Dankjewel @Fruity90 dat is lief. stop nu met testen heb net nog een normale 25 ml gedaan en vind het eigenlijk wel even goed voor nu worden voor mij weer intens spannende weken tot die eerste echo, dat is namelijk helaas niet altijd goed gegaan dus ga proberen beetje te ontspannen tot die tijd
@Mammavan1 Wauw, gefeliciteerd! Geniet ervan de komende tijd. @Romytje Domme pech is nooit fijn, maar aan de andere kant ook wel 'prettig' denk ik. Het is ook niet leuk als je het ergens aan kan duiden waardoor het niet lukt. Hier is dat ook zo: gewoon pech. Dikke knuffel! Nu maar vol aandacht op de komende TP en houd moed/vertrouwen. @Bonusmamadriepuntnul Hoe gaat het nu met je? Ik duim op een mooie uitslag.
Inmiddels heeft onze arts de planner al te pakken gehad. Ik krijg een punctie onder narcose. Een weekje eerder dan eerst gezegd, maar hallo. NARCOSE! Zo blij. Nu moet mijn buik straks wel braaf zijn, dat ik precies op die dag mijn punctie krijg. Beide puncties die ik gehad heb vielen wel precies op de geplande dag dus ik vertrouw erop dat dat goed gaat komen.
Heb gewoon schrik dat het uitdraait zoals vorige keer... Eerst een streep en volgende week niets meer...
Snap het helemaal, en lekker doen waar jij je goed bij voelt. Ik hoop dat je een positieve bloedtest hebt ♥
Dat was denk ik wel mijn enige echte symptoom @Bonusmamadriepuntnul ik droomde hele rare dingen en vaak nacht wakker en het rare was kon die rare dromen ook nog herinneren maar dacht dat het door de progesteron kwam.
@Mammavan1 ziet er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk blijft het goed gaan. @Bonusmamadriepuntnul spannend zeg. Je zal wel op de van de zenuwen zijn. Ga je zelf nog een testje doen morgen ochtend of wacht je echt het telefoontje af? Ik ben de laatste tijd ook echt wel van wachten tot testdag of zelf nog een dagje later, tot testen. Maar weet niet of ik zou kunnen wachten op een telefoontje! Dat is toch net even iets spannender om op een telefoontje te wachten. Je extreme vermoeidheid klinkt overigens goed!
Heb gewoon schrik dat het nu wel goed zit en mss volgende week weer niet, dus weet liever de HCG waarde dan of er al dan niet een streepje te zien is
@Bonusmamadriepuntnul snap het vanuit jou wel idd. Ik heb zelf ook altijd wel angst voor die stomme testen gehad.
Begrijpelijk hoor! Zodra je eerder zo een ervaring hebt gehad, is het moeilijk om er nog onbezorgd in te gaan. Hopelijk krijg je snel het verlossende telefoontje morgen