Oké ja de vorige keer bij de dokter was hij idd 1.8 dus verschilt wel per keer. Oké ik dacht dat omdat het tot 4500 stond op mijn formulier ik zit ook bij Cuypers.
Ik moest wel wat zelf betalen maar volgens mij niet voor het invriezen van de embryo's. Wij hadden een rekening voor de timelapse, extra zaad onderzoek, poollichamen onderzoek en nog iets erbij, weet ik niet meer. Dingen die dus in NL niet gedaan worden.
Even een vraagje, normaal gesproken is na 10 dagen ovitrelle uit het lichaam, toch? (Ik weet het dat het aan een persoon ligt maar in de meeste gevallen) Hoe zit het met de dubbel trigger ovitrelle + decapeptyl? Duurt het dan langer? Hebben jullie ervaring ermee?
Klopt dat is de "algemene" range van waarde, buiten het traject om. De reden dat jouw niets is gezegd is omdat je waarden goed zijn.
Decapeptyl is geen HCG. Het blijft daarbij hetzelfde. Er word aangeven tussen de 10-14 dagen. Bij mij is ovitrelle er na een dag of 7-8 uit pregnyl bleef langer hangen.
@Sass25 Waarschijnlijk is de innesteling eerst goed gegaan, maar liet het ergens daarna toch los waardoor er geen 100% innesteling is geweest. Hierdoor is er wel opbouw van HCG geweest. Waarschijnlijk als ik later nog eens had getest, had ik eerder kunnen ontdekken dat het fout zat. Dit is ‘kut’, want ik weet dat ik straks dan elke dag ga testen tot aan de echo mocht ik weer een positieve test krijgen. Maar goed, hoe het precies is gegaan kan het ziekenhuis helaas ook niet onderzoeken. Ze hebben vanmiddag even gebeld en dat was alleen maar omdat ik zo verdrietig het ziekenhuis heb verlaten. Dus echt superlief. De afspraak maandag is omdat ze dan na het weekend even willen informeren hoe het gaat en of alles een beetje oké gaat zeg maar. Ik zou dit weekend moeten gaan bloeden dus daar reken ik een beetje op. M’n werk weet er inmiddels ook van (net als alle anderen die er al van af wisten) en waarschijnlijk zal ik wel gewoon werken, m’n directe collega zei al: anders gewoon lekker veel thee halen en even wat heen en weer lopen in plaats van continu met de kindjes bezig zijn die bijvoorbeeld lastig zijn die ochtend. (Ik werk als pedagogisch medewerker haha). Dus dat was wel heel lief om te horen.
Dankjewel voor de uitleg. En ik snap je zeker. Aan de ene kant is het goed van je dat je toen niet meer bent gaan doortesten en je het vertrouwen had in je lichaam. En nu door deze enorme tegenslag maakt het je onzekerder voor de volgende keer. Ik heb toen mijn streepje niet donkerder werd ook elke dag 3 keer getest ofzo. Daar werd ik ook gestrest van en gek van mezelf. Maar ik snap het maar al te goed. Rustig aan en let op jezelf, op je mentale en fysieke gezondheid. En anders een stapje terug❤️ Heel veel sterkte lieverd. X
Ik kreeg daarstraks nog een persoonlijk telefoontje van de gynecologe. Ze wilde me toch nog even spreken voor ze op vakantie vertrok. Ik stelde haar eerder de vraag i.v.m. die plasmacellen en i.v.m. m'n schildklier... Hier in België is dat i.v.m. de plasmacellen nog in de experimentele fase en maar 1 arts ergens in Genk die zich daar mee bezig houdt. De gynecologe ziet daar voor mij ook nog niet direct een probleem in aangezien mijn lichaam 2 tp's geleden toch voor een korte termijn even een innesteling heeft toegelaten... I.v.m. de schildklier, dat hebben ze in april nog getest, en dat zag er tip top in orde uit... Dus we gaan zien wat de laatste tp van deze ronde zegt, maar ik stel m'n hoofd toch wel al in op dat er nog een hormonen ronde zit aan te komen... We gaan het allemaal zien...
Ik lees dit topic wel eens mee en had hier een vraag over! Mijn TSH is 0.5, gemeten in de rustmaand tussen ivf 1 en 2. ik heb zelf meerdere keren gevraagd of het echt niet erg is, maar volgens mijn gynaecoloog valt het nog binnen de normaalwaarden dus is het goed. Nu zie ik jouw bericht en zie dat het tussen de 1 en 2 moet zijn. Weet jij misschien iets over of 0.5 een probleem kan zijn?
Lijst van vandaag: 22-10-2022 Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI - OLVG/AMC Roooz90- 31 jaar-1e kindje - Ixci/ivf Noordwest Alkmaar/VU Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -IUI (na 2 mislukte ICSI) - Nij Barrahus Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis / ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 31jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Knut10- 1e kindje - IVF Melissert - 1e kindje - 3e IVF ICSI (pauze) Noot91 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) neelatje - 40 jaar - 2e kindje - 3e ICSI (Cuypers) Missdeph - 35 jaar - 4e kindje - 2e ivf (isala) Mammavan2 - 34 jaar - 3e kindje - 1e ivf (Cuypers & Cuypers) ♥️Afspraken♥️ Oktober 22-10 Fruity90 - FM2 24-10 Sass25 - bloed prikken 25-10 - Romytje - cryo tp 31-10 Bonusmama3.0 1e bloedname en echo laatste cryo tp van deze ronde November 04-11 123isa123 - eerste echo 14-11 Jazz83 - controle vk 29-11 Sass25 - evaluatie icsi 1 en icsi 2 bespreking Testdatum | | 27-10 neelatje 02-11 Missdeph ♡♡ ZWANGER ♡♡ Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (13-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Knut10 (14-2-2023) Muldes (20-3-2023) ZoeteAardbei (06-05-2023) Noot91 (+/- 30-05-2023) 123isa123
@ZoeteAardbei zo fijn dat de echo goed was! Ga je ook voor de 13 weken echo? Die zal dan ook binnenkort zijn denk ik? @Fruity90 succes vandaag! Hopelijk zijn er gewoon 5 in de race. Duim voor je.
@Fruity90 hee veel succes!!! @Asil is hoe lager je waarden hoe sneller je schildklier werkt dan? Haha gaf mijn schildklier elke keer de schuld van mijn overgewicht maar met 1.2 zou die gewoon normaal moeten werken.
Oke dankje! Ja heb er expliciet nog 3 keer naar gevraagd en ook gezegd dat ik had gelezen dat het mooi zou zijn als de waarde tussen de 1 en 2 was, want had ik al eerder gezien. Maar ik moest gewoon niet te veel lezen zeiden ze