Start IVF/ICSI in November/December '12

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cintsa, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    #101 shady1980, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
    @ cintsa ...ohhhhh heb ik t weer helemaal verkeerd gelezen haha...blond he...:D

@ poema...ik ha bij de uitgangsecho ook 23 follikels en uiteindelijk groeide er maar goeien....3 eicelletjes uitgehaald en alle drie bevrucht en de beste teruggeplaats. Je krijgt nog wel meer echo's toch voor de punctie? Wie weet wat er nog bij komt groeien haha...

@fiona... gaat goed hier...:D had dag na de terugplaatsing (woensdag) en donderdag hele erge steken in men buik...heeeeele erge rommelende darmen...borsten erg pijn...en als ik ga zitten steken rond me anus..:-0
    nu is de buikpijn gelukkig minder maar de rest is er nog....Ik wacht t allemaal maar af haha kan me zelf wel helemaal gek maken maar dat schiet niet op toch... :D maar t duurt zoooooolangvoor dat t 5 dec is en we ku nne testen haha...

Wel veel paardenliefhebsters lees ik al haha...heb zelf 2 friezen en t is heerlijk...(al doe ik nu ff niet meer rijden met "misschien' een wondertje in me buik.

Liefs Shady

2. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat een lieve berichtjes allemaal! Ik heb vandaag weer een echo gehad en maandag is de punctie, 13 eitjes en ze verwacht er 11 goede uit te kunnen halen... Ben benieuwd, toch nog een goede score, 2 dagen terug waren het er 8 waarvan er maar 2 er goed uit zagen...

Verder wat betreft adopteren, we hebben het er onderling over gehad en staan er voor open maar willen daar nog niet mee bezig zijn tot dat wij uitbehandeld zijn, ik vind adoptie toch een mooi principe.. Is misschien dat als het allemaal nog mag lukken om nog een eigen kindje te krijgen, dat we de 3de adopteren, ik sluit niks uit. Maar nu eerst maar eens zorgen voor een zwangerschap en vervolgens de zwangerschap voldragen ;) ik heb door de gebeurtenis met mijn zoontje geleerd niet meer zo te plannen en vooruit te denken, als het om het krijgen van een kindje gaat, heb je niet zo veel te zeggen... Je mag hopen dat je ooit dat kado krijgt waar je zo naar verlangd.

Dames, fijne avond allemaal!

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.054
    454
    83
    Vrouw
    @kiki: veel succes vandaag! Laat je weten hoe het ging?

Ik heb vanmorgen weer een fm gehad en er zitten er helaas nog steeds maar twee. Zijn wel goed gegroeid en we gaan dus gewoon voor de punctie woensdag... Heel spannend en ik hoop zo dat er een of twee goede eitjes uitkomen. Advies van de gyn is ook om gewoon door te gaan. Een escape iui zet niet echt veel zoden aan de dijk volgens het ziekenhuis in mijn geval. Mocht het dit keer niet lukken dan gaan we de volgende keer het korte protocol volgens. De deca legt het bij mij blijkbaar te stil allemaal...

Dus woensdag om 9.30 uur is de punctie. Enne, elke nadeel heeft zijn voordeel: ik hoop dat het aanprikken van twee follikels niet zo pijnlijk is...

4. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Ola mensen.. hier gisteravond de pregnyl gezet, morgenvroeg 08:45u de punctie.. Zoooo spannend, ook wel beetje bang voor de evt pijn :$ Vermoeden dat er ong 8 follikels zitten, nu hopen dat 't zo is en dat er iig 1 van bevrucht is :)

s6 poema

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.054
    454
    83
    Vrouw
    Jij ook Frida! Spannende tijden. Wordt echt een spannende week... Ik zet vanavond de Ovitrelle en dan woensdag 9.30 uur de punctie.

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @poem en @frida spannend voor jullie de punctie. Hopelijk valt het mee!

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    succes poema in frida!!

8. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames de punctie...succes beiden!

Ik heb hem vanmorgen gehad, ging prima, was ook wat minder zenuwachtig als de vorige keer. Uiteindelijk 7 eitjes, ben benieuwd wat er bevrucht wordt!

9. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Oehhhh poema en Frida....super spannend voor julie dames.... Voor je t weet is t voorbij... en hopen op eitjes en mooie bevruchtingen...:D

Kiki super fijn dat het allemaal goed gegaan is zeg...:D

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.054
    454
    83
    Vrouw
    Spannende tijden inderdaad. Morgen om deze tijd heb ik de punctie en dan hopen op eitjes... pfffff

11. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hallo dames!!

Voor velen van ons een spannende week deze week...

@Kiki, wat fijn dat de punctie is meegevallen!!Hoop op mooie bevruchting(en) voor jullie!!

@Frida en poema..GOOD LUCK!!!
    Poema...goed dat je toch doorgaat...het zijn er misschien "maar"twee, maar ze zien er wel goed uit en er is maar 1 nodig he;)

Ik ben gisteren weer naar de kliniek geweest...de ene kant viel volgens de gyn wat tegen, waren 2 follikels zichtbaar van 13,5 mm en aan de andere kant waren er 6 zichtbaar van 2 van 15,5mm en de andere 4 iets kleiner..Dus tot nu toe 8 follikels...Morgen moet ik weer voor een FM, hopelijk zijn ze allemaal nog goed gegroeid..

Ik heb wel echt sinds eergisteren echt enorme buikpijn..mijn buik is opgezet en erg gevoelig...Maar okay..nog even doorzetten..hopelijk dan Vrijdag of maandag de punctie..afhankelijk van morgen..

Groetjes Cintsa

12. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Shady: hoe is 't met je? Kom je de wachttijd nog beetje door
    @ Kiki: heb je al telefoontje gehad?? .. zooo spannend om te horen hoeveel er bevrucht zijn en of je kan verwachten op cryo's
    @ Cintsa.. spannend hoor, hopen groeien ze allemaal nog mooi door
    @ poema; S6 morgen, hopen dat er 2 mooi eieren uit komen
    @ iedereen.. thanks.. De punctie viel me 100% mee, het is meer de spanning die je vooraf er voor hebt.
    15 follikels weggehaald met de punctie, mannetje kwam met fantastisch nieuws terug dat er 12 eitjes tussen zaten.
    Morgen tussen 12:00-14;00u telefoon of de bevruchting goed heeft plaats gevonden.. Zooo spannend, zo 'leef' je telkens van ding naar ding he. Vrijdag dan evt de terugplaatsing

13. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Frida, nee telefoontje komt morgen ochtend en dan als het goed is donderdag terugplaatsing... Fijn te horen dat het je meeviel...

Spannend Cintsa, aardig op schema dus..

14. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 embryo's en morgen een terugplaatsing, dan kan het lange wachten beginnen......

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.054
    454
    83
    Vrouw
    @kiki: mooie score! Hoeveel laat je er terug plaatsen?

Ik heb vanmorgen de punctie gehad. Die vond ik echt heel erg meevallen: de verdoving deed nog het meest pijn. Was zo gepiept (natuurlijk ook maar twee follikels). Er is toch nog 1 eitje uitgekomen en die wordt nu bevrucht. Zaterdagmorgen word ik gebeld over eventuele embryo en terugplaatsing. Blijft dus nog even spannend!

16. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Kiki.. wat goed, 5 bevrucht.. Heel veel s6 morgen met de terugplaatsing.. Begint 't lange wachten weer :$
    @ Poema.. spannend hoor, zaterdag ook alweer de terugplaatsing.. We lopen mooi tegelijk op hier ;)

je gaat het niet geloven maar 10 vd 12 zijn er bevrucht :$ waaaaaah, zo in mn mood. Mn lichaam laat me nu eens niet in de steek. We gaan ervan uit dat er sowieso wel een mooi deelt en het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als we er een paar cryo's aan over kunnen houden :)

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kiki wat een mooi aantal!

@frida, ow wow! misschien een mooi aantal in de vriezer. top. Fijn dat de punctie is mee gevallen. mag ik vragen wat je aan verdoving hebt gehad?

@poema wat fijn dat er een eitje is uit gekomen, spannend nu..

Hier a.s. maandag met de deca gaan beginnen.

18. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Romie.. We hebben geen keus welke verdoving we willen. Standaard krijgen we een infuus met NaCl, voor de behandeling een ampul morfine en voor de ingreep midazolam erbij. Echte aanrader ;) Hihi

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zoo wat een positief nieuws hier allemaal!!
    duimen op goede eitjes, bevruchting, innesteling voor jullie!!

Tja... hier niet veel te melden... gewoon aan het wachten tot het 6 december is en we hopelijk groen licht krijgen om te starten bij mijn volgende menstruatie...
    xx

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oké. Bij ons is het paracetamol. En iets anders geloof ik . Maar je kunt ook voor een infuus kiezen geloof ik. En ik denk dat ik voor dat laatste ga.
    Maar heb nog tijd genoeg om er over na te denken is pas volgend haar. Ge getsie wat klinkt dat nog ver weg...

Deel Deze Pagina