Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xTamx, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Niet testen voor ik erbij plof hoor! Ik wil mee turen :)

Azric, Soof1992 en Delacour vinden dit leuk.
  2. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Haha, ik heb me voorgenomen om niet te testen voor volgend weekend. Ik ben benieuwd... mijzelf kennende...:rolleyes:

Sass25, cvdv87 en Fruity90 vinden dit leuk.
  3. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Heel veel succes weer!

Delacour vindt dit leuk.
  4. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Jeetje wat een tegenvaller. Ik duim dat ze allebei goed uit de test komen! Wanneer hoor je dat?

5. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Toitoitoi!

Delacour vindt dit leuk.
  6. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Wat spannend om alle berichtjes weer van iedereen te lezen.
    Ik wil ook weer op dat punt zijn...
    Maar 25 maart lijkt nog zo veraf :( en dat is nog maar het begin van de spuitjes zetten...
    Heb nu al het gevoel of m'n buik de hele tijd aan het rommelen is terwijl ik nog maar 2 weken weer aan de pil ben...
    Pff... t is ook gewoon weer een zware week geweest,
    Ik leef op lichtpuntjes momenteel, kreeg vanmiddag telefoon dat m'n trouwjurk binnen is en ik ze mag komen afhalen. Super blij toen, maar jammergenoeg is dat effect precies al uitgewerkt :( op de moment zelf kon ik een vreugdedansje doen... en nu voel ik me weer leeg. Pff

Knut10, Azric en Fruity90 vinden dit leuk.
  7. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Dankjewel. Nee er is drie keer overlegd met verschillende artsen en allemaal dezelfde uitkomst. Als je nog zwanger wil worden en je wil dus nog wat van de eierstok, willen ze de cyste het liefst niet opereren. Omdat de kans dat je gezond eierstok weefsel / follikels etc weghaalt heel groot is. Je hebt dan kans dat de eierstok helemaal niet meer goed werkt. Terwijl er nu wel een kans is dat het gaat werken met de dubbele dosering.. ik ben heel benieuwd…..
    spannend ook voor jullie weer een nieuwe poging, ik zal duimen. :oops:
    dankjewel lief van je. Ik was echt verrast toen ik je berichtje teruglas, de tiende terugplaatsing! Wat geweldig. Hoe voel je je verder op het moment? ❤️
    Heyy meid, dankjewel. Spannend weer in maart beginnen. Inderdaad elk lichaam is anders. De menopur 150eh hadden een goed resultaat 6 jaar geleden.. maar dit keer was het slechter dan slecht. Misschien toch leeftijd? Geen idee.. ben heel benieuwd wat de Gonal f teweeg gaat brengen. Heb je al een prik schema gekregen? Vanaf wanneer begin je met spuiten? Succes!! ❤️

Bonusmamadriepuntnul vindt dit leuk.
  8. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoon. Vervelend dat de bevalling niet is gegaan zoals jullie hadden verwacht en gehoopt. Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven. Maar lekker veel buidelen en knuffelen met je mannetje
    gefeliciteerd met de 4 eicellen, dat is mooi nieuws! Duim voor mooie bevruchtingen. Wat fijn dat je geen pijn hebt ervaren met de punctie. Menig vrouwen zijn daar jaloers op! Nu lekker uitrusten en veel water drinken :oops: X

Knut10, Soof1992 en Fruity90 vinden dit leuk.
  9. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ik heb 28 februari een belafspraak, maar het kan zijn dat ze eerder bellen zodra de uitslag binnen is. Maar uiterlijk dus 28 februari!

We gaan het zien. Keihard geschreeuwd toen ik in bad lag. En toen was het eruit en hebben we nog fijn gepraat over hoe eventueel verder. En toen zei mijn vriend: 'Als het niets wordt, moet ik misschien maar toch nog op dansles met jou'. HAHAHAA toen was ik weer blij en rustig en kon ik zelf ook weer bedenken dat het ook goed komt zonder kind.

(Note: mijn vriend heeft niks met dansen, maar weet dat ik dat wel erg leuk vond. En we hadden in december een pensioneringsfeestje van mijn schoonmoeder en dat was in een danszaal waar we allemaal ook een hele korte dansles kregen. Toen danste ik met mijn vriend, omdat hij toen ook wel raar vond om niet mee te doen. En ik vond het superleuk!

En aangezien wij allebei het best wel heel lastig vinden om vrienden te maken of iets, zei hij nu: misschien moeten we dan toch op dansles om zo ook contacten te maken met anderen om ons heen. Want als we ouders zouden worden, dan krijg je vaak juist ook veel contact met andere ouders, omdat je dan bv. samen gaat baby-zwemmen en dat soort kleine activiteiten - maar dat zou dan niet meer gaan natuurlijk als je kinderloos blijft).

Romytje, Azric, cvdv87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Nu lijkt het trouwens alsof ik de hoop al heb opgegeven, maar dat is niet zo. Niet helemaal in ieder geval! Het is voor mij alleen heel erg belangrijk om te blijven praten over wat-als. Omdat ik heel bang ben om in een zwart gat te vallen, en nu voelt dat niet zo omdat we al kleine plannen hebben wat we zouden willen of kunnen doen als blijkt dat onze wens niet doorgaat.

Romytje, cvdv87, Jazz83 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Dit doen wij ook hoor!
    Over de jaren heen hebben wij ook wat geld gespaard voor de babyspullen en omdat we het donorzaad moeten betalen.
    Mocht het allemaal niet lukken heb ik allang een bestemming voor dat geld in de vorm van een vakantie naar de Bahamas :|:rolleyes:.

Romytje, Azric, cvdv87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ja dit! Wij hebben ook inderdaad allebei een spaarpotje voor kind (vanuit onze eigen rekening zegmaar, dus we konden dan zelf even kijken wat we het makkelijkste konden missen zodat we in ieder geval ook al iets aan het opbouwen zijn.

Fruity90 vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Enorm herkenbaar hoor. Dat hebben wij ook. Vooral je laatste stukje. Ik ben heel sociaal maar maak daarin tegen ook weinig contact of landurige connecties/vriendschappen. Mijn beste vriend heb ik al en aan hem genoeg. We zijn ook graag gewoon 'samen'. Zijn broer vind dat maar raar. Heeft een enorme sociale kring en vind dat we onszelf te kort doen. Maar wij vinden het wel prima zo.

Weet je overigens hoeveel geld je daar mee overhoud ;). Geen verplichte etentjes of verjaardagen en ander attent spul, kun je daar weer van doen wat je echt leuk vind :D

Azric, Noot91, Knut10 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Spannend hoop dat ze beide goedgekeurd worden! En dat je eerder gebeld wordt!
    Goed dat je zoveel steun kan vinden bij elkaar door er samen over te praten, is ook heel belangrijk denk ik. Anders krop je het allemaal op en heb je het idee alsof je er alleen voor staat. Sterkte en ik duim! :thumup:

Soof1992 vindt dit leuk.
  15. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    De verrassing was hier ook echt heel groot! Had het echt niet meer verwacht.
    sinds een paar dagen begin ik me weer een beetje mens te voelen. De bekende klachten, extreem vermoeid, misselijk, slapjes, duizeligheid. Gelukkig gaat het de goede kant op. Vanmiddag de termijnecho. Ik vind het echt heel spannend . Afgelopen maandag bij de gynaecoloog nog even kunnen spieken. Alles zag er op het eerste gezicht goed uit. Desondanks toch echt wel veel spanning voor straks. Ik had net een beetje roze verlies na toiletbezoek. En ik weet dat dat vaker voorkomt. Bij m’n vorige zwangerschap ook een aantal keren gehad. Maar toch raak je dan even in de stress … hopelijk is het onschuldig en hebben we straks een mooie echo.

Sass25 en Fruity90 vinden dit leuk.
  16. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Iemand hier die op de 2e dag na de punctie weer een beetje is gaan bloeden?
    Op de dag van de punctie bleef het nog wat bloeden, meer dan de vorige keren. Gister niks maar net met afvegen weer wat verloren en wat roze.

Heb ook boodschappen gedaan (zwaar, ook met 3kg aardappels enzo) dus misschien was dat wat te fanatiek?

17. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Hier niet echt gehad op de tweede dag (toen kon ik ook vrijwel niks), maar de verpleegkundige zei wel dat het niet zo heel gek hoeft te zijn. Kan best dat je lekker fanatiek bezig bent geweest en dat je lijf nu even weer wat loslaat.

Zolang het daarbij blijft zou ik me geen zorgen maken.

Fruity90 vindt dit leuk.
  18. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen! Hier inderdaad ook heel sociaal, maar het kost me onder andere veel energie waardoor ik mezelf wat beperkter houd. Soms vind ik het heel erg moeilijk, maar ik vind het ook wel erg fijn dat ik niet al teveel om me heen heb waar ik inderdaad rekening mee moet houden.

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Precies dat, gedurende de dag en op het werk ben ik enorm sociaal om vervolgens thuis heerlijk in mijn bubbel te kruipen.

Soof1992 vindt dit leuk.
  20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    upload_2023-2-17_12-15-18.png

Azric, Roooz90, Delacour en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina