nou ik had het bij de eerste echt meteen foto is van 36 weken bij babyshower toen had ik zo een gipsbuik maar het was meer borst als buik bij mij
Ik had dokter Cuypers nog gevraagd maar mocht vanavond gewoon wijntjes drinken op feest niet 20 maar wel gewoon wat. heb alleen rechts nog wat pijn maar geen bloedverlies ofzo. mag je na de punctie ook gewoon weer seks hebben?
Oh nee toch!! Wist niet dat dat kon zo door de Utrogestan heen! Hopen dat het toch nog iets goeds betekent…
Hai Dames, Vanmorgen fm3 gehad.. beide kanten 8 folikels van 18mm Vanavond de hcg spuit erin! En maandag punctie! Hopelijk zijn er een paar van goede kwaliteit en bevruchten ze zich goed :fingerscrossed: Alles wat door de afvalrace komt zou echt goud zijn.. ❤️ Ik duim, hoop en bid dat jullie Emmy's blijven plakken @Azric , @Bonusmamadriepuntnul @123isa123 en @Sass25 ❤️ @Fruity90 ik hoop dat je de tijd vind ervoor ik.kijk er naar uit
Wat ontzettend balen zeg hoop dat het gewoon een bijwerkingen is van die bollen.. dat staat namelijk in de bijsluiter ❤️ wow wat een fantastische opbrengst. Dat moet vast goed komen! Succes met de laatste spuit!
https://www.freya.nl/kinderwens/vruchtbaarheidsbehandelingen/ivf/ontwikkeling-embryo/ Ik kijk hiernaar en volgens mij zijn dat gemiddelden. Je hebt altijd uitlopers! Je zou best een late innestelling kunnen hebben. En daarnaast zou het zo kunnen zijn dat de innesteling een paar dagen geleden was maar dat je vandaag bruinverlies hebt. Dat kan er wat later uit komen hoeft niet gelijk bij de innesteling. Bruinverlies is ook geen vers bloed. Begrijp heel goed dat je huivert met je vorige ervaring. Zette toen gelijk de menstruatie door na bruinverlies??
Bovenste van gisteren, middelste van vanochtend en onderste met water getest. Blijft turen vind ik, vind het ook weinig voor DPO 13. Drama vind ik dit!
Vind ik ook hoor. Met het blote oog is dit tuurlijntje van vandaag wel iets beter te zien. Mijn zusje test pas 2 dagen na haar NOD enigszins positief. Dus nu hoop ik dat wij misschien langzaam hcg aanmaken. Zou graag nog wat hoop houden.