Start IVF/ICSI februari/maart/april 2024

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 21 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Wat goed meis! En 11 eicellen is een enorm mooi resultaat. Je hebt je rust zeker weer helemaal verdiend; lief voor jezelf zijn! Hoe voel je je er verder over?

2. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Ik ben positief dus goede hoop dat er in ieder geval wat goede embryo's tussen zitten. Heb jij al een exacte datum voor je terugplaatsing?

Maria94 vindt dit leuk.
  3. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    Wat een mooie opbrengst!! Fijn dat het achter de rug is! Goed voor jezelf zorgen en lekker bijkomen.
    Spannend weer hoor, ik blijf hard voor je duimen!❤️

Pippa96 vindt dit leuk.
  4. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Vandaag hebben wij terugplaatsing 5.
    Ik probeer positief te zijn dat deze emmy wel bij ons wil blijven. Ik heb zelfs al tegen mijn baarmoeder gepraat en afgesproken dat ze haar best moet doen. Tja je gaat gekke dingen doen ;)

Maria94 vindt dit leuk.
  5. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    En het 5e embryo zit nu in mijn buik. Helaas zijn er maar 3 bevruchtingen geweest, vooral mijn vriend was teleurgesteld in dit aantal.
    Hopelijk groeien de andere 2 goed door en kunnen deze worden ingevroren. Maar misschien hebben wij die helemaal niet nodig.

Ik hoop zo dat deze emmy bij ons wil blijven. En dat onze grootste wens in vervulling gaat.

Maria94 vindt dit leuk.
  6. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat de terugplaatsing er ook weer opzit! Deze embryo zit veilig in jouw buik! Wat grappig die herkenning, ik heb tegen de embryo gepraat dat hij wel mocht blijven zitten en ik goed voor hem zou zorgen. Die keer heb ik wel een licht streepje gehad op de zwangerschapstest dus wie weet heeft het iets geholpen!

Wat onwijs balen dat het resultaat minder is dan de vorige keer. Laten we nu maar hopen dat jullie andere 2 embryo's mooi doorgroeien. En vooral dat je van deze embryo zwanger raakt en de andere 2 voorlopig niet nodig hebt!❤️

Ik hoop dat deze spannende dagen snel voorbij vliegen voor jullie!

7. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    Hier nog steeds ongeduldig aan het wachten op de afspraak met de arts. Ben heel benieuwd welk schema en wanneer we mogen starten.

Vandaag weer een hele fijne theapiesessie gehad. Ik probeer met alles wat ik in me heb te doen alsof het goed gaat en door te gaan met alles wat er van mij verwacht wordt, omdat ik bang ben dat mensen anders denken dat ik het niet aankan. We hebben het erover gehad dat verdrietig zijn niet gelijk betekent dat ik het traject niet aankan. Ik kan het traject ook verdrietig doen. Dus nu proberen om de emoties er wat meer te laten zijn en op die manier hopelijk wat spanning loslaten.

8. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Pff wat vervelend dat wachten. Heb je zelf ideeën of voorkeuren voor een bepaald schema?
    Heel fijn dat je zulke goede gesprekken hebt. Wij hebben aanstaande woensdag ook een gesprek gepland met z'n 2en. Hopelijk gaat dat ons beide ook een beetje helpen.

9. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    @Pippa96 hoe gaat het met jou? Heb je de testdrang nog onder controle?
    Hopelijk konden de andere 2 embryo's worden ingevroren!

10. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    Ja, echt heel frustrerend. Het traject is zo pittig en met zoveel teleurstellingen. Echt wel heel fijn om daar op deze manier wat ondersteuning bij te krijgen.
    Hoe was jullie gesprek woensdag? Hopelijk hebben jullie er wat aan!

11. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Het was een zwaar maar fijn gesprek woensdag. Ze gaf vooral aan dat ik best wat meer ruimte mag opeisen voor mezelf. Als ik bv. niet naar een verjaardag wil of naar een babyshower. Ze zei het best mooi "je gunt het iedereen maar jezelf het meest" en dat is natuurlijk helemaal waar bij zo'n traject.
    Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo bezig met dat ik een embryo in m'n buik heb. Beetje uit zelfbescherming denk ik.
    Hoe gaat met jou? Lukt het om een beetje je gedachten te verzetten terwijl je wacht op de afspraak?

12. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    En het is weer zover. Vandaag 7 dagen na de terugplaatsing is er een beetje bruine afscheiding.
    Zo gaat het altijd, en een paar dagen later word ik dan ongesteld. Voor nu ben ik er klaar mee. Waarom wil het niet lukken? M'n lichaam laat me in de steek.

13. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Gadver, dat is niet fijn om te horen. Snap dat je er zelf ook een beetje klaar mee bent. Krijg je nog ondersteuning (progesteron ofzo?) En heb je al een test gedaan zelf of wacht je op de testdatum?

Heel veel liefs voor jou.

14. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Ja ik injecteer progesteron elke avond. De testdatum is pas 22 oktober maarja het gaat altijd zo dus ik weet al hoe laat het is.

15. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Ah wat shit. En het kan niet een innestelingsbloeding zijn? Wat kut dat't ook telkens weer op 't zelfde neerkomt, snap dat je dan redelijk ontmoedigd bent. Zijn er ook dingen anders gedaan ten opzichte van de eerste ICSI-ronde?

16. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Dat kan nog wel. Maar ik wil mezelf niet voor de gek houden, want dat "kon" het de vorige 4 keer ook zijn en toen was het niet zo. Er is niks anders gedaan dan in ronde 1. Ik wil m'n arts vragen of we het misschien wel een keer in een gecontroleerde cyclus moeten proberen ipv natuurlijk. Wie weet helpt dat...

17. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    He bah, dat bloedverlies maakt ook zo onzeker. Hoe gaat het nu met je? Alles kan maar ik begrijp ook je daar niet meer erg positief over bent.
    Ik hoop zo dat dit een innestellingsbloeding is!

18. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Ik hoop maar gewoon dat het de volgende keer wel lukt. Heb nog steeds last van beetje bruin bloedverlies. Dus ik verwacht dat mn menstruatie gewoon door gaat breken.
    Hoe is het met jou?

19. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    590
    290
    63
    Vrouw
    Wat een onwijze domper! Dan gaan we gewoon alle hoop vestigen op jullie andere embryo's! En stiekem blijf ik toch nog voor je hopen dat dit alsnog wat kan worden. Wat een traject vol teleurstellingen is dit toch. Dikke knuffel voor jou!❤️

Ja wel redelijk, dinsdag de arts gesproken. Op eerste kerstdag beginnen met prikken, 187,5 eenheden Ovaleap. Dat is iets minder dan de vorige keer, toen groeiden er heel veel follikels. Dus de hoop is dat het er nu iets minder zijn en dan hopelijk betere kwaliteit. Ergens wel twijfel, wat nou als het nu opeens minder goed gaat. Aan de andere kant ben ik wel blij met weer Ovaleap (heb het ook wel een beetje doorgedrukt), never change the winning team toch? De vorige keer 7 embryo's is wel echt heel veel. En afgesproken dat ik meer echo's ga krijgen zodat we de medicatiedosis op tijd kunnen aanpassen als het nodig is. Dus blij dat we dit jaar nog beginnen! Maar wel weer nieuwe onzekerheden, niet de innerlijke rust waar ik op hoopte.:confused: Maarja, het is poging 3 dus misschien moet ik die spanning er maar gewoon laten zijn.

20. Pippa96

Pippa96 Actief lid

16 nov 2023
    132
    76
    28
    Vrouw
    Natuurlijk is het gewoon weer spannend! Ik hoop dat er voor jullie uit ronde 3 een kindje komt ❤️ Het klinkt alsof er een goed plan ligt en fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden.

Maria94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina