Lijst van vandaag! 25-6-2022 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Lily1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI - Cuypers Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 30 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC Bonusmama3.0 Knut10- 1e kindje - IVF Afspraken: Juni 25-6 Muldes - FM 2 27-6 xTamx - Cryo TP 27-6 Muldes - Punctie 29-6 Cvdv87 - cryo tp 30-6 Bonusmama3.0 - Operatie endometriose 30-6 Soof1992 - eerste echo (voor TP) Juli 4-7 Jazz83 - Intake gynaecoloog 4-7 Mp26 - Intake / 9 weken echo 11-7 Jazz83 - 13 weken echo 14-7 Mp26 - Termijnecho Teamtestenvoordatum: Knut10- 4 dagen te vroeg (14dpo) Sooff30 - 4 dagen te vroeg Mp26 - 6 dagen te vroeg Testdatum: 7-7 ZoeteAardbei Zwanger: Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (13-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Als je gezellig bij ons op het lijstje wil, dan kan je dat met de volgende stappen doen: Klik op reageer, verwijder bovenaan de tekst [QUOTE!] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan de tekst wederom het [/QUOTE!] stukje tekst, succes! P.S. Heb je al een tijdje niet meegeschreven en wil je weer meeschrijven? Maak dan gerust jouw naam weer zwart i.p.v. lichtgrijs.
Ik kreeg een telefoontje van het lab vandaag, ik schrok me rot pfff.. Maar was niks aan de hand zei ze, ze wilden de cryo's gaan ontdooien en bekeken de kwaliteit nog eens. Ze vonden toen dat de embryos toch wel wat verder waren dan dag 4 zoals ingeschat en daarom is er besloten morgen te ontdooien en maandag op 5 dpo terug te plaatsen zodat het beter overeen zou komen met een natuurlijke situatie... Ik snap het en ben hier eigenlijk heel blij om, want dit heeft me vorige cryo cyclus wel wat stress bezorgd, toen werd dit niet gezegd maar was de embryo ook al verder bij de tp dan ik aan dpo was.... Heb maar niet gevraagd waarom het vorige keer dan niet goed gecheckt werd want tja dat is nu achteraf en daar valt niks meer aan te veranderen. In elk geval nu maandag de tp als alles goed gaat
Ja daarna ga ik naar de verloskundige. Ze kijkt mee of er een medische indicatie is. Volgens mij niet, maar zolang ik nog zo enorm last heb van misselijkheid en braken vind ik het ook wel fijn. Daar ben ik in het ziekenhuis wel echt aan het juiste adres en ze begeleiden me goed. De 13 weken echo is ook nog in het ziekenhuis, maar ze werken samen met de verloskundige praktijk. Van fertiliteit overgedragen naar de buren: gynaecologie
Aaaah oké vandaar . Dan snap ik het! Ik dacht dat je na de eerste echo al door was naar verloskundige.. dus vroeg me af of er iets was! Neemt de misselijkheid nog steeds niet af?
Je hart zat in je keel denk ik!! Fijn dat ze het een dagje opschuiven. Hoe konden ze de kwaliteit nu bepalen als de embryo’s nog zijn ontdooit? Of keken ze naar de kwaliteit op papier ?
Goede vraag, ik heb geen idee, volgens mij op papier... Ik neem aan dat ze niet half ontdooien en dan weer terug invriezen Dat kan nooit goed zijn... Maar ik denk dat er op papier staat dat ze wat sneller groeien, wellicht is dat na vorige ronde beschreven toen de ontdooiende embryo al duidelijk dag 5 stadium had en dus eigenlijk te vroeg werd teruggeplaatst....
Haha ik dacht al, zat te kijken naar de meest recente lijst met afspraken en zag je opeens op de maandag staan. Maar na je andere bericht is het natuurlijk logisch Super fijn te weten dat ze de check hebben gedaan hoever ze zijn, en dat ook aan je vertellen! Kan mij voorstellen dat het in tegenstelling tot de vorige keer veel beter voelt dit. Ik snap dat de keuze die jullie hebben genomen het fijnst voelt. Deze rollercoaster is ook bizar... Hoop echt zo hard voor je dat ze prachtig doordelen en alle 2 mogen blijven plakken ❤️ Dat zou toch fantastisch zijn. Hier heb ik inmiddels alweer een houten reet van de bank.. Ik ben net 2 dagen onderweg Heb continu menstruatie-achtige krampen en sinds vandaag ook wat bij mijn onderrug gemerkt. Maar misschien zit ik onder een loep te turen hoor Ene moment denk ik JAA het is raak (wetende dat het eventueel kán zijn dat een embryo zich na 2 dagen al in nestelt) andere moment is het huilen met de pet op Dit worden een bijzondere 12 dagen
Oh dat is wel heel fijn zeg, dat ze zo met je meedenken! Dat heb je juist super hard nodig als je al zo beroerd bent❤️
*gooit wat extra dikke kussens jouw kant op* Die kun je zo te horen (lezen) wel gebruiken, enjoy Het is volgens mij helemaal normaal om elk miniscuul dingetje te voelen op de wachtbank
Ahhh wat een comfort ❤️ Danku! Ja ik zal vast niet de eerste zijn haha. Maar als het goed is ben ik niet lang alleen❤️
@xTamx Oochh wat zul je geschrokken zijn, maar wat een fijn nieuws. Ontzettend spannend ❤️ @ZoeteAardbei Die wachtbank, echt hell Hopelijk kun je wat afleiding vinden om de tijd wat te versnellen ❤️ Zooo begrijpelijo dat je bij elk ding gaat denken 'dit is goed' of 'dit wordt hem niet'. Ga je eerder testen denk je?
Ja is dat goed? 9 stuks? ik lees zulke wisselende verhalen dat ik er een beetje bang van word... ook al weet ik dat aantal noks zegt en dat er maar 1 bevruchting nodig is...
Aantal zegt idd echt niets …. Ik had 21 bevruchtingen, 1 verse tp en 11 cryos .. nu 5 terugplaatsingen verder nog geen succes, terwijl alles wat tot nu toe teruggeplaatst is wel van goede kwaliteit is. En soms lees je 1 bevruchting, geen cryos en zwanger ! Dus verkijk je niet op de aantallen. En 9 is zeker geen slechte score !
Wie heeft er ervaring met het zaad ontdooien in buisjes voor de behandeling. Het zaad van mijn vriend is jaren opgeslagen geweest, ben erg benieuwd of ik dan ook direct hoor maandag hoe het is ontdooid en of dat wel eens mis gaat?
Ja het valt niet mee. Maar gelukkig ben ik er soms ook even niet mee bezig. Tot dan weer de wekker gaat voor de utrogestan Ja wat betreft de gedachten/gevoelens; ik kan denk ik totaal geen pijl trekken op hoe ik mij voel aangezien er genoeg hormonen zijn geïnjecteerd en daarnaast heb ik geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn en dus de symptomen toch niet kan herkennen/onderscheiden. Geduld geduld geduld.... Eerder testen denk ik wel, hoeveel eerder weet ik nog niet met zekerheid te zeggen. Maar soms denk ik ook wel misschien durf ik wel helemaal niet te testen tot de 7e