*breekt even in* heel veel sterkte met alle verdrietige berichten.. het is zo zwaar @Bonusmamadriepuntnul onder zwangerschap clubs is een klein groepje met uitgerekend na MMM, misschien vind je het fijn om daar mee te schrijven? Ik zal je taggen.
@Ava101: wat ontzettend verdrietig. Ik snap dat je alle vertrouwen even kwijt bent. Heel veel sterkte @Azric Ook voor jou heel verdrietig nu al ongesteld.. sterkte. Ook echt naar dat je nu weer een derde punctie moet, niet eerlijk!
@Ava101 wat een heftig en verdrietig bericht zo oneerlijk @Azric wat balen volgend traject @Jazz83 dankjewel voor de info het spugen vind ik niet zo vervelend (alleen gisteren toen ik snel de auto ergens moest stoppen ) maar dat 24/7 misselijk en enorme hoofdpijn breekt hier meer op. Word ook met de dag erger denk elke keer zal wel minder worden. Ga zo nog maar de huisarts proberen
Deze ronde voor testdag al duidelijkheid. Heb wat licht bloedverlies dus het is weer game over. normaal word ik pas 2-3 dagen na testdag ongesteld . Nu dus een dag eerder… wel een dag eerder duidelijkheid. Test hoef ik dus niet te doen ..
Snap ik, die kan inderdaad alles overheersend zijn! Het spugen op zich is ook geen ramp, maar als je niets meer kunt binnenhouden wordt het dat wel. Kans op uitdroging, veel afvallen en algehele verzwakking ligt dan op de loer. Die kleine pakt wel wat die nodig heeft, maar voor moeders wordt het dan pittig. Ik kon alleen nog maar op bed / bank liggen en was niet meer in staat om te werken of überhaupt normaal te functioneren. Hopelijk blijft dat je bespaart!
@Jazz83 ik lig nu ook enkel op bed als ik mijn lichaaam mega rustig houd is de misselijkheid dragelijk. vind het vervelend met de kinderen die moeten nu iedere dag maar weg omdat ik er niks mee kan zeg maar. Krijg van de huisarts emansefane hopelijk haalt dat ze scherpe randjes weg. En vrijdag echo als het niet goed is dan gaat de misselijkheid vanzelf weg en als die goed is dan gaat de misselijkheid hopelijk rond de 12 weken weer weg.
Ach nee.. wat verdrietig weer.. Het lijkt wel alsof het ons niet gegund gaat worden hè met de vele cryo's uit deze ronde. Heb jij nog geïnformeerd naar eventuele invloed van de boosterprik?
Jazeker. Hoe eerder deze batch op is, hoe eerder ik een echte kans maak. Heb 0 vertrouwen in deze ronde … gezellig samen foute kerstfilms en heel veel eten !!
Het is ons zeker niet gegund … zo naïef als Ik was dacht ik met dit aantal nooit meer een punctie te hoeven ondergaan. Ik heb bij laatste tp geïnformeerd. Arts gaf aan dat we dat antwoord nooit zullen hebben. Er is te weinig bekend over vaccin in stimulatie ronde. Niets opgevolgd met een studie.. zoveel verschillende merken vaccins en de groep IVFers is relatief klein tov de hele bevolking. Het zou kunnen dat dit invloed heeft gehad op de kwaliteit, maar kan ook pure pech zijn. Ze gaf aan dat als ik toch een nieuwe ronde nodig ga hebben en dan wél snel zwanger word, ik wellicht m’n antwoord heb. Maar ook dat is niet waterdicht
Als eerste . Ik lees geregeld mee, en leef op de achtergrond echt mee ❤️ just so you know. @Romytje. Ik ben helemaal niet gevaccineerd en mij lukt het ook niet. Snap wel de gedachtengang dat je je dat zou afvragen. Er is natuurlijk 0.0 echt bekend wat dat aan gaat. Is niet dat je als zwangere of iemand die zwanger probeerd te raken, jezelf vrijwillig op geeft als test persoon. Dus op basis van geen informatie valt ook geen conclusie te trekken. Natuurlijk zeggen "ze" dan, dat het geen verband houd want er is stomweg geen studie... Vind het wederom klote voor jullie en alle anderen met een negatieve test. Heel veel liefde voor jullie allemaal en enorme gun factor natuurlijk. Als die factor doorslaggevend zou zijn dan waren jullie wat mij betreft allemaal zwanger. Dikke knuffels en heel dubbel, felicitaties naar diegene waar het is gelukt ❤️
En als die gun factor doorslaggevend was, was jou allang zwanger ❤️ Lief van je. Denk regelmatig aan je
Bloedverlies is weer weg .. snap er niks van. Blijf wel een ongesteldheids gevoel houden, dus gaat vast snel heleMaal doorbreken . Twijfel alleen om al fertiliteit te mailen om menstruatie te melden. Misschien is morgen pas CD1. Ii wacht nog maar even denk ik ..
Wij "mogen" pas mailen als het echt doorzet, dat tellen ze inderdaad pas als CD1. Eh, en anders toch een testje wagen als het raar blijft?
Als het zo raar blijft, doe ik morgen een testje ../ maar het voelt wel echt als naderende menstruatie… dat zeurende gevoel in m’n onderbuik. Ik wacht idd wel even met melden als het echt duidelijk dag 1 is
@Azric wat ontzettend verdrietig meis, heel veel sterkte ❤️ @cvdv87 ik hoop van harte dat het een innesteling bloeding is geweest en dat je menstruatie uitblijft! Ookal zou die dat veel te laat zijn.. @Asil ook voor jou is de gunfactor zoo inmens groot! Ik gun het jullie allemaal zo graag een positieve test!❤️ Soms denk ik zelfs nou deph je hebt al 3 prachtige kids laat een ander maar de gelukkige zijn met een prachtig wondertje❤️ Ik blijf voor jullie duimen, bidden en wensen dat jullie allemaal een kindje mogen verwelkomen Nog 3 dagen en dan mag ik beginnen met ovulatietesten, de spanning begint weer op te spelen.. Daarnaast ben ik al 2 weken echt misselijk, zowel tijdens het eten maken als na het eten. Geen idee wat dat weer is