Ik zou dat niet persee slecht noemen... Een innesteling voel je niet persee hoor. En bij mij zijn een droge mond en diaree dingen die juist naar boven kwamen toen ik voor het eerst een positieve test vast had, ook al was dat resultaat van korte duur... En ik ben sowieso een slechte slaper, nu is het alleen nog slechter... Succes! De hoop nog niet opgeven. We zijn nog maar aan het begin van onze wachtweken.
Haha nou @Fruity90 moest vanochtend wel lachen met die 20 slagen per minuut niet kunnen stijgen hier is die van 57 naar 74 gegaan geen idee ik slik die dupasthon al een week eigenlijk en geen klachten op soms opvliegers na. En sinds vanmorgen ineens alles k*t keelpijn enzo dus zal wel weer precies pech hebben (voor de verandering) Ik heb alle 5 de keren wel de innesteling gevoeld Van die mega felle steken een paar keer dat je echt beetje in elkaar klapt zeg maar. Ik kreeg ook altijd bloedneuzen voor nod. En verder had ik voor nod niet zoveel klachten. Ik werd altijd extreem misselijk maar dat was vanaf week 5 ongeveer. Mijn man zij al straks ben jij zwanger en moeten 8 december verhuizen dan lig je weer 6 weken plat. ze zeggen ook je moet er niet mee bezig zijn maarja deze moest binnen 48 uur innestelen dus ik let daar nu wel op
Ik telde net tussen de 93 en 100 per minuut, had een paar dartpijltjes gegooid, maar niet om te zeggen me uitgesloofd...
@Bonusmamadriepuntnul dat is vrij hoog. Heb je ook een horloge welke het meet? Dan kun je een lijn zien van je gemiddeldes. bij iedereen is dat zo anders mijn zusje zit op rust standaard 76 en ik weer 55-57. Ik sport iedere dag dan is je hartslag vaak wat lager. Dus het kan wel heel erg verschillen een meer moment is denk ik lastiger om een peil op te trekken. maar moet zeggen dat die wel redelijk hoog is zonder inspanning bij jou.
@Azric Ik weet niet of ik het misschien gemist heb maar: Weet je al wanneer jullie iets met de cryo's gaan doen? @Sass25 Hoe gaat het inmiddels met jou?
Sorry, maar IVF is geen sport. Vele van ons halen de eindstreep niet. Daarnaast is het voor bijna iedereen een eindstation en geen startpunt.
Zo zie ik ivf ook zeker niet. Heb zelf 12 jaar topsport judo gedaan en dat is zwaar maar niet te vergelijken met ivf. Voor ons gezin is het hopelijk een start naar een nieuw wonder. Ivf is een super intens traject. Maar denk dat iedereen wie hem volgt de liefde en hoop voelt voor een klein wonder in hun leven. En voor iedereen zal die weg anders zijn Met de hartslag waren we gewoon aan het kijken wat die doet. Heb zelf sinds mijn verjaardag zo een horloge en het viel mij op omdat @Fruity90 gisteren de grap maakte over die 20 slagen
Dat snap ik ook gerust. Alleen, jeetje hoe zeg ik dit, staan je opmerkingen mij vaak wat tegen. Ik snap 100% dat het spannend is en dat je jouw dingen wilt delen. Dat is het ook niet. En we leven gerust met je mee. Wat ik alleen mis is wat ervaring, misschien forum ervaring ofzo, wanneer iemand iets naars of gevoeligs deelt wals je eroverheen of geef je geen ruimte. Op dit moment lijkt het een beetje jouw show. Je reageerd vaak wat naief en betrekt veel op jezelf. Je hebt eerder aangegeven ook verlies te kennen, van de 5 zwangerschappen 2 kindjes. Misschien lees ik het helemaal verkeerd en heeft het met jouw manier van uitdrukken te maken, maar nergens kom ik echt tegen dat je de gevoelens van andere ook echt begrijpt. Misschien ben ik heel kritisch, maar ik moet je eerlijk zeggen, dat ik dit nog nooit eerder bij andere forum schrijvers heb gehad. En ik ben denk ik echt wel iemand die een groot inlevingsvermogen en begrip heeft. Maar hoe lullig ook, kan ik dat bij jouw, en dan met name hoe je schrijft niet op brengen. Wat niets zegt over jouw als persoon, want ik ken je niet. Dit is puur gebaseerd op hoe jij jezelf uitdrukt. Ik bedoel, judo en ivf? Say what now... Wat mis ik?
@Asil snap je denk ik wel en ben wellicht niet heel emphatisch geweest excuses daarvoor. Forum ervaring heb ik sinds baby J (groepje heb ik nog steeds dagelijks contract mee dat is overgegaan op de app) Met mijn miskraam voor baby J ook het forum gebruikt nog steeds contact met iemand waar ik toen tegelijk een miskraam mee heb gehad en dat was wel heel fijn om dat te delen. Omdat ik het privé niet veel gedeeld heb pas later. Ik zou erop letten en mij anders iets afzijdig houden. Voor mij is het inderdaad de eerste keer ivf en heb weinig ervaring. Dankjewel voor het berichtje en denk dat ik je ergens ook wel begrijp
Wauw, heel eerlijk, had ik deze reactie niet verwacht en vind ik het ontzettend sportief van je. het is niet dat je er niet mag zijn, laat ik dat extra benadrukken. Ook weten wij dat het je eerste keer is. Alleen sla je de spijker op zijn kop met je eerste zin.
Ja, het is 1 cyclus pauze. En daarna bij lichtpositieve ovulatietest melden voor cryo terugplaatsing. Ik zou over 2 dagen mijn menstruatie moeten hebben. Maar vorige keer had ik een cyclus van 48 dagen na stimuleren en punctie. Dus weet niet waarom dat nu anders zou zijn?! Ik laat het maar een beetje gebeuren! Wij hebben de week tussen kerst en nieuw vakantie, zijn dan een week in Edinburgh. Als dan iets zou moeten gebeuren dan verplaats ik het naar januari. jullie ook binnenkort vakantie schreef je?
Ha, waren we elkaar bijna tegengekomen! Wij gaan vanaf de dag na Kerst tot de week na Oud & Nieuw. New Castle / Edinburgh stond bij ons ook op de lijst alleen vanwege Oud & Nieuw werd het echt veel te duur, overnachting ging met met meer dan het dubbele omhoog vanwege die ene nacht . Ik hou die nu even in het achterhoofd voor de meivakantie. Het is nu Noorwegen geworden. Als ik hem nu doortel qua menstruatie kom ik uit op een kerstdag of de dag dat we op vakantie gaan, dus bij ons wordt het ook januari tenzij ik ineens weer veel te vroeg of heel veel te laat ongesteld wordt.
De moeite waard? Ik had bijna in Dublin gewoond.. Toen ik jonger was en het arbeidsbureau nog bestond kon je ook op vacatures buiten Nederland solliciteren, dat heb ik toen gedaan. Was 20/21, zou bij Xerox gaan werken. Precies de dag dat ik werd gebeld dat ik op gesprek mocht komen, werd ik gebeld dat ik was aangenomen op de advertentie/redactie van een dagblad. Daar heb ik toen ja tegen gezegd. Stel je voor hoe mijn leven er anders uit had kunnen komen te zien
Disclaimer: ik ben een eersteklas cultuurbarbaar dus musea ren ik meestal voorbij. Bij beide alleen een weekend geweest. Glasgow als stad: Nee, hele industriële stad. Leukste wat we daar hebben gedaan was een voetbalwedstrijd bezocht. Dublin als stad: Neig naar ja, maar je bent er echt zo doorheen. Voor beide: Qua omgeving, absoluut ja. De natuur daar is echt vet, vanuit Glasgow ben je zo bij Loch Lomond. In Ierland is de kust ook erg mooi. Als je van wandelen en natuur houdt, zeker doen. Voor puur een stedentrip zou ik gaan voor Dublin, of eventueel Edinburgh (maar daar ben ik dus nog nooit geweest)
In Dublin ben ik in 2017 geweest, vond ik wel een leuke en prima stad maar niet dat het me echt bijstaat als ‘daar wil ik nog eens heen’. Ierland verder <3 prachtig. Echt de moeite waard hoor. Schotland ken ik ook nog niet. Lijkt me ook zo mooi. wij denken eraan om met de auto naar Engeland te gaan in januari. Maar we zien nogal op tegen het rijden daar (ring van Londen en links rijden). Iemand die het hier al eens heeft gedaan? En viel het mee?