Start IVF/ICSI in November/December '12

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cintsa, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Hope sow to Zuuske haha....:D

Liefs

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Spannende dagen voor jou shady.. Hopen dat er een goede bevruchting/ deling plaats vind.
    Kon je geen verdoving/ pijnstilling erbij krijgen dan toen je de punctie had? Blij dat het over het algemeen meeviel.. Kvermoed dat onze punctie over 1 á 2 weken is

3. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Ik had s'morgens 2 paracetamolletjes genomen en in t ziekenhuis kreeg ik een infuus met morfine.....nou moet ik eerlijk zeggen dat ik maar 3 min iets vd morfine voelde....maaaaaaaaaaaaaar ik dacht (en de verpleegster ook) dat ik in beide wanden een verdooving zou krijgen....maar dat heeft deze arts dus niet gedaan... waarom weet ik eigenlijk niet! Ik vroeg t later aan de verpleegster nml... ik zei: ik kan me niet heugen dat hij me de verdovingen heeft gegeven....nee zei ze : ik gaf t aan hem maar zei dat t niet nodig was...huhhhhhh....oke dacht ik....daarom dat die prikken vd wanden zo pijnlijk waren denk...maar goed was te doen en anders had je ook nog misschien 2 pijnlijke prikken om die wanden te verdoven.... En morrfine was ook al uitgewerkt toen hij naar de rechterkant ging....

Ja meis....nu hebben we de spanningen voor dinsdag.... dat je zo hoopt op een positief foontje... :D Blijven positief...

Liefs Shady

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi!

@Shady wat fijn dat de punctie goed is gegaan!!!!!Klinkt wel eng zoals je het beschrijft, maar toch fijn dat het je is meegevallen...En drie mooie eitjes...Ik hoop met je mee dat ze worden bevrucht en dan op naar de terugplaatsing met hopelijk over 2 weken een mooie positieve test!:)

Ik moet morgenvroeg bellen voor de uitgangsecho...moet uiterlijk op cyclusdag 5, omdat het weekend er nu tussenzit is het morgen al cd 4 voor mij.Dus morgen of overmorgen zal ik toch de echo krijgen neem ik aan...Spannend allemaal..Vooral ook omdat de kliniek vanaf 18 dec 2 weken dicht is ivm kerstvakantie..Ik hoop echt dat het allemaal nog voor die datum gaat lukken..

Mijn menstruatie is nu met gebruikk van die deca wel behoorlijk erg...is lang geleden dat ik zo'n last had van mijn menstruatie en zoveel..zal wel normaal zijn..

Groetjes Cintsa

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @shady... spannend!! duim duim duim hier...
    @cintsa, ook voor jou hopen op startsignaal morgen of overmorgen dan!

hier menstruatie alweer wat minder... en dan voel je je toch ook meteen weer een stuk beter, tenminste heb ik altijd... dan is het weer niet anders en ga je weer door, terwijl ik de eerste dag van mijn menstruatie altijd zoiets heb van... pffff wat n k*tzooi komt nooit goed..

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @shady1980 fijn om te horen dat de punctie mee viel. maar wat raar dat je die extra verdovingen dan niet gekregen hebt. Spannend dinsdag weer voor je.

Hier gisteren ongesteld geworden, morgen dus beginnen met de pil. pff even een K*t momentje gehad omdat het nu definitief ICSI gaat worden.... Morgen ook meteen het ziekenhuis bellen dat ik ben gaan menstrueren.

7. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Hai Romie... Ja ik snap t ook niet..... Misschien omdat de arts dacht van ja.... verdovingsprikjes ga je toch ook voelen dus dan maar zonder haha ik weet t echt niet...maar goed.... tis gebeurd :D
    Heb er nu niet zo last meer van.... heeel af en toe met zitten dat t nog wat gevoelig is maar is te doen....
    Spannendddd morgen...hoop zo dat er bevruchtingen hebben plaatsgevonden....

Liefs Shady

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @shady: weet je al wat meer?

Hier heb ik vrijdag de eerste echo om te kijken hoe ik reageer op de Gonal F. Ik ben dan een dikke week aan het spuiten. Spannend hoor. Als alles goed gaat volgende week woensdag dan de punctie. Hoe lang daarna hoor je dan of er bevruchting heeft plaatsgevonden? Is dat drie dagen later en dan direct de tp???

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @shady1980 En heb je al gehoord of ze bevrucht zijn? spannend.

Hier gisteren begonnen met de pil en dan op 3 december beginnen met decaptyl spuiten. 27 dec pas voor een echo. Eerder gaat niet, heb het gevraagd, moet nu 25 dagen decaptyl spuiten!! Niet leuk. maar anders had ik een ronde over moeten slaan, dan liever zo maar. Geen zin om nog een ronde te moeten wachten...

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @Romie: is dat niet heel lang? Doe je lang of kort protocol? Ik heb maar 14 dagen deca gespoten en toen al gonal f erbij...

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Poema, ik heb lang protocol. ik zou eigenlijk eerder een echo moeten krijgen, maar dit is niet mogelijk, omdat het ziekenhuis dan bomvol zit, kan alleen nog maar op 27 dec. Het was niet zo erg lang spuiten, normal is het tussen de 14 en 21 dagen wat op mijn formulier staat. nu duurt het alleen nog maar langer voordat ik de gonal f erbij kan gaan spuiten. maarja beter dan weer een ronde overslaan...

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @romie, aha, balen zeg dat het ziekenhuis zo vol zit. Maar ze zijn dus wel open tussen kerst en oud en nieuw? Want dan is het hier namelijk dicht. Ben blij dat ik gelijk kon beginnen. Zonder wachtlijst oid. Heb echt geluk gehad, dat besef ik nu steeds meer...

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @poema geen idee of ze daar tussen open zijn, misschien hebben ze alles ervoor en erna gepland? Er was in ieder geval geen plek. Bij ons was er ook geen wachtlijst, heb op deze manier denk ik ook geluk gehad, alleen balen dat het veel langer duurt.

14. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Hoi lady 's.....:)

Hier vanmiddag om 14:35 de terugplaatsing gehad....:) ohhhh was zo leuk om te zien ook...:) nu vollop hopen dat t zich lekker gaat innestellen..:D
    Alle 3 de eicellen waren bevrucht en hebben de beste teruggeplaats.. binnen nu en 2 weken krijg ik te horen of de andere 2 goed genoeg zijn om ingevroren te worden.

Poema...ik had zaterdag de punctie en vandag kreeg ik te horen of er bevruchtingen waren.. 3 daagjes dus... denk dat dat normaal is....weet t ook niet zeker eigenlijk...haha...

Liefs shady

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Shady, wat super fijn!! echt super goed nieuws!
    En romie, fijn dat je in elk geval gewoon kunt beginnen inderdaad!
    Ik heb maandag weer gebeld, mar helaas nog geen plekje vrij eerder...
    Morgen maar weer bellen..
    Xx

16. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @Shady, wat fijn dat je de terugplaatsing al hebt gehad...en gewoon alledrie bevrucht...wow!!Hebben ze IVF of Icsi gedaan?Hopelijk gaat het zich innestelen..:)

@Romy, heel herkenbaar, toen ik de laatste keer menstrueerde voordat wij met Icsi zouden starten was ik ook :(..gewoon het feit dat het echt icsi werd en we niet op de normale manier in verwachting mogen raken..(hopelijk lukt het wel met icsi). Is nu ook tegennatuurlijk om dan de pil te slikken he?Maar het is wel als voorbereiding op het traject...zo zou ik het proberen te zien..

@Fiona, balen dat er nog geen plek was..de aanhouder wint;)

@Poema, Dus jij mag Vrijdag voor een echo om te kijken hoe je reageert op de Gonal f..spannend...

Ik ben sinds maandag begonnen met de GONAL f erbij te spuiten...deze spuit vind ik helemaal niet erg..verneem bij het injecteren haast niks, de deca wel wat gevoelig...Ik moet Maandag terug voor een echo, ook om te kijken hoe ik reageer op de Gonal..

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?Ik ben 30..

Groetjes Cintsa

17. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Romie, is wel erg lang of niet :$ Is je cyclus alweer bijna rond geweest

@ Shady.. Wat super hey.. alle 3 bevrucht. Nu hopen dat jullie wondertje zich lekker innestelt. spannend wachtweken zijn weer begonnen voor jullie :(\

Morgen mag ik weer heen voor de 2e FM, zien of de kleineren ook meegegroeid zijn.. :)

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @cintsa; dan lopen wij bijna gelijk op! Ik ben trouwens al 40... Dus dit is voor mij echt wel de laatste mogelijkheid op een tweede kindje (we hebben al een dochter van bijna 4 gelukkig, en daar prijs me erg gelukkig mee... Alhoewel we daar ook twee jaar op hebben moeten wachten. Uiteindelijk wel via de natuurlijke weg gelukt! Maar nog eentje (of twee... laat twee embryo's terugplaatsen als dat kan :p) erbij zou erg leuk en welkom zijn. Al weet ik ook heel goed dat ik in een luxe positie zit ten opzichte van mensen die nog helemaal geen kind hebben...)
    Ik vind de GonalF spuiten sinds een paar dagen ook niet meer heel erg, maar krijg er wel blauwe plekken van helaas...

@cintsa: ander vraagje: is jouw naam afgeleid van een plaats in Zuid Afrika toevallig????

19. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi poema,

Wat leuk dat we bijna gelijk lopen:)Idd scheelt maar 2 dagen als jij vrijdag terug moet voor de echo om te kijken hoe je reageert op de Gonal f.Ik hoop echt voor jullie dat er nog een tweede od tweede/derde kindje;) mag komen!!Wat fijn dat jullie dochter wel op de natuurlijke manier heeft mogen lukken!

Enne ja dat klopt, dat is afgeleid van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie plek in Zuid-Afrika..Toevallig daar ook geweest???

Groetjes Cintsa

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @cintsa: ff off topic: ja daar ben ik ook geweest. Supermooie plek in Zuid Afrika! Geweldig! De stranden, de zee, de natuur... supersuper! Jij ook daar geweest?

Grappig dat we inderdaad bijna geljk op lopen. Wanneer is jouw punctie gepland? Of weet je dat nog niet?

Deel Deze Pagina