succes vandaag @Missdeph hopelijk krijg je wat duidelijkheid vandaag. Ik ga het even in de groep gooien en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb zelf een beetje het gevoel dat onze groep niet meer zo actief is als hiervoor. Persoonlijk vind ik dat een beetje jammer, want ik merk dat ik een actieve groep wel erg leuk en gezellig vind. Natuurlijk is dat ook logisch, want veel van de meiden zijn al zwanger of hebben een pauze/ zijn gestopt. Het groepje dat nog actief meeschrijft wordt mijn inziens wel een beetje klein. Is het een idee om een nieuw topic te openen met bijv 'Start IVF/ICSI/Cryo jan/feb/maart 2023'? Dan kunnen de actieve schrijvers hier mee over naar die groep (zwanger of niet zwanger maakt niet uit) en dan zetten we de groep zeg maar weer open voor nieuwe mensen, zodat we weer wat actiever worden en minder het gevoel hebben dat we de laatste zijn die overblijven haha. Geen idee of jullie dat zo voelen, maar ergens heb ik dat wel, hoewel ik eigenlijk niet moet klagen want ik ben al eens zwanger geweest natuurlijk . Naja, ik dacht ik stel het eens voor en wie weet staan jullie er ook zo in. Zo niet, kletsen we hier vrolijk door en kijk ik even of ik me extra bij een ander clubje aanmeld. Hopelijk heb ik niemand nu voor het hoofd gestoten, anders excuus daarvoor <3 Liefs!
Echo gehad Ik heb 2 eitjes die 12mm zijn as vrijdag terug voor nog een echo.. ze verwachten dat mijn cyclus deze maand gewoonweg wat langer is dan normaal. Dus vrijdag een echo om te kijken of ze nog steeds goed doorgroeien en wanneer we kunnen terug plaatsen @Delacour, ik vind het ook wel stilletjes hier.. maar zelf schrijf ik ook niet super actief mee.. Ik vind beide keuzes prima.. een nieuwe groep zowel hier blijven.
Lijst van vandaag: 21-12-2022 Romytje - 36 jaar - 1ste kindje - ICSI - OLVG/AMC Roooz90- 31 jaar-1e kindje - Ixci/ivf Noordwest Alkmaar/VU Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -IUI (na 2 mislukte ICSI) - Nij Barrahus Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis / ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC Fruity90 - 32 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 31jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Knut10- 1e kindje - IVF Melissert - 1e kindje - 3e IVF ICSI (pauze) Noot91 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) neelatje - 40 jaar - 2e kindje - 3e ICSI (Cuypers) Missdeph - 35 jaar - 4e kindje - 2e ivf (isala) Ava101 - 38 jaar - 1e kindje - IVF - UMCU ♥️Afspraken♥️ December 23-12 Missdeph- FM 6 23-12 Romytje - cryo tp 24-12 Fruity90 - Cryo TP 25-12 Cvdv87 - cryo tP 28-12 Delacour - echo cryo tp 30-12 Jazz83 - controle VK Januari 12-01: Soof1992 - gesprek anesthesist Februari Rond 09-02: Soof1992 - punctie TESTDATUM Heel leeg bankje ♡♡ ZWANGER ♡♡ Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (13-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Knut10 (14-2-2023) Muldes (20-3-2023) ZoeteAardbei (06-05-2023) Noot91 (30-05-2023) 123isa123 (27-06-2023) Mammavan2 (26-07-2023) Bonusmama3.0 (27-07-2023)
Deze groep is idd wel wat rustiger geworden. Herken je gevoel ook wel met ‘het groepje dat overblijft’. Dit gevoel heb ik de laatste tijd ook heel sterk. Veel die na ons in de groep zijn gekomen, schuiven eerder door naar de volgende ronde. Geloof ook het dat iedereen van deze lijst nog meeschrijft. Zelf schrijf ik ook mee in het forum okt/nov/dec. Die is wel iets actiever (op momenten) dan deze. Met deze groep (de overgeblevene, wat klinkt dat toch rot) schrijven we wel al een lange tijd. Dat vind ik erg leuk aan deze groep. Kunnen we niet de naam van deze groep veranderen ? Weet niet of dat kan. Dan komt er misschien ook weer meer beweging in?
Gelukkig zit er een beetje schot in de zaak. Een wat langere cyclus dus ! Hopelijk groeit het lekker door !
Iedereen die met kerst op de wachtbank zit heeft helemaal geen topic nodig voor jan/feb/maart 2023. Wij worden gewoon dit jaar nog hartstikke zwanger. Herken het gevoel maar ik vind het ergens ook wel lekker om nu even in een "groepje dat overblijft" te zitten. Allemaal "bekenden", niet steeds aan "nieuwe" mensen uitleggen hoe dingen werken en wat je voorgeschiedenis is. Niet dat het leuk is maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel. Mijn werk is retedruk dus dit is nu nog bij te houden .
Vind ik een goede deal! We hebben al genoeg op de wachtbank gezeten zonder succes . We sluiten het jaar gewoon goed af!
Sluit ik me vol-le-dig bij aan!! En wat betreft de nieuwe groep: ik vind het zelf ook wel fijn dat ik jullie nu 'ken' en bij een nieuwe groep komen weer heel veel beginnersvragen (wat uiteraard heel logisch is als je begint!), maar het is aan de andere kant idd wel erg rustig. Ik laat het aan jullie. Na deze cryo tp die hopelijk doorgaat heb ik geen cryo's meer en moet ik weer door naar een nieuwe punctie die ik in Brussel ga doen, maar dat zal ivm een hoop vooronderzoeken waarschijnlijk pas in maart zijn. Ik zal dan zelf in de maanden januari en februari denk ik ook iets minder actief zijn op het forum om mezelf wat rust te gunnen (maar blijf jullie wel volgen hoor!)
Ik lees deze soms nog mee omdat ik meldingen krijg en jullie het ook enorm gun! Het hele groepje gewoon zwanger het nieuwe jaar in
We zitten over een aantal dagen met z’n 3en op de wachtbank @Romytje en @Fruity90 …. Hopelijk sluiten @Delacour en @Missdeph ook snel aan. Statistisch gezien moet er toch minimaal 1 door naar de verlengde wachtweken ! precies een jaar geleden had ik met 2e kerstdag m’n verse terugplaatsing… wat vervolgens een vroege miskraam werd. Nooit gedacht een jaar later wéér met kerst voor een terugplaatsing te gaan.. met een nieuwe punctie op de loer. Ik was er heilig van overtuigd dat ik met een verse tp en 11 cryos nooit meer zou hoeven stimuleren. Hoe kan het, dat ik zwanger ben geworden van de eerste verse terugplaatsing in 2019… en de weg naar een brusje zo anders is. Destijds vond ik al dat ik veel geluk had dat de eerste tp meteen raak was… nu terugkijkend is het gewoon een wonder geweest .
Ik schrijf graag hier nog mee, omdat ik jullie heb leren kennen en mij betrokken voel. Dus ben blij als deze nog even blijft. Bij een nieuwe groep zal ik me niet meer aansluiten. En op naar nog veel meer zwangerschappen in 2023!
Ik heb precies hetzelfde! Maar ben het ook wel eens met het idee om de naam te veranderen zodat er ook nieuwe mensen bijkomen. Ben er vandaag trouwens achter gekomen dat we een meisje krijgen!
Thuis werd er niet zo om mijn grap gelachen dus dan maar hier. KIJK net zo wit als mijn zwangerschapstesten