar bij de vorige terugplaatsingen heb ik het nooit gered tot dag 7. Ik durf ook niet echt eerder een test te doen uit angst dat die 'wit' is. Ja ik heb exact hetzelfde. Ik krijg in de wachtweken op mijn werk ook heel weinig gedaan... (ik werk ook achter de computer). Ik duim met je mee! Wanneer verwacht je de uitslag van de PGT-testen? P.S. ik ben op het moment voor familie en vrienden ook niet echt een 'leuk' persoon. En dat zeg ik ook tegen mensen om me heen. Dat ze het niet persoonlijk moeten opvatten maar dat ik nu gewoon even niet zo leuk ben om mee om te gaan.
Nog even volhouden dan!! Ik snap helemaal je ongeduld, ergens wil je het heel graag weten maar ook weer helemaal niet. Super stomme dagen dat wachten! Duim nogsteeds heel hard voor je hoor, zou zo fijn zijn als de laatste van deze ronde lekker blijft zitten.
Super lief! Ja je zou zeggen dat het veel goeds belooft voor de volgende ronde. Alleen nu heeft de angst het volledig overgenomen van de hoop. Zo irritant dit. Geef mij maar een dekentje om de komende maanden onder te liggen tot we weer mogen beginnen. Ja ben ik ook heel benieuwd naar, de eerste afspraak duurt ongeveer 5 kwartier dus genoeg tijd om alles te vertellen. Heel blij dat er snel plek was. Haha nou dan zijn we hier met z'n allen niet zo leuk en gezellig. Helaas doe je er soms weinig aan. Ben nog heel hard voor je aan het hopen dat je snel een goede uitslag krijgt!
Nou ik heb het gisteren nog ingewikkelder gemaakt voor mezelf. Aan het einde van de dag een "early test" gedaan, en die was hartstikke wit. Nu heb ik het niet met ochtendurine gedaan maar ik neem aan dat ik wel wat had gezien met een early test 7 dagen na de terugplaatsing... Ondertussen ook nog niet ongesteld. Lekker verwarrend weer dit
Oh jee, dat is ook lekker. Dan heb je ingegeven aan de testdrang maar dan heb je uiteindelijk nog geen antwoord! Heb je vanmorgen nog een keer getest?
Nee ik durfde niet haha. Als ik vandaag niet ongesteld wordt doe ik het morgenochtend nog een keer. Alhoewel ik aanneem dat het gewoon niet is gelukt.
Ik kijk dus telkens op het forum om te zien of je al iets weet, haha. DUS WEET DAT IK JE IN GEDACHTEN HEB. Ik stuur je alle sticky babydust!
Ohhhh zo spannend!!! Als de testdrang er is kun je het niet stoppen! Hopelijk een positieve test morgen, in de middag testen zegt inderdaad ook niet alles dus er is gewoon nog hoop!
Vanochtend een negatieve test maar ook nog geen menstruatie. Dus ik denk dat mn menstruatie dan ergens later deze week nog komt. Snap er niks meer van.
Hm, je zit nu op dag 9 dus? Het kán zijn dat je gewoon traag HCG aanmaakt, maar het is wel echt gewoon enorm balen dat de test nog zo wit is. Ik blijf voor je duimen!
Ja klopt! En het is mijn natuurlijke cyclus dus ik gebruik ook niets dat de menstruatie tegenhoudt...
Wat stom maar gelukkig dus geen menstruatie! Vroeg beginnen met testen geeft ook alleen maar onzekerheid maar als je eenmaal de testdrang hebt hou je het niet tegen... Ik hoop heel hard mee dat je gewoon een late innestelling of tragere oploop van hcg hebt en dat het daarna mooi op gaat lopen!!
Vanochtend weer negatief en nog steeds geen menstruatie. Als het dit weekend zo blijft bel ik maandag het ziekenhuis.
Nee ik denk niet dat dit een goed teken is... Het lijkt me sterk dat dit nog een positieve test wordt. Ik heb geaccepteerd dat we nog een ronde moeten doen.
Bah, wat onwijs naar!! Dit is niet wat we hiervan gehoopt hadden! Dat je lichaam je zo voor de gek houdt met die menstruatie. Dikke knuffel!❤️
Helaas is vandaag toch mijn menstruatie doorgekomen. We gaan nu dus officieel ronde2 in. Extra confronterend want ik ben deze week jarig. En je hebt dan toch een beeld in je hoofd dat je op een bepaalde leeftijd 1, 2 of zelfs 3 kinderen hebt. Hoe gaat het met jullie dames?