Helemaal niks continu op al die uitslagen wachten. Lig ook elke keer klaar wakker in de nacht van die progesteron hadden jullie dat ook? Heb ook echt last van mijn buik ervan lijkt wel of ik ontplof echt een ballon buik
Ow dat is fijn dan weet je al dat het redelijk goed zit. Hier is allemaal maar afwachten en heb ook echt geen flauw idee wat normaal voortkomt uit 7 bevruchtingen. Vandaag zou dag 3 zijn dus denk elke keer als ze me maar niet bellen
Vind ook bijzonder dat ik geen echo niks gehad heb. Heb wel 3 keer cyclus monitoring gehad. Maar krijg nu extra progesteron. Terwijl ik zelf ook redelijk veel aanmaak normaal met eisprong en altijd heel dik bmms heb rond de 12-13 mm dus ben benieuwd of dat allemaal wel goed gaat met al die extra medicatie.
Hi @Mammavan1, wat spannend voor je zeg! Ik merk dat je best veel vragen hebt en alle meiden bij elkaar hier op het forum weten uit ervaring (helaas!) enorm veel. Maar soms zou ik je juist willen adviseren de vragen te stellen aan je behandelaar omdat het voor iedereen en op elke plek net weer wat anders is en het best wel essentiële vragen zijn. Zonde als je hier zo mee bezig bent en ze je waarschijnlijk meteen het juiste antwoord kunnen geven. Blijf hier gerust je vragen stellen hoor, want hier is het forum ook voor. Maar ik bedoel het meer voor jezelf dat je zsm de juiste info krijgt.
Hmm. Kunnen ze niet bij een uitgangsecho dat uitstrijkje maken, of is dat een raar idee (als je toch al met de benen wijd moet)? En goed dat je besloten hebt om de kamer te gaan aanpakken! Het blijft altijd een kunst om de negatieve kanten van dit traject niet de leuke dingen in het leven te laten beinvloeden. Misschien op dag 1 de babyspullen opruimen en daar even van balen en dag 2 vol overgave met je gezin storten op een kei leuke mini-verbouwing Bij mij helpt het soms om dat soort dingen te los te trekken van elkaar.
Ow heerlijk nou net telefonisch contact gehad en ze zijn mijn filgrasim injecties vergeten krijg ze nu woensdagochtend binnen en moet ze woensdagmiddag meenemen. Wel echt heel slecht heb gelukkig zelf gebeld anders was helemaal niet goed gekomen normaal moet je die twee dagen voor terugplaatsing zetten. haha ben ook naar groenteboer gewest
Oh dankje, wat leuk! Maar ik doe het dit maal een keer zonder al het bijgeloof... En dingetjes waarvan we denken mss helpt het. Heb voor de verandering wel een paar dagen vrij deze week. Woensdag een verwenmomentje van een Bongobon meepikken, donderdag langs de kapper, en gezellig zwemmen met een vriendin... Mss vrijdag nog iets leuk plannen, maar wat vind een 12jarige jongen leuk om te doen, die hangen hier het liefst een hele dag achter hun scherm... En we zien het wel. Wil er eerlijk zo min mogelijk bij stilstaan dit maal. Bereid me al voor op een nieuwe hormonenronde... Lukt deze wel ga ik het denk ik niet geloven, maar ga ik natuurlijk wel super blij zijn...
En toch krijg je een smoothie! Wat betreft de 12 jarige: Gamestate? Daar heb je ook dingen als airhockey.
Ik ga die met veel plezier opdrinken ook, maar heb hier dit maal niet speciaal dingen in huis gehaald, ook geen testen kan zijn dat dat misschien nog veranderd. Maar op dit moment probeer ik er niet te veel bij stil te staan. Al weet ik dat de molentjes in m'n hoofd al wel weer overuren aan het draaien zijn. Alweer enkele nachten verschrikkelijk slecht geslapen... Het echt uitzetten kan toch niet. Maar probeer me te focussen op andere dingen de komende 2 weken, of dat gaat lukken zullen jullie hier wel kunnen volgen
@Bonusmamadriepuntnul wel goed hoor ben al helemaal zenuwachtig of überhaupt een embryo het overleefd kreeg Vandaag bericht dat tot nu toe alles goed was maar ze moeten nog even ja hier wel een enthousiasteling die alles aangepast heeft haha heb vrijdag en zaterdag etentjes en al geregeld dat ik rijd. Onder het mom van wij hebben jullie uitgenodigd
Ik weet nog goed dat ik de eerste keer helemaal gek werd van het wachten en de hormonen gieren in het rond. Eens je het jammer genoeg al vaker hebt moeten doen went het, je weet wat je te wachten staat en hoe het ongeveer gaat verlopen... Dus gewoon ondergaan... Succes!!
Nou kreeg net een hartaanval ze belde mij op. Maar om te vertellen dat mijn terugplaatsing morgen paar uur eerder is omdat er veel uitvallers zijn morgen