Start IVF/ICSI in November/December '12

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cintsa, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cintsa, je weet het toch niet van te voren... De eerste keer had ik 9 follikels, 9 eitjes en 9 embryo's. Deze keer 13 follikels, 7 eitjes, en uiteindelijk 4 embryo's... Hoe moelijk ook, jij hebt je taak nu gedaan, ze halen morgen jouw eitjes eruit en hopelijk vinden ze ook een aantal goede zaadjes, vergeet niet dat waar een vruchtbare man er miljoenen heeft er bij onze mannetjes toch gauw 150 te vinden zijn. Er is er maar 1 tje nodig, kijk maar naar Poema ;) je zenuwen veranderen de uitkomst niet, je hebt alleen jezelf ermee... Wat betreft overstimulatie, waren ze bij mij ook bang voor, gewoon plat op bed, zo min mogelijk doen en 3 liter water per dag drinken.

Heel veel succes morgen!

2. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Cintsa...... wil je even heel veel succes wensen voor morgen meis....dat ze er maar mooie eitjes uithalen.....:)

Liefs shady

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    @cintsa: inderdaad er is er maar 1 nodig kijk naar mij! Ik had maar twee follikels en maar 1 eicel. Had de hoop eigenlijk al opgegeven. Maar zie hier (mijn vriend heeft gelukkig wel goed zaad...). Echt bij jou komt het ook vast goed hoor!!! Ik geloof er echt weer in en dat moet jij ook doen. Nogmaals heel veel succes!!! Komt echt goed.

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Wat een ontzettend lieve reacties..dankjulliewel!!Ik ken jullie niet, maar toch heb ik er steun aan..thanks:)

Vanmorgen dus de punctie gehad, ik moet zeggen dat het me heel erg meegevallen is!!De dormicum reageerde ik niet zo op, dus hebben ze nog wat bijgespoten...Je voelt het aanprikken wel, is wel even pijnlijk maar wel goed te doen..Mijn linkereierstok ging "aan de wandel" zoals de gyn zei.Dus moest mijn man op mijn buik duwen en het tegenhouden..deed wel pijn,m maar toen kon ze er gelukkig wel bij..

Van de 15 follikels hebben ze 12 eitjes kunnen vinden...Nu maar wachten morgen of er ook een bevruchting(en) heeft plaatsgevonden..
    De punctie is me echt heel erg mee gevallen!!!:)

Nogmaals bedankt voor de lieve woorden..

Groetjes Cintsa

5. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Cintsa super zeg dat t je allemaal is meegevallen meis. :D
    En wat een mooi aantal eitjes ook hey.... Idd super hopen dat er mooie bevruchtingen plaatsvinden...

Nou ik heb ook super nieuws... Vanmiddag t ziekenhuis gebeld met de mededeling dat ik zwanger ben....JIEHOEEEEEEE....... Krijg 24 dec de eerste echo in t ziekenhuis. :D
    Kan het gewoon haast nog een soort van niet geloven he....Maar heb 4 testjes gedaan en ze geven t toch allemaal ergggggggg duidelijk aan haha.... Zo spannend allemaal...:)

6. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    WOW!!!!!!super Shady!!GEFELICITEERD!!!!!!!!En de 24e ook al de eerste echo..spannend...leuk leuk!:)

Geniet ervan:D

Groetjes Cintsa

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @shady1980 wow! gefeliciteerd!!! Goed nieuws!

@Cinta wat goed dat het je mee gevallen is. en wat een mooi aantal eitjes!

@poema wat goed!! nu op het wachtbankje.

Hier vanavond met de deca beginnen...

8. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cintsa, fijn om te horen en wat een goede score!

Shady, van harte en dn nog net voor d kerst de echo! Spannend..

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Shady.. Wow gefeliciteerd :) Mooier sint/ kerst cadeau kan je je niet bedenken toch

@ Cintsa. Wat fijn dat het je zo meegevallen is. Nu morgen weer afwachten of niet dan.. zo leef je van moment-moment

10. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Dank je wel dames..... Lief...:)

Idd een mooier kado kan je je niet wensen toch...:D
    Leef nu zo naar die echo toe kan niet wachten om t kleine hummeltje te zien. En hopen dat t lekker blijft zitten....is en blijft nog vroeg dat hou ik toch in me achterhoofd.

11. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @Shady..idd een mooier cadeau kun je je niet wensen:)Een wonder is het mooiste geschenk wat je kan krijgen;)Ik begrijp dat je in je achterhoofd houdt dat het nog vroeg is, denk dat ik dat ook wel zou hebben..maar probeer ook een beetje te genieten van het feit dat er een wondertje in je groeit..hoe klein ook dan nog;)

@Frida, ja klopt het is idd nu vandaag afwachten of er ook bevruchting(en) hebben plaatsgevonden..ik hoop het zooooo...Het zaad van mijn man is slecht, maar het klopt wel wat Kiki zegt..er is maar 1 goede nodig voor ICSI..

@Kiki, ja ik ben idd blij met de 12 eitjes...nu hopelijk ook bevruchting(en)...Klopt wat je zegt er is maar 1 zaadje nodig die goed is..Ze hebben wel gezegd dat het zeker bruikbaar was voor ICSI(van manlief)...Dus ben nu best gespannen.Als ze nou maar een beetje op tijd bellen, zitten we niet zo lang in spanning..

@Romie..vandaag starten met de deca..succes meid.Zie je er tegen op of valt het wel mee?Ik vond het spuiten ook heel erg meevallen...de eerste keren is het een beetje eng, op den duur niet meer..

@Poema..Hoelang na de punctie kreeg jij je terugplaatsing?

In het algemeen, hoe lang duurt dat normaal ongeveer?Ik weet dat het tussen 2-5 dagen teruggeplaatst wordt normaal gesproken..Na de terugplaatsing hoef je niet meer perse heel erg rustig aan te doen toch?Ik bedoel dan kan ik wel weer gaan werken lijkt me..althans de gynaecoloog zei dat ik niet bepaalde leefregels in acht hoefde te nemen na de terugplaatsing..nu na de punctie wel..

Dus ik doe rustig aan....en drink veel..

Groetjes Cintsa

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    Bijmij was de tp drie dagen later! Hopelijk hoor je snel meer! En fijn dat is is meegevallen... Wanneer hoor je wat?

13. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Als het goed is bellen ze tussen 12 en 17u..pffff hoop dat ze gauw bellen...hoop zo dat er in elk geval 1 eitje bevrucht is....

Mijn leidinggevende vond dat ik morgen nog niet moet komen werken, ik moet het rustig aan doen en goed op mezelf letten en mezelf ook even rust gunnen...Vind het wel fijn, maar aan de andere kant voel ik me ook schuldig...aan de andere kant..ik heb alles over voor een wondertje..

Ik hoor dat vaker.."denk nu eens aan jezelf"...dus dat doe ik nu dan maar even tot de terugplaatsing en daarna rustig aan op t werk;)

Groetjes Cintsa

14. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, bij mij was de terugplaatsing ook 3 dagen later, je kunt gewoon werken daarna, ik ben met de cryo tp gewoon aan het werk gegaan maar nu had ik nog vrij dus lekker op bed liggen werken op de laptop. Het is voor mij ook wat meer beladen doordat ik niet weet waarom ik de vorige keer te vroeg weeen kreeg, mocht er nu een zwangerschap volgen dan ben ik volledig medisch en zal ik wekelijks gecontroleerd gaan worden. Daardoor word ik toch voorzichtiger, til niet eens de was meer :-s

Spannend hoor Cintsa!

15. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Ik kan me dat ook heel erg goed voorstellen hoor Kiki..!!Zou ook heel erg voorzichtig zijn dan...Hier is nu ook genoeg te doen in huis..maar vandaag laat ik t gewoon staan/liggen...Heb wel ef wat op de laptop gewerkt, sommige dingen kan ik ook thuis doen omdat ik niet alleen in de zorg werk, maar daarnaast ook me bezighoud met kwaliteits en deskundigheidsbevordering en teamcoaching..

Kan me alleen zo slecht concenteren..ze hebben nog steeds niet gebeld..ik weet het kan tot 17u maar maakt me zo zenuwachtig..dan denk ik..waarom bellen ze niet gewoon??*wacht nog even verder*..

Gr Cintsa

16. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    omgv Rotterdam
    Oh das zo vervelend he Cintsa dat wachte pffff...... hoop dat je snel gebeld mag worden en met super goed nieuws.....;)

17. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Nou ze hebben gebeld, van de 12 eicellen bleken er 6 geschikt voor icsi en daarvan zijn er 3 bevrucht.

Nu dus maar hopen dat ze zich verder gaan delen..pas Donderdagmorgen bellen ze terug of er wel/geen terugplaatsing kan plaatsvinden...

Ik weet eigenlijk niet of ik blij moet zijn...ben erg blij dat er iig wat van bevrucht is..maar van de 12 "maar" 3 bevrucht..Nou ja ik probeer positief te blijven...hopelijk delen ze goed door en kan er toch een TP gedaan worden..

Pff is allemaal ontzettend spannend..

Groetjes Cintsa

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    Hartstikke goed hoor Cintsa! Weet je nog, ik had maar 1 eicel, en die is bevrucht en teruggeplaatst! Dusseh... niet teveel zorgen maken! Komt vast allemaal goed!!!

19. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 is een goede score! Zoals Poema zegt, komt goed! Heb vertrouwen, maar kan mij voorstellen dat je opgelucht bent als het donderdag is!

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @cinta Wat fijn dat er 3 bevrucht zijn. zijn het nu weer een paar spannende dagen voor je.

De deca viel even wat tegen. Veel stompere naald. Mijn man doet altijd de naald prikken zeg maar en dan doe ik zelf de vloeistof. Het was voor hem ook even wennen want de puregon pen, is het naaldje veel dunner van. Ik heb er eventjes last van gehad, ik denk wel dat ik vanavond voor het spuiten even een ijsklontje op de plek houd, kijken of dat iets uitmaakt.

Kun je van die deca misselijk worden? ben me toch een partij misselijk vandaag. of is er een griepje onder weg..

Deel Deze Pagina