Lijst van vandaag: 31-1-2023 Romytje - 36 jaar - 1ste kindje - ICSI - Brussel Roooz90- 32 jaar-1e kindje - Ixci 3 Cuypers Cuypers Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -IUI (na 2 mislukte ICSI) - Nij Barrahus Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis / ETZ Evi85 -37 jaar -2e kindje- Icsi Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC Fruity90 - 32 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 31jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Knut10- 1e kindje - IVF Melissert - 1e kindje - 3e IVF ICSI (pauze) Noot91 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) neelatje - 40 jaar - 2e kindje - 3e ICSI (Cuypers) Missdeph - 35 jaar - 4e kindje - 2e ivf (isala) Ava101 - 38 jaar - 1e kindje - IVF - UMCU ♥️Afspraken♥️ Februari 02-02: evi85 -tweede echo 02-02: Soof1992 - FM1 06-02: Fruity - FM1 07-02: Bloedname controle HCG + opstart ICSI 3? Rond 09-02: Soof1992 - punctie 10-02: Delacour- echo cryo tp TESTDATUM 12-02 Missdeph ♡♡ ZWANGER ♡♡ Jazz83 (dochter geboren op 16-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Knut10 (14-2-2023) Muldes (20-3-2023) ZoeteAardbei (06-05-2023) Noot91 (30-05-2023) 123isa123 (27-06-2023) Mammavan2 (26-07-2023) Evi85 (10-09-2023) Cvdv87 (12-09-2023)
Spannend weer dames! 1 op de wachtbank. Een aantal gestart met stimulatie. En weer 1 wacht op de TP! Heel veel succes allen!! Ik ben vandaag gestart met acupunctuur. Even zien wat dat brengt.
Press restart... again... Net anderhalfuur op spoed doorgebracht. Daarstraks net voor ik gedaan had met werken voelde ik plots dat ik lekte, klant afgehandeld en naar het toilet gesneld. Wat was dat zo weer uit het niets, helder rood bloedverlies dat maar blijft komen. hevige krampen en verzuring van m'n boven benen... Leek net of de endometriose was er weer. zoveel pijn Geen echte oorzaak te vinden van waar het komt. Ben op dag 13 van mijn pil en het bruinverlies is nooit echt opgehouden tot nu... dusja... Dacht al wel van wat duurd het lang, maar met de miskraam stelde ik me er uiteindelijk niet veel vragen bij. Maar dit was gewoon niet normaal. Ben helemaal verkrampt van de pijn. En uitgeput om tegen die pijnen te vechten. HCG nog steeds op 8... Dus het gaat echt aan slakkentempo naar beneden. Echo toonde buiten enorm veel klonters geen redenen tot paniek of onrust, dus maar weer omgaan met de pijn. Buiten brufen konden ze me niets anders voorschrijven. Iemand een goed huis en tuin paardenmiddel dat helpt? Paracetamol, daar lach ik gewoon eens om... Nurofen helpt ook niet meer en met Naproxen krijg ik het ook niet meer aan banden Moet stoppen met m'n pil en mag pas weer starten als de HCG 0 is Dat gaan hier nog lange dagen worden... Volgende week dinsdag dus maar weer een bloedname, maar onze opstart staat dus on hold. Zo balen, net nu ik er weer voor wilde gaan. Wanneer mag het eindelijk eens gemakkelijker gaan? *zucht*
Jeetje @Bonusmamadriepuntnul ik weet niet zo goed wat te zeggen , ik vind het echt heel naar voor je dat het allemaal zo verloopt. Qua huis tuin en keukenmiddel, misschien iets in de trant van spierverslappers of versuffers? Zoals zo'n reistablet of melatoline ofzo ? En lekker met een kruik tegen je vriend aanliggen.
Jeetje @Bonusmamadriepuntnul wat een rollercoaster weer. Hopelijk mag je hcg snel naar nul zakken en de pijn wegblijven. Ik ben inmiddels ook weer keihard met m’n voetjes op aarde. Na het voor ons zo positieve nieuws van 5 embryo’s vandaag op dag6 na tp een witterdanwitte test, en ook al is het veel te vroeg lees ik lang genoeg mee om te weten dat dat niets goeds beloofd. Had een heel positieve instelling want 5 kansen maar ben er toch goed ziek van omdat het zo’n prachtige embryo was, zo zie je maar ook dat zegt nog niets. Helaas wegens vakantie en lange cyclus gok ik eind maart pas kans op een nieuwe terugplaatsing dus weer de lange adem in. En even een hart onder de riem voor iedereen die nog hard strijd binnen dit topic, merk dat het fijn is om ervaringen te lezen en delen voelt toch minder alleen.
6dpo is idd wel erg vroeg... Kan mijn ervaring niet delen met het vroeg testen... Test meestal pas na mijn bloedname. Of ik weet van te voren al dat het niet gelukt is. Op één of ander manier leer je dat gevoel jammer genoeg ook kennen... Volgens de gynecoloog heb ik ook alleen nog maar toppertjes gehad, maar die hebben me tot op heden ook nog niets opgebracht... ICSI 1 1 emmy ICSI 2 4 emmy's waarvan 2 positieve testen, 1 die niet opliep en de andere een miskraam op 8 wk... Dokters zien het positief, want je lijf laat zien dat het kan, maar zelf voel je je net tegenovergesteld. Je mag proeven van ini mini geluk en het wordt gewoon weer van je weggerukt. En idd, dat je hier kan meelezen en schrijven helpt wel. Je weet dat je niet de enige bent in een pittig traject. Ik vermoed dat het hier ook eerder eind maart zal worden als alles vanaf nu wat deftig wil gaan lopen... Nu eerst wachten tot de bloeding over is en HCG op 0... Dan minstens 17 dagen aan de pil, en dan lang schema... Komt dan natuurlijk net weer uit met het passen van m'n trouwjurk en m'n vrijgezellen, dus dat zorgt ook weer voor twijfels Eerst nog maar weer eens wachten...
@Soof1992 wat pittig zeg een nieuwe baan naast de stimulatie en straks punctie. Stoer dat je die stap durfde te zetten. @Bonusmamadriepuntnul wat een gedoe! Ik snap ook dat je twijfelt of je gelijk door moet gaan ivm allelerlei andere zaken die eraan komen. Heel lastig, sterkte! @Roooz90 dan ben je dus 11dpo? Oef het lijkt erop dat het dan niet gelukt is. De meesten hebben idd dan wel een tweede lijntje. Hopelijk geldt dat voor jou niet, maar ik zou zelf ook de hoop een beetje laten vliegen dan. Sterkte meid! Ik hoop voor je op toch nog een wonder.
Ja je lijf kant het, dat kreeg ik ook te horen bij mijn zol (van vrienden). Okay, leuk dat het kan, maar zoveel kansen krijg je niet dus je hebt er he-le-maal niets aan. Ik zou in jouw geval denk ik kiezen om het traject even te laten rusten tot na de bruiloft (maar ik liet het ook al rusten voor een weekendje windsurfen dus wie ben ik ). Eigenlijk vooral omdat ik niet zou willen dat er een schaduw van kinderwens zo hard over mijn bruiloft heen zou willen hebben. Een spuit moeten zetten onder je trouwjurk op de wc (HOE DAN?), of dat je dan in de wachtweek zit ofzo. Sorry jongens ik moet er even tussenuit op mijn vrijgezellendag want ik heb een follikelmeting.
@Bonusmamadriepuntnul He, wat heftig! Ik blijf voor je duimen dat het snel klaar is. Want dit lijkt me een hele lange nasleep! @Roooz90 Had je een tp van een vijf-daagse? Kon ik maar zeggen dat je te vroeg was, maar dan zou je 11dpo zijn en dan denk ik wel dat je een witte test mag 'vertrouwen'. Hoe kut ook. @Delacour Makkelijk was het niet, maar op mijn vorige baan kon ik ook niet echt blijven omdat het daar echt te druk was voor mij. Hoe leuk ik de baan ook vond, qua mentaal was ik echt elke keer weer gesloopt. Dus toch overgestapt. Gelukkig reageren ze allemaal mega begripvol. Mijn directe team wist op mijn tweede werkdag al van mijn traject, had besloten het gelijk eerlijk te vertellen en daar reageerden ze gelukkig heel goed op. Ze kennen meerdere collega's die IVF hebben moeten ondergaan, dus dat scheelt toch weer een beetje. Deze week alleen maar thuis gewerkt omdat ik zo aan het hoesten ben. UGH, dat werkt voor geen meter. Ben zo snel afgeleid, ahaha. Gelukkig zit mijn werkweek er alweer op (werk maar 12u per week) en kan ik flexibel werken. Voor volgende week heb ik afspraken onder voorbehoud geregeld op mijn werk aangezien dan mijn punctie ergens gaat plaatsvinden! Ik hoop ZO ZO ZO erg dat het gewoon braaf op 9-2 wordt gepland.
@Soof1992 Was inderdaad een 5 daagse, vanmorgen nog eens getest om alle twijfel er vanaf te halen op 12 dpo hagelwit dus het is nu echt duidelijk. Nu hopen dat ik snel kan opstarten en dat derde keer scheepsrecht is fijn voor jou dat je werk hebt wat nu goed te organiseren is. Begrip voor de situatie is ook echt prettig heb ik gelukkkg ook dat scheelt echt een hele hoop stressen.
Mja, we trouwen 27mei, dus zou als m'n lijf meewil zou ik eerder nog wel een punctie en tp kunnen hebben... Momenteel reken ik naar eind maart, als het lijf meewil... Dus eerst dat maar afwachten...
Verder even een vraagje, Zeker na mijn bezoek aan spoed gisteren. Vandaag lijkt er plots geen vuiltje meer aan de lucht... Enkel helder rood bloed bij het vegen... Waar blijven al die klonters dan? Zou het toch weer endometriose zijn?! Alle alarmbellen gaan hier weer in het rood... En in het ziekenhuis is er zogezegd niets abnormaal gaande
Waren die klonters niet misschien het laatste stuk baarmoederslijm wat werd opgeruimd en dat het nu ECHT schoon is? Ik had bij mijn ZOL ook vrij laat nog echt 1 dag (flinke) klonters, en dat was een paar dagen voor mijn 1 na laatste keer prikken, toen was het HCG rond de 10 geloof ik (ik weet nog dat ik toen vloekte aan de telefoon omdat ik nog een keer terug moest). Er staat in mijn agenda rond die ZOL 4x ongesteld(?) binnen 6 weken. Ik werd er helemaal gek van want ik dacht elke keer: en nu ben ik er vanaf. Je lichaam is nu echt even in de war, er is hcg dus je moet slijmvlies opbouwen, maar het daalt ook dus eigenlijk moet het ook worden afgestoten. Persoonlijk denk ik, zeker in combinatie met die krampen, dat dit de laatste stuiptrekking was
Inderdaad ook 4e x bloedverlies in 6 en een halve week... Heb het nooit eerder voor gehad... Dus weet ook gewoon niet wat wel of niet te verwachten... Mja, gisteren op de echo zagen ze nog wel veel klonters... En heb ook nog heel erg gebloed... maar naar mijn idee niet zoveel klonters meer verloren, dus waar zijn die dan plots naartoe? HCG blijft hier idd ook sluimeren... Gisterenavond stond die op 8... En vorige week vrijdag op 12... De week ervoor op 24... maar toen was er ook al wel weer een goeie eicel te zien... Dus m'n cyclus was wel weer op gang aan het komen... 2 weken daarvoor op 134... Dusja... Een echte nasleep... Laat ons ergens hoop houden dat dit de laatste loodjes zijn... Volgende week dinsdag terug controle, maar denk dat ik voor de zekerheid toch ook een echo vraag... Niet dat ik dat prettig vind, maar eerder voor de zekerheid...