Start IVF/ICSI in juni/juli 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kimmetjuh90, 6 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Succes met je meting zo! Laat je even weten hoe t is gegaan?
    Net de bloeduitslagen binnen, alles is goed dus we mogen door :)
    Je mag toch trouwens ook wel iets lager dan je navel prikken? Ik heb vandaag een hoge broek aan dus heb m iets lager gezet zodat mn broek rand niet precies op mn prikplek zou drukken.

Ik hoop echt niet dat je dan opnieuw zou moeten beginnen dat zou echt heel ‘vervelend’ (zacht uitgedrukt) zijn.

2. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Welkom @Mae1324 , wat balen dat je een miskraam hebt gehad :( hopen dat je snel zwanger bent met icsi.
    Gister had ik de eerste prik gezet en was die dag echt extreem moe, het is dat ik op kantoor was, anders had ik een middagdutje gedaan ;) komt bij mij denk ik door de spanning. Hopelijk heb je snel minder last van de bijwerkingen!

Mae1324 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Succes voor alle dames die gaan starten of gestart zijn :)
    Ik heb dit topic gemaakt, maar ik weet nu niet meer zeker of wij deze of volgende maand ivf mogen gaan doen... mijn eileider ontsteking heeft zich van links naar rechts verplaatst, en de gyn denkt aan een operatie, en misschien is t dan niet meer mogelijk om ivf te kunnen gaan doen.
    De 19de hoop ik echt meer duidelijkheid te krijgen, maar ben er bang voor... Ik blijf hier nog even tot ik zeker weet hoe en wat.. maar ben wat meer op de achtergrond, want t valt me nogal zwaar, dat wij misschien onze kinderwens moeten laten varen...

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Lisewiesje succes met de meting!

Ik mag morgen, ben heel benieuwd!

Kimmetjuh wat heftig zeg!! Jeetje wat klote dat een ontsteking zoveel ellende kan veroorzaken.. ik hoop echt dat opereren niet nodig is! Heel veel sterkte

5. Lisewiesje

Lisewiesje Actief lid

21 aug 2016
    174
    28
    28
    Heyhey,

Ben nog niet echt veel wijzer geworden, behalve dat drie vrouwen om je heen die meekijken naar jou eitjes niet echt prettig voelt!

Er waren een heleboel eitjes maar ook veel verschillende groottes maar alles zat nog onder de 10, dus kon nog alle kanten op gaan. Maandag dus nieuwe poging om meer duidelijkheid te krijgen!

Fijn dat bloeduitslagen goed zijn en je door mag! Ik heb ook de prik wel eens lager dan navel gezet, opgegeven moment lijk je overal al geprikt te hebben!

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel meis, ik hoop t ook niet...

7. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Oh spannend! Moet je dit weekend dezelfde hoeveelheden blijven prikken? Duim voor mooie eitjes maandag!!:thumup:

8. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Succes morgen! Hoelaat mag je?

9. Lisewiesje

Lisewiesje Actief lid

21 aug 2016
    174
    28
    28
    @Sun01 ben ook erg benieuwd hoe jou eerste meting gaat! Houd je ons op de hoogte?

@Kimmetjuh90 wat heftig, ik hoop echt het beste voor jullie! Ik snap dat het je zwaar valt, ik ga voor jullie duimen! Sterkte tot de 19e!

@Lotje111 ja zelfde hoeveelheid, ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel

11. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    @Sun01 hoe is je meting gegaan vandaag? :)

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Lief dat je het vraagt!
    Ik had ongeveer +/-10 grotere eitjes en nog een overkill aan kleintjes. Dinsdag mag ik weer terug voor een echo en dan kunnen ze hopelijk de datum voor de punctie bepalen.

Ik heb nu de 2e spuit erbij gekregen, die de eisprong tegen houden. Ben de naam evem kwijt.
    Ik vind het jezelf spuiten wel echt hatelijk zeg! En ik heb sinds vrijdag wel erg last van buikpijn en kramp. Vannacht ontzettend veel buikpijn, misselijk en een beetje duizelig.. volgens Google moet ik contact opnemen met de gyn maar toen ik gisteren bij haar was had ik al verteld van de buikpijn en misselijkheid. Ze gaf aan dat dat de komende dagen wss alleen maar meer wordt en dat ik vanwege een slank postuur er best wel eens last van kan gaan hebben.
    Ik neem aan dat zij het dus evengoed nog verantwoord vinden om door te gaan? Ik wacht dinsdag nog wel even af. Gister had ik echt een gruwelijke jankdag haha de hormonen gieren

13. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Wat balen dat je dr zo’n last van had gister :( is er ook nog een prik die je eisprong gaat tegenhouden? Ik prik nu al 2 verschillende prikken per dag en dacht dat die decapeptyl degene was die mn eigen cyclus plat legt?
    Het is ook zo spannend allemaal he? Dat prikken is ook niet mijn ding, gelukkig gaat t tot nu toe nog wel. Maar ik heb dan ook “pas” 7 prikken gezet.. ongeveer 10 grotere eitjes is een mooie score toch?:thumup:

14. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ja, ik spuit nu sinds gisteravond cetrotide (geloof ik)erbij. Dit is idd om de eisprong tegen te houden.
    De decapeptyl heb ik niet gehoeven, die spoot je nog voorafgaand aan de Gonal F? Of is het een vergelijkbaar medicijn aan de Gonal F?
    Ja het is ook spannend allemaal!

15. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Is dat dan niet vergelijkbaar met decapeptyl? Ik ben vanaf de eerste dag allebei aan het prikken. Sochtends decapeptyl en savonds gonal f. Ik begin nu wel beetje weeig gevoel in mn onderbuik te krijgen.

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik denk het wel ja.. ik ben alleen op dinsdag gestart met gonal f en op zaterdag na 3 dagen dus gestart met cetrotide.. geen idee waarom dat niet tegelijk is gegaan.

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik weet niet of hier überhaupt nog gekeken word, maar ik zag dat ik dus hier helemaal geen update gegeven heb, ik ben sinds 9 juli decapeptyl aan t spuiten, heb de 1e keer mn beste vriendin t laten doen, 2e keer heb ik t zelf gedaan (wel met beste vriendin erbij) en gisteren helemaal zelf, en tor nu toe helemaal niks gevoelt.. dus ik denk dat ik mezelf wel kan blijven prikken :p op naar de 19de, dan heb ik mn eerste echo :)

Hoe gaat het met jullie dames?

Deel Deze Pagina