Gelukkig dat ze geen aanwijzingen hebben gevonden voor een BBZ. Morgen meer duidelijkheid … hoop alsnog op een mooie hcg waarde met de juiste stijging! Als je een goede zwangerschap hebt, dan ben je nu rond de 5 weken ? Hadden ze dan wel al iets kunnen zien op een echo ?
@Soof1992 mweeep. Geniet van je wijntje vanavond! Die heb je wel verdiend nu. @Sass25 jij morgen weer zkh toch?
Dankjewel lieverd. Het is fijn dat iedereen hier meeleeft etc. De wijntjes vallen goed. We zitten buiten, kaarsjes aan. Het is dubbelop genieten ondanks natuurlijk dat we veel liever echt zwanger waren. Maar het is oké! Inmiddels trouwens toch besloten te starten met Provera om m’n menstruatie op te wekken. Ook omdat het ziekenhuis aangeeft daar te mogen mee beginnen. Wat ik trouwens van m’n vriend begreep is dat het ziekenhuis de volgende tp in kunstmatige cyclus wil doen, omdat het nu twee keer fout is gegaan. In ons geval zijn de emmy’s extra kostbaar, omdat we ook PGT doen. Heel fijn hoe het ziekenhuis meedenkt. M’n vriend zei ook: ik kan niet alleen beslissen (hij was alleen toen we gebeld werden met betrekking tot uitslag bloedtest). We hebben morgen een belafspraak over het vervolg. Uiteindelijk ben ik diegene die bepaalt of ik wel of niet een kunstmatige cyclus wil voor de terugplaatsing. Maar denk dat ik er wel voor ga, want het ziekenhuis geeft het niet voor niets aan. Waar ik eerder zei de eerstvolgende cyclus hoop te starten, gaan we misschien pas na onze vakantie verder. Dat is oké. We hadden de hoop op twee kinderen ooit. Dit is bijgezet naar 1 kind, ook in verband met mijn lage energiebalans (gemiddeld 20% lager dan mensen zonder ziekte of syndroom). Dan voelt het ook oké om eventueel cyclussen over te slaan voor een ‘onbezorgde zomervakantie’. Alsnog hoop ik, afhankelijk van de aankomende menstruatie, de volgende ronde een tp te hebben, maar door extra hormonen kan het misschien juist fijn zijn extra rust in te lassen. Ergens voelt het niet oké om rust in te lassen, maar ik weet ook dat dat misschien juist belangrijk is zodat we na de vakantie met frisse moed beginnen aan een derde terugplaatsing. Morgen dus meer!
Succes vandaag @Sass25 en @Soof1992 bij het gesprek. Hier 8pdo (2 dagen na tp) is de ovitrelle eruit getest. Nu proberen vol te houden om niet weer te vroeg te gaan testen
Gewoon een vraag: Is het dan nodig om die Provera te nemen als je toch een paar cylussen over slaat? Wij dachten inmiddels ook wel aan een tweede te kunnen beginnen, maar met alle pogingen die we er nu doorheen jagen weet ik niet of dat uberhaupt nog kan tegen die tijd, als we dat nog willen.. Alles wordt zo ingewikkeld op deze manier, in plaats van hup leuke avond oh oeps toch al heel snel zwanger wordt alles zo'n enorme afweging. Wel of niet IVF, wel of niet doorgaan, wel of niet wachten wegens vakantie....
Afhankelijk van hoe ver je wilt gaan, je kunt je aankomend jaar (mits polissen niet wijzigen) verzekeren voor poging 4. Ik viel nog in een oude regeling bij mijn huidige zorgverzekeraar, daarom heb ik er 5.
Bedankt voor je tip maar ik twijfelde zelf of ik aan de 3e poging wou beginnen Bij ICSI 1 hadden wij geen terugplaatsingen en bij de 2e maar 2 terugplaatsingen dus het voelt dat wij niet zo veel kansen tot nu toe hadden. Dus toch gaan wij voor de 3e poging. Maar dit wordt echt de laatste ongeacht het resultaat. Ik word binnenkort 40 en wil door met mijn leven en genieten Ik heb een zoontje en wil voolop genieten van hem en andere dingen in het leven
Wat een verschrikking zijn die wachtweken zeg. Hoe kan dit pas DAG 2 zijn. Helluuuuup Werk thuis vandaag en m'n focus is echt 0,0. Voel niets gebeuren in m'n lijf en wil het zo graag haha. Hoe doet iedereen dat toch
We doen het omdat we niet anders kunnen elke keer opnieuw denk ik weer ‘ik ga me er niet mee bezig houden’ . Jammer joh.. lukt niet !! En thuiswerken helpt idd niet mee !
Zijn zulke moeilijke afwegingen. Voor elke keuze valt wat te zeggen. Wel of niet wachten wegens vakantie vind ik ook een lastige . Het is heerlijk je vakantie in te gaan zonder met het traject bezig te zijn, maar vakantie geeft ook zo een heerlijke ontspanning wat misschien juist weer heel goed is tijdens het traject…
Hoi allemaal.. Heb net gebeld en mijn hcg is nog maar 19. Dus mijn hcg is gezakt van 79 naar 19 in 6 dagen tijd. Vanmiddag gesprek met de arts over hoe nu verder.. moeten beginnen met ICSI 2. Test nog steeds positief en mijn borsten doen heel erg zeer.. ik had het al verwacht en heb al heel veel gehuild de afgelopen week.. maar deze bevestiging van een vroege miskraam komt toch wel erg hard binnen…
Naja, het is bij mij ook, dan zou de punctie in de vakantie vallen, en dan kunnen we niet weg (wat we wel in de planning hebben). Dan wordt de overweging wel een stuk makkelijker . Denk dat ik er met nog wat cryo's in de diepvries wel anders over zou denken.
Afleiding! Uiteindelijk gaan die dagen voorbij. En niets voelen wil niets zeggen (maar dat weet je ook wel ).