Ach meid, wat klote zeg Heel veel sterkte, hoop dat de vakantie vrijdag met wijntjes je goed gaat doen ❤️
Wat een super nieuws zeg! Heerlijk van genieten hoor❤️. En persoonlijk vind ik het super dat je het wilt delen hier, al kan ik mij voorstellen dat je er een dubbel gevoel aan over houdt..
Hoi lieve meid, wat een klote nacht/dag moet je gehad hebben zeg! Heel veel sterkte gewenst. Hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen, al zal dit even de tijd nodig hebben om te helen. ❤️❤️❤️
Och jeetje wat een tegenvaller zeg!! Veel pijn dus, hopelijk zakt het snel af.. gelukkig heb je het achter de rug en mag je hopelijk morgen goed nieuws horen en toeleven naar de terugplaatsing!! Jij zit bij Isala Zwolle?
Goedemorgen Muldes (en de rest natuurlijk ook!!) Ja was zeker een tegenvaller. Maar we hebben zojuist wel goed nieuws gehad; er zijn 5 bevruchtingen Natuurlijk is het nog een afvalrace, maar we hebben goede hoop. A.s. donderdag mogen we om 13:45 voor de tp komen ❤️❤️ En klopt, we lopen bij Isala Zwolle, maar de punctie hebben we in MMC Amersfoort gehad. Dat is qua reistijd gunstiger voor ons.
Balen dat het zo tegenviel terwijl je anders verwacht/gehoopt had! Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je snel nieuws krijgt over het aantal bevruchtingen en dat je je kan focussen op je terugplaatsing!
Ik voel me redelijk, ben wel vanuit huis aan het werk vandaag gezien de pijn. Maar het is dragelijk zullen we maar zeggen Aantal bevruchtingen zijn dus goed, zoals je vast al gezien hebt❤️
Dat is een mooie opbrengst zeg, 5 uit 7! Goede kwaliteit en dat is minstens zo belangrijk dan de hoeveelheid. Hopelijk blijven ze mooi doordelen en heb je een goede tp donderdag!
Dankje ❤️ ik weet me van blijdschap en spanning geen houding te geven haha. Heel onwerkelijk dit, ik ben me bewust dat de rit nog niet voorbij is en er nog veel kan gebeuren.. maar voor nu zijn het er wel 5 van 7 inderdaad! We gaan voor kwaliteit ❤️
Mijn cyclus is weer gestart. Afhankelijk van welke bloeding ik pak was hij 38 of 23 dagen, gemiddeld mooi 30 dus . Ik moet het maar even afwachten allemaal want als ik het nu door tel zou oktober ook net klote uitkomen . Ben ook erg aan het twijfelen of ik nog extra supplementen wil gaan nemen (die Q10) naast de foliumzuur, want daar zou ik dan ongeveer nu aan moeten beginnen. Vind het best prijzig en of het nou echt werkt... En dan ga ik mij toch weer afvragen of ik het wel echt wil als ik die pilletjes er niet eens voor zou willen kopen .
Lastig… ik vraag me sowieso af in hoeverre alle extra supplementen nou echt werken. Foliumzuur helemaal mee eens dat dat ingenomen moet worden… maar de rest blijft een groot vraagteken voor mij. Misschien ook doordat ik zwanger ben geworden eerste icsi poging en toen helemaal niets extra’s deed aan supplementen etc. Alleen foliumzuur. Nu deze keer, door meer er in te ‘verdiepen’ en door alles wat ik op het forum lees, slik ik naast de foliumzuur ook extra vitamine E D B12 en multi .. en dit resulteert in mislukte terugplaatsingen Dusja … ik snap wel dat je denkt moet ik die q10 nu ook er bij gaan nemen ? Maar de vraag of je het wel echt wil, dat is een lastige. Denk dat dat ook echt met de nasleep van je vorige tp te maken heeft … gelukkig heb je nog wel even de tijd er goed over na te denken ..
Ja het is ook meer een filosofische wil ik dit ofzo. Omdat ik er voor mijn gevoel niet alles voor over heb. Er zijn er genoeg die "helemaal" naar Belgie of Duitsland gaan (of Spanje). Die zelf een poging 5 en 6 bekostigen. En ik heb al geen zin om een potje pillen te kopen
Ik geloof wel dat ik je begrijp. Zelf heb ik er best veel voor over, maar niet de wereld. Wil echt wel rekening houden met wat beter is wel of niet te doen, maar wil ook gewoon leven. Net zoals dat ik gewoon weer lekker een wijntje pak als ik zin heb hier in (uiteraard niet na een terugplaatsing ). Maar begrijp je gedachtegang wel verwijzend naar genoeg die uitwijken naar het buitenland tegenover potje q10. het feit dat je wel het traject ingestapt bent en alles hebt ondergaan, zegt wel dat de wil er zeker is.( of was) Maar niet ten koste van alles. En dat snap ik helemaal !
Dat het niet lukt valt niet direct te wijten aan het slikken van vitaminen. wat wel belangrijk is, is om te weten wat je tekorten zijn voordat je slikt. Ik slik een multi misschien 1x per week, puur omdat ik geen tekorten heb en deze niet dagelijks nodig heb. Ubiquinol kun je uit voeding halen als je veel vette vis, orgaan vlees of granen eet. Dat doe ik niet. Vandaar dat ik het slik. Omega 3 idem. Vit-d heb ik tekort dus daar een zuigtabletje voor. IJzer moet ik binnenkort weer prikken en anders krijg ik een preparaat. Nu ook inositol heb er veel over gelezen. In dit geval kan ik geen resultaat melden behalve dat het lijkt te helpen met gewichtscontrole.
Ik bedoel ook zeker niet dat het niet lukt vanwege het innemen van vitamines en/of supplementen. Wat ik eigenlijk hiermee wil zeggen is dat bij mijn geslaagde poging ik niets deed, of liever gezegd minder deed dan ik nu doe. Ik slikte trouw m’n foliumzuur en dat was het. Nu ben ik er meer mee bezig om het ‘juiste’ te doen en wil het niet lukken . Vanuit die optiek vraag ik me dus af in hoeverre ik nog extra’s ‘moet’ nemen.