Is er een plekje voor mij op het wachtbankje? Officieel PUPO! Ik heb een prachtig embryo teruggeplaatst. Die twee andere doen het ook goed, een is er inmiddels in de vriezer en de tweede gaat als het goed is morgen de vriezer in
Lijst van vandaag: 17-10-2022 Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - Ixci/ivf Noordwest Alkmaar/VU Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -IUI (na 2 mislukte ICSI) - Nij Barrahus Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis / ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 31jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Knut10- 1e kindje - IVF Melissert - 1e kindje - 3e IVF ICSI (pauze) Noot91 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) neelatje - 40 jaar - 2e kindje - 3e ICSI (Cuypers) Missdeph - 35 jaar - 4e kindje - 2e ivf (isala) Mammavan2 - 34 jaar - 3e kindje - 1e ivf (Cuypers & Cuypers) ♥️Afspraken♥️ Oktober 17-10 missdeph - punctie 18-10 Jazz83 - controle vk + gyn 18-10 Romytje - FM 3 (voor cryo tp) 18-10 Missdeph- uitslag bevruchtingen 19-10 Cvdv87 - uitgangsecho cryo tp 20-10 Soof1992 - Echo 20-10 Fruity90 - FM1 20-10 Missdeph - terugplaatsing 21-10 ZoeteAardbei - Intake VK & Termijnecho Testdatum | | 18-10 Bonusmama3.0 20-10 Azric 21-10 123isa123 24-10 Sass25 27-10 neelatje ♡♡ ZWANGER ♡♡ Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (13-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Knut10 (14-2-2023) Muldes (20-3-2023) ZoeteAardbei (06-05-2023) Noot91 (+/- 30-05-2023) Soof1992 (+/- 06-06-2023)
Wow alweer bijna 24 weken. Wat vliegt de tijd. 24 weken vond ik ook een héle fijne mijlpaal. Sowieso vieren we elke week!
Ja, die signalen klinken zeker goed. Ik maak mezelf gewoon onnodig dubbel zenuwachtig. Morgenmiddag lekker aan de knutsel is de bedoeling (zo’n mos muurtje gaan we maken) en woensdag gaan we nog wat bedenken te doen en in ieder geval uiteten. Nog maar drie nachtjes. En twee volle dagen.
wow wat goed wat houd een goede embryo in? En twee in de vriezer ook top toch. Maar gaan ervan uit dat deze blijft zitten
Haha de onzekerheid is altijd lastig @Soof1992 bij mijn zoontje had ik dat ook. Toen zat ik op dit forum en hoorde je vaak slechte dingen dus was zo zenuwachtig en moest kei hard huilen met de echo Echt bizar zenuwachtig
Ik hoop dat voor jullie snel de tijd aanbreekt om eindelijk te kunnen genieten van jullie zwangerschap ! Ik ben even kwijt wat de reden is dat het allemaal heel spannend is voor jullie, sorry daarvoor. Sterkte deze spannende week weer ! Hoe voel je je verder ?
Spannend meid… vooral dat je een positief gevoel er over hebt en wat klachten! Hoop het zo voor je! Het feit dat je zelf positief er over bent, vind ik al een goed signaal !
Hier echt een gewrongen, grillige sfeer in huis. pff... Mijn hoofd staat al op de volgende ronde. Weegt zwaar, ook op m'n vriend, die wil zich maar de hele tijd groot en sterk houden, terwijl ik zo wil dat hij ook eens in mijn bijzijn huilt... Is hij terug aan het roken gegaan dat is voor hem zijn enige toevlucht Voel me er echt rot om Morgen brengt duidelijkheid, maar ik vrees jammer genoeg ook nog veel meer vragen en onzekerheden...
@Sass25 Oh zo spannend morgen ochtend. En knap dat je nog niet hebt getest tot nu toe! Ik hoop het zo voor je dat er morgen een duidelijk tweede streepje staat @cvdv87 Dankjewel Ik heb een zeldzame ziekte waarbij tot nu toe bekend is dat er veel (vroege) complicaties en daardoor extreme vroeggeboortes optreden. Het is meer de vraag wanneer de complicaties komen ipv of ze komen, dus elke week verder is er weer eentje! We hebben gelukkig een fantastisch medisch team wat ons elke week weer een stapje verder helpt, maar de spanning blijft. Verder voel ik me blij dat we zoveel geluk hebben en dat we hopelijk een kindje krijgen, maar vind ik zwanger zijn niet zo leuk. Spannend, constant moe en misselijk. Ben niet-zwanger een veel leuker persoon. Maar ik realiseer me enorm hoeveel geluk we hebben en ik hoop dat het voor alle dames hier ook snel mag gebeuren!
Dan kan ik me heel goed voorstellen dat het iedere dag spannend is. Fijn dat je bijna bij de 24 weken bent. Ook absoluut niet gek dat zwanger-zijn op deze manier niet leuk is… die spanning lijkt me echt heel zwaar ! Heb je nog erg last van de vermoeidheid en misselijkheid ?
Hier net zo. Voor mij is het echt afgelopen deze ronde. Vandaag flink gehuild. Vriend huilt niet maar geeft aan echt pijn te ervaren. Ergens zou ik liever niets hebben dan nu beide keren eerst positief om dan negatief te worden. Voel nu vooral verslagenheid!!
@Azric oh nee.. wat klote weer.. heel veel sterkte xxxx❤️ Hopelijk is het gauw jullie beurt.. Hadden jullie nog cryo’s? Knuffel
@Azric nooooh wat klote. @Bonusmamadriepuntnul en @Azric ik heb ook de andere kant meegemaakt (mijn vrouw was eerst degene die zwanger zou worden) en het verdriet vind ik een echt een heel stuk intenser als het je eigen lichaam is (ook met IUI). Dat zie ook terug bij mijn vrouw overigens, we zijn beiden verdrietig maar de intensiteit lijkt anders. Waarschijnlijk omdat je ook zo hypergefocust bent op je lijf, de spanning hoopt zich echt op. Als het bij mijn vrouw mislukte moest ik wel wat tranen laten maar als het bij mij nu mislukt kan ik om de paar uur in huilen kan uitbarsten.
Ik kan me echt vinden in dat gevoel. Deze keer zelf niet eens getest, morgen ineens de bloedname in het ziekenhuis. Dus weet niet of ik een mirakel mag verwachten of dat mijn gevoel wordt bevestigd,... Als deze het niet wordt is het alweer aan m'n laatste cryo aanbelan... Van die gedachte wordt ik ook niet echt vrolijk... Dat gevoel ken ik. Ik weet niet of ik morgen een mirakel mag verwachten of dat mijn gevoel bevestigt wordt. Heb zelfs niet eens getest, wacht gewoon ineens het bloedresultaat in het ziekenhuis af... Van al dat testen maak ikzelf alleen nog gestresseerder... Maar als deze het niet wordt zijn we alweer aan m'n laatste cryo aanbeland. Dus van die gedachten wordt ik nu ook niet persee vrolijk.
Het is gewoon zo'n helse rollercoaster... Waarin je je eigenlijk continu vragen stelt hoe je hier weer uit geraakt zonder al te veel kleerscheuren...