Ha dames, romie, fijn dat het steeds beter met je gaat... rustig aan en stapje voor stapje verder! Cintsa, spannend bij jou zeg... lijkt me ook echt verschrikkelijk die wachtweken! Ik ben sinds gisteren begonnen met de menopur... moet nu 150 ie of zoiets spuiten... dus 2 ampullen... ben benieuwd hoe dat gaat lopen, van de decapeptyl niet veel last gehad tot nu toe, dus dat is wel fijn... Vandaag laatste dagje van de vakantie hier, dus aan de slag voor mijn werk (school) dingen voorbereiden enzovoorts... geen zin in, maar ja... Succes met het wachten cintsa en romie hopelijk snel ook dat laatste vocht weg! xx
Hoi Fiona, Wat fijn dat je tot nu toe weinig last hebt van de decapeptyl..Menopur heb ik niet gespoten...hopelijk heb e daar ook weinig bijwerkingen van.Ik heb wel redelijk veel bijwerkingen gehad van de fostimon..van de gonal f ook wel maar wel minder... Lukt het spuiten goed?? Ow wat heerlijk dat je even een weekje vrij bent geweest...ben ik ook wel aan toe..maar heb pas eind mei een weekje vrij... Ik moet de laatste weken juist erg veel werken..deze week ook weer zo'n 42 u terwijl ik een contract heb van 28..Er zijn veel zieken bij ons en de werkdruk ligt hoog..Allemaal niet echt fijn nu, maar aan de andere kant wel afleiding in deze twee wachtweken.. Groetjes Cintsa
ja wat betreft het wachten en de afleiding is veel werken natuurlijk juist wel fijn... ik moet er niet aan denken dat ik nu in mijn wachtweken had gezeten.... dan zou ik volgens mij echt de hele dag alleen maar aan het internette zijn geweest enzo... Het spuiten gaat gelukkig erg goed... af en toe wat pijnlijk met het insteken van de naald zeg maar, dat ik echt flink door moet duwen... en je voelt de vloeistof natuurlijk ook wel naar binnen gaan zeg maar.. beetje stekerig, maar verder geen last van gelukkig... Succes met wachten verder hoor!!
Hoi dames! Pfff ik vind die wachtweken echt niet leuk!!!Ik ben zo gespannen..heb allerlei klachten die zouden kunen duiden op...maar ja die utrogestan heeft ook veel bijwerkingen..Heb wel menstruatieachtige pijn..nog niet zoals ik altijd heb vlak voor menstruatie..maar ben bang dat die er toch aan zit te komen.Aan de andere kant heb ik wel steken in mijn liezen, soms ook in mijn vagina zelf, jeukende borsten, wat donkerdere tepels, gevoelige tepels, soms misselijk..en erg moeeeee Maar ja je lichaam en je gedachten kunnen je goed voor de gek houden...Nog geen bloed..maar hoop ook zo dat het wegblijft...En dan mag ik deze week testen en durf ik niet omdat ik weer bang ben voor een omo witte uitslag..pfff..sorry ef wat gezeur van mijn kant..maar is gewoon spannend allemaal..heb andere klachten dan vorige keer.. Ik kletste eerst ook in een ander topic...met in toaal 10 meiden..ze zijn allemaal in verwachting en eentje is zelfs al bevallen...Ik vind het soms zo moeilijk om te "accepteren"dat het bij ons niet lukt..Word er zo verdrietig van..Al gun ik het ze allemaal heeeeeel erg...dat is het niet..maar is wel confronterend als je als enige niet zwangere bent.. @Fiona, okay dus nu in de stimulatiefase begonnen...Hoe gaat het??Last van bijwerkingen??Hopelijk groeien je follikels goed! Groetjes Cintsa
Cintsa ik hoop ook zo dat je geen omo witte test in je handen heb binnenkort... Las dat je deze week mag testen.. Spannendddd... Ik ga voor je duimen meis. Succes... En idd de symptomen die je nu aan geeft had ik ook allemaal en had echt geen witte omo test in me handen toen. Maar je gaat zo twijfelen he omdat die utrogestan bolletjes ook weer bepaalde bijwerkingen geven die er op lijken. Ben benieuwd meis. Greetzz Shady
cintsa kan me voorstellen dat dat moeilijk is... ik praat ook op een ander forum mee en ook daar ben ik samen met een ander meisje de enige die niet zwanger zijn... de rest inderdaad ook al zwanger en de meesten zelfs al bevallen... wel ontzettend spannend!!! wanneer mag je testen? shady, jeetje bij jou gaat het al lekker zeg... 15 weken zwanger ruim... wat gaat dat toch snel! Hier inderdaad aan het spuiten... stimuleren gaat op zich goed... wel wat bijwerkingen... misselijk, buikpijn, moe... maar ja... moet ik er maar voor over hebben he.. nog een weekje ofzo en dan is dit gedeelte hopelijk ook weer voorbij
Zoals ik al verwacht had ook bij mij helaas weer de menstruatie begonnen Ik ben weer erg verdrietig..elke keer denk ik dan..waarom is het ons niet gegund, waarom lukt het nu niet??We doen er alles aan om een zo goed mogelijke situatie te creeren dat het kan lukken..en nog lukt het niet...Ik voel me verdrietig maar ook "boos"...waarom niet?? Vanavond ook nog avonddienst..maar ja ook een beetje afleiding.. Nog maar 1 kans te gaan... Cintsa
ooo cintsa, wat ontzettend klote!!! ja kan me je gevoel helemaal voorstellen... oneerlijk is het he!! Tja, vanavond avonddienst... wat je al zegt... beetje afleiding kan ook juist wel fijn zijn nu... Ik heb morgen 1e meting... ben benieuwd..
wilde even laten weten dat ik vandaag de punctie heb gehad... er was nog een kans op overstimulatie, maar gelukkig mocht de punctie toch doorgaan... rust gehouden en veeeeeel gedronken... Had 18 eitjes, dus behoorlijk aantal... Nu vrijdagochtend eerst bloed prikken en als mijn waardes goed zijn (ook weer kijkend naar een eventuele overstimulatie) mag er een tp komen die zelfde ochtend... dus ik blijf nog maar lekker 2 dagen op de bank hangen... niks doen en heel veel drinken en dan hoop ik dat ook de tp vrijdag door kan gaan... cintsa hoe is het inmiddels met je?
Hoi Fiona, Was de punctie je een beetje meegevallen??Qua pijn etc?18 eitjes dat is zeker een heel mooi aantal...hopelijk resulteert het niet in een hyperstimulatie..veel drinken..rust houden zoveel je kan... Ik hoop voor je op goede bevruchtingen..en hopelijk Vrijdag de terugplaatsing.. Met mij gaat het wel redelijk...sommige momenten raak ik wel in "paniek" als ik er aan denk dat we nog maar 1 kans hebben...mede ook omdat de eerste twee pogingen ook weinig emmy's hebben opgeleverd..de eerste keer maar eentje..die is vers teruggeplaatst en de tweede keer wel 4, maar 1 tp de andere twee konden niet worden ingevroren(nog even navragen waarom niet) en is nog 1 cryo direct ingevroren..maar die zou dus nog goed moeten ontdooien en doordelen... Weet niet wat het is, maar ik denk echt soms dat het gewoon helemaal niet gaat lukken...en dat maakt me erg verdrietig...De een na de ander om me heen en ook hier op het forum lukt het wel..en dan denk ik echt..waarom bij ons dan niet??Maar ja..er is toch niks aan te doen... Ik kan me alleen niet voorstellen hoe het zou zijn als we geen kiddies zouden krijgen..hoe je dan een hele andere invulling van je leven moet gaan geven..terwijl je iets heel anders voor de toekomst in gedachten hebt..Klinkt allemaal dramatisch misschien, maar zo denk ik momenteel wel.. Groetjes Cintsa