Hey allemaal... Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden, poging dus misluktHet is (nog) niet veel en is oud bloed,maar bloed is bloed..en voel dat er meer op komst is Was op mijn werk, dus de hele ochtend me sterk moeten houden..maar nu toch wel heel wat tranen... Momenteel ben ik gewoon heel erg bang dat het nooit gaat lukken...weet dat er eventueel nog 2 pogingen zijn, maar voel me nu ef zo rot dat ik momenteel ef de hoop kwijt ben.. Groetjes Cintsa
@cintsa: wat een rotbericht. Ik weet precies hoe je je voelt. Natuurlijk kan het alleen oud bloed zijn maar je kent je lijf zelf het beste... Bij het eerste roze wat ik verloor wist ik dat het niet goed was... Maar je moet de hoop niet opgeven hoor! Het is pas de eerste keer en je hebt nog alle kansen!!! Kop op! Probeer het te zien als een mooie oefening en heb hoop dat het de volgende keer wel goed gaat! Ik leef met je mee. Wanneer mag je nu weer beginnen of wil je even rust?
Hoi, Gisteren heb ik de kliniek gebeld, ik had nog van die utrogestanbolletjes en had zoiets moet ik die door blijven gebruiken...Het rare is dat ik dus eergisteravond en gisteren wat bruin bloedverlies had..bij het afvegen...daarna niks meer...Vandaag tot nu toe(heel hard afkloppen) ook nog niet..Ik snap er niks van... Van de gyn moet ik nu door blijven gaan met de bolletjes totdat ik moet testen..ze zei dat zolang het nog geen helderrood bloed is ik iig door moet blijven gaan.... Ik verwacht alsnog dat t komt, elke keer als ik moet plassen denk ik..aub niet helderrood...Ik weet niet of ik nu nog hoop mag/kan hebben... @Poema..ik moet bellen naar de kliniek als de menstruatie echt doorzet voor een evaluatiegesprek..volgende poging wil ik dan wel zo snel het mag.. Groetjes Cintsa
he dames, wat is het rustig hier!!!! Niemand meer iets te melden? Ik ben aan het wachten tot ik weer ongesteld word om met mijn tweede ivf poging te gaan beginnen... Hopelijk over een week of twee denk ik zo...
Hoi, Nou vanmorgen mocht ik testen, ik had toch nog een beetje hoop omdat de menstruatie niet was doorgezet en het alleen wat oud bloed betrof...Ik had vanmorgen geplast..moest wachten op de test, maar dat was niet nodig...direct daarna flink veel bloedverlies...kortom weer de nodige tranen gelaten...ben zooooooo bang dat we nooit papa en mama mogen worden...Toch probeer ik positief te blijven en hopelijk heeft een volgende poging meer succes.. @Poema, mag je zo snel alweer met een volgende poging beginnen?Bij ons moet er geloof ik minsten een hele cyclus tussenzitten..dus dan zijn we twee maanden verder.. Groetjes Cintsa
Cintsa wat een rotnieuws meid. Even een dikke knuf voor je.. En idd hopen dat de volgende poging succes heeft.... Ook voor jou poema... Nog effies w88 tot je weer mag beginnen voor de 2de poging toch? Liefs
Hallo allemaal wat is het rustig hier... Ik hoop dat iedereen ondankt alles toch een leuke kerst heeft gehad. Ik ben vandaag voor de echo geweest en mag met de gonal F beginnen vanavond, eindelijk! ik moet met 150 EH beginnen en moet 3 jan weer komen en dan om de dag. ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat vanaf nu... Hoe is het met jullie?
Ha Romie, Spannend zeg!! Wij zijn inmiddels nog bij de informatie avond geweest en zijn af aan het wachten tot 8 januari wanneer we weer mogen komen bij de IVF verpleegkundige... hopelijk dan ook snel genoeg starten met de pil... voor jou nu dus nog maar een week of 2 tot de punctie... spannend hoor! Verder niks spannends te melden hier... gewoon lekker aan het genieten van de vakantie... verder niks... xx
@fiona1983 8 januari komt gelukkig voor jou ook al steeds dichterbij. hopelijk kun je daarna snel aan de pil en kan het spannende traject voor jullie ook beginnen.
Hey meiden Sinds vorige week zondag ben ik weer begonnen de progynova. In deze poging moet ik gelijk beginnen met 2x dgs 2 tabletten. 4 Januari staat de echo gepland, ik hoop zo dat we dan wel goed nieuws krijgen. De progynova is wel een aanslag op mijn lichaam ben heel moe en mijn stemmingswisselingen heb ik dan ook vooral als ik moe ben. @ romie : Ze hebben de poging stop gezet omdat ik ook na verhoging van de medicatie nog steeds geen 8mm baarmoederslijmvlies had Ik heb bijna 2 weken moeten wachten om ongesteld te worden pfff dat duurde echt lang! Wat een goed nieuws dat je vanavond mocht beginnen, hoe is het gegaan? @ cintsa : Dikke knuffel meis, begrijp zo goed hoe je je voelt! Hoe gaat het nu met je?? Heb je nog cryo's in de vriezer? @ fiona1983 : 8 januari gaat nu echt opschieten, spannend voor jullie!
cintsa, sorry had gewoon helemaal niet gereageerd op jouw berichtje... wat ontzettend balen!!! Hoop dat het nu weer een klein beetje beter met je gaat... Gisteren een boek gekregen van een vriendinnetje van me "paaseitjes tellen in het AMC" heb ik in één keer uitgelezen.. veel herkenbare dingen en ook wel heel spannend om te zien hoe de behandelingen bij iemand anders verlopen enzo... gylaine voor jou dus ook duimen!! Ik hoop dat het 4 januari goed is! Hier nog eerst even lekker genieten van de vakantie de komende week en dan op naar de behandelingen... vind het echt fijn dat we kunnen gaan starten... al is het in eerste instantie alleen nog maar met de pil... xx
ha meiden, bij mij worden vandaag de medicijnen bezorgd voor de tweede poging... dus koelkast weer vol en dan wachten tot ik ongesteld word. Dan mag ik weer beginnen! denk zo ergens rond 7 januari. @Cintsa: hoe is het het nu met jou? Ik heb dus 1 gewone cyclus gehad en mag nu weer gaan starten.
Hallo Meiden, Ik zou heel graag met jullie mee willen kletsen. Ik zal mij even voorstellen en vertellen hoe het bij ons is gegaan. Mijn naam is Saskia en samen met mijn man 2 jaar geleden besloten dat wij voor een kindje wilde gaan. Na een jaar proberen werd het zaad van mijn man gecontroleerd en werd de status onvruchtbaar uit de hoed getoverd. Er waren 0,0 zaadcellen dit was afgelopen januari een jaar na het zelf te hebben geprobeert. We hebben een afspraak gekregen in het AMC en lopen sindsdien daar. Afgelopen oktober hebben ze bij mijn man een TESE operatie uitgevoerd en daaruit waren 6 rietjes met uitstekend zaad gevonden. Wij wisten wel al dat voor ons alleen ICSI een optie was. Ik moest 26-10 beginnen met microginon30 en 24-11 starten met het spuiten van de decapeptyl en in de laatste dagen ook de menopur erbij spuiten. Vorige week woensdag heb ik mijn punctie gehad,die best wel mee viel alleen bij mijn linker eistok was het gevoelig. Na 2 dagen mochten we bellen en er waren 10 eicellen weggenomen waarvan 7 bevrucht en 1 topper. Deze topper is afgelopen zaterdag 22-12 terug geplaatst en zit nu in de zenuwslopende wachtweken... Ik wil iedereen die bezig is met dit traject onwijs veel geluk wezen en hopen dat iedereen hier een mooie 2013 in zijn leven mag bijschrijven.)
Hoi allemaal, Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst en hopelijk mag onze grootste droom uitkomen!! Ben de laatste tijd hier niet zoveel geweest, dat het niet gelukt is heeft toch meer impact dan ik dacht...voel me erg rot en heb weinig hoop.Baal daarvan want heb zoiets..dit is nu gebeurd...we gaan verder naar een nieuwe poging...op de een of andere manier kan ik nog niet zo denken..ben gewoon zo bang dat het nooit gaat lukken.. @Gylaine...wij hebben helaas geen cryos in de vriezer, was uiteindelijk maar 1 emmy goed doorgedeeld...Hoe gaat het nu met je en de stemmingswisselingen? Ik heb er nu meer last van lijkt het wel als tijdens het spuiten..echt raar... @Poema, wat fijn dat alles weer in huis is voor de tweede poging...!!Good luck! @Saskiaenroy welkom! @Fiona, fijn dat jullie nu ook snel gaan beginnen aan het traject Groetjes Cintsa
@cintsa: jij ook alle goede voor het nieuwe jaar en geef de hoop niet op! Wanneer mag je weer beginnen of ga je even een stop inlassen? Mijn koelkast ligt in ieder geval weer vol met spuiten. Wachten is nu op dat ik echt ongesteld word...
Hoi! @Poema, ik wil wel graag direct door zodra het kan.Ik heb nu 11 Januari weer een gesprek staan om te bespreken of we nog een poging kunnen/mogen doen...Ze zeggen dat je minimaal 1 keer een eigen cyclus moet hebben gehad om met de volgende poging te starten, dus dan moet ik nu ook eerst wachten op mijn menstruatie, maar zit vandaag pas op dag15 vd cyclus..en door alle hormonen zal mijn menstruatie nu misschien ook wel langer op zich laten wachten...ef afwachten dus.. Watvoor traject qua hormonenspuiten doe jij?Lang of kort traject?Ik deed vorige keer het lange traject..en dan begin ik pas op dag 21 vd cyclus(dus nog na deze cyclus) met de decapeptyl en dan als ik ga menstrueren krijg ik een uitgangsecho en daarmee wordt bepaald hoeveel stimulatie ik moet gaan spuiten.. Wat houdt het korte traject eigenlijk in?Misschien dat jij wel het korte traject doet...ben ef nieuwschierig.. Groetjes Cintsa
@cintsa: ik heb bij de eerste poging het lange traject gedaan dus net als jij. Maar omdat daar uiteindelijk maar 1 eitje uit is gekomen, gaan we nu het korte traject doen. Als ik ongesteld wor moet ik op dag 1, 2 of 3 voor een uitgangsecho. Als het er dan ok uitziet, ga ik direct die avond beginnen met decapeptyl en gonal f. VorIge keer spoot ik 300 eh gonal en nu ga ik 450 spuiten. Aardige ophoging dus. (Ben ook al 40, heeft er ook mee te maken). Ze denken namelijk dat de deca het teveel stillegt bij mij en dat er daardoor maar twee follikels en uiteindelijk maar 1 eitje was. Dus nu andere aanpak in de hoop op meer eitjes.... Denk dat ik een deze dagen echt ongesteld word (verlies al wel een paar dagen bruinig slijm.... Yuk) dus hoop maandag ofzo weer te starten. Voordeel is dat je veel korter hoeft te spuiten, maar 12 á 14 dagen en dan punctie.
Hallo allemaal. iedereen nog de beste wensen! en dat dit jaar voor ons allemaal goed mag uitpakken! Even een update. Vandaag voor de echo geweest. Linker eierstok 5 eitjes waarvan 3 boven de 10 mm en de grootste was 14mm Rechter eierstok 5 eitjes waarvan maar 1 grote van 12.5mm Hopelijk gaat het allemaal nog flink doorgroeien, ik moet met 150eh door blijven spuiten en dan zondag weer terug voor een nieuwe fm meting. Ik vind het wel spannend nu de punctie steeds dichterbij komt.
Wat is het hier momenteel rustig... @Romie, klinkt goed, hoe gaat het inmiddels met je?? @Poema..hoe gaat het met jou?Spuiten inmiddels weer begonnen?? Ik heb Vrijdag weer een gesprek in de kliniek...evalueren en afspraken maken over hoe nu verder.Ik zal sowieso nu eerst mijn menstruatie moeten afwachten en als we meteen verder zouden mogen en moet weer voor het lange protocol dan mag ik pas op dag 21 beginnen met deca..Dus duurt nog even.. Groetjes Cintsa