Hitte pit/kruik mag ook op de voeten. Geen kruik of hittepit direct op de buik. Succes net broeden ❤️
Niet als je een koude baarmoeder hebt volgens acupunctuur . Sowieso is het raadzaam na TP je voeten warm te houden en veel warme dranken te drinken, als het lukt om soep te eten ook goed. En geen dingen rechtstreeks uit de koelkast. Yoghurt even laten staan e.d. daarnaast zijn er ook dingen die je kunt eten om een warme baarmoeder te stimuleren.
Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn en het eerste wat ik dacht was: neee , de medicijnen passen nu helemaal niet in de koelkast . Maar goed, er heeft niets doorgezet dus we zijn nu bezig de koelkast leeg te eten voor als het wel moet .
Hij zit er in! Ik neem plaats op de wachtbank. Het was een prachtig embryo. 3- daags en sprake van compactie. De cellen gingen al samensmelten! Ik heb er een goed gevoel over. Nu lekker bij mama in de buik blijven! ❤️❤️
Ja hier dus ook! Hahaha. Ik haal dan echt een paar teugen diep in en dan een paar normaal en dan weer diep etc. Blij dat ik niet de enige ben hahaha
Morgen eerste echo..pff zenuwachtig! De ene dag voel ik me er best zeker over en de dag erna ben ik weer heel onzeker. Paar uur geleden nog een test gedaan om hopelijk wat meer zekerheid te krijgen, na een paar seconden al een duidelijke streep...maar moet zeggen heeft qua zenuwen niks geholpen nog steeds onzeker. Heb jij dat ook?
Yep! Heb zelf dat ook heel erg. Ik ga niet meer testen, omdat ik van mezelf dan weet dat ik daar me zo in wil vastbijten. Ik heb positieve testen. Ik ben zwanger. Maar de onzekerheid is bij mij meer dat ik niet echt kwaaltjes heb ofzo waardoor ik daardoor toch heel erg ga twijfelen soms haha.
De eerste TP heb ik niks kouds gedronken of gegeten. Deze TP echt wel lekker ijs gegeten enzo. Maakte bij mij geen verschil. Denk vooral doen wat het beste voelt ❤️