Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xTamx, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    @Missdeph wat een verrassing! Ik denk dat ze met die ovitrelle de timing zeker hebben. En waren je bloedwaardes nog laag genoeg dat je echt helemaal aan de start zat ofzo ?

Er is plek zat voor je op het wachtbankje :D

cvdv87 en Missdeph vinden dit leuk.
  2. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    @Delacour Volgens mij heb ik mijn testdatum weer eens fout (16 dagen na punctie, maar is dat inclusief de punctiedag?), maar 03-03 staat zo leuk.

28 februari is mijn NOD als ik tel vanaf de Ovitrelle, 1 maart is de laatste dag van Prolutex, dus als ik dan niet ongesteld ben test ik 2 maart :).

Mijn hemel nog een week, ik ga nu al kapot van de spanning :|

Sass25, Azric, cvdv87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ik ga keihard voor je duimen! Leuke dingen doen dit weekend, dan is het alweer snel maart!

4. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Ah dan wordt het extra gezellig op de wachtbank @Missdeph

@Fruity90 volgens mij is het idd 16 dagen na punctie dus exclusief die dag. Maar lekker 3-3 laten staan hoor :) dan zie je ook al een streep ;)

Azric, cvdv87, Missdeph en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    O ik lees weer half, ja 2 maart kan natuurlijk ook haha. Hoop zo op goed nieuws voor je! Hoe gaat het wachten?

Fruity90 vindt dit leuk.
  6. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    De wetenschap dat dit de derde poging is en er geen cryo's zijn maken het wachten echt tot een hel deze keer :$

7. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Ja dat kan ik me heel goed voorstellen! Hopelijk kan je toch iets van afleiding vinden. Want wachten duurt zooo lang als je iets zo graag wilt.

8. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Ooh meiden wat een drama met al die symptomen van de ovitrelle :|

Ik ben zo niet mezelf momenteel..
    Vanmiddag toen ik thuis kwam maar lekker op de bank gekropen met een dekentje.. en een "spuugbak".
    -moodswings
    -misselijkheid
    -extreem vermoeid
    -horney as hell! (Met vlagen haha)

En dit is pas dag 1:eek:
    Hopelijk trekt het snel weg!

Ik ben benieuwd wat mijn Testdatum zou worden.. de vorige moest ik volgens de arts echt 14dagen wachten na de terugplaatsing.. En werd ik op dag 8 elke keer ongesteld..
    Deze keer wederom geen utrogestan ofiets dus ben heel benieuwd!

Ondertussen baal ik van de symptomen want was begonnen met de krachttraining maar dat ging niet zoals ik dit graag wil doen... zo snel "leeg" trouwens na de terugplaatsing hoe lang mag je dan geen "zware" training doen?:cool:

@Fruity90 ik blijf voor jullie duimen draaien dat jou emmy goed bij je blijft groeien en je op 2-3 een dikke positieve test hebt! Een echte knaller!❤️
    Ps. Heb je nog een wachtbanknieuws voor ons bijvoorbeeld op 1-3 ofzo? Lekker begin van de maand;)

@Delacour hou je het nog vol op de wachtbank?
    Hopelijk mag ik er gezellig bij komen as zondag:oops:

Sass25, Azric, Delacour en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Snap ik heel goed! Dikke knuffel!

10. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Nou meiden ik ben vanochtend toch niet sterk genoeg geweest en heb toegegeven aan de testdrang. Tot mijn grote verbazing is deze positief. Ik heb gewoon niets gemerkt, tot gisteren toen ik 2x moest niezen en door de grond ging van de pijnscheuten in mijn buik. Dat herkende ik van bij F.

Ik ben ontzettend blij dat het zo snel is gelukt na alle ellende van vorig jaar, maar ik merk ook een enorme angst en verdriet dat ik nu een hopelijk (!) goede zwangerschap tegemoet ga die niet zorgeloos meer is. Gek gevoel. Anyway niet te negatief… ik ben heeeeeel erg blij en ik zet gewoon nu alvast de toon voor de meiden die nog in onzekerheid zitten. Laat het positieve testen regenen de komende tijd!!

Mamadi18, Roooz90, Sass25 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Foto! Foto! Foto!

Delacour vindt dit leuk.
  12. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Oooh prachtig nieuws! Ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt de komende tijd, maar laat het op je afkomen. <3 Geniet van het kleine wondertje wat mag gaan groeien en bloeien.

Delacour en Fruity90 vinden dit leuk.
  13. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    993
    1.198
    93
    Vrouw
    Wooow! Wat fijn @Delacour! Ik duim voor een mooie en gezonde zwangerschap :thumup: en ik heb uiteraard niet in dezelfde situatie gezeten als jij, maar wel ervaring met hoe het is om zwanger te zijn en tot week 24 in spanning te zitten of het door mag blijven gaan of afgebroken moet worden. Wij kregen daar goede begeleiding in en het is helemaal niet raar of ondankbaar als je er wat langer over doet om bijvoorbeeld compleet verliefd op de baby te worden. Ik hoop dat de angstige gevoelens snel wegebben, maar ook heel logisch dat F en alles eromheen nu onderdeel is van jou en je gevoel.

Sass25, cvdv87, Soof1992 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor je lieve reactie @Knut10 ik hoop dat ik snel kan en mag gaan genieten.

Dankjewel @Soof1992 ik heb ook tegen mijzelf gezegd: dag voor dag en adem in adem uit. Mijn man is op het werk en weet nog van niks haha, ben benieuwd naar zijn reactie.

@Fruity90: hierbij de foto van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

evi85, Sass25, Azric en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Wat fijn❤️
    Ik duim voor een mooie en gezonde zwangerschap!
    Uiteraard begrijpen we je angst na de ellende van vorig jaar super goed! Veel plezier met het vertellen aan je man!:D

Duim maar goed voor ons mee voor de positieve zwangerschaps testen :fingerscrossed:

Delacour vindt dit leuk.
  16. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Wat een fantastisch nieuws en wat een mooie test! Gefeliciteerd! Hoeveel dpo ben je nu?

Sass25 en Delacour vinden dit leuk.
  17. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Romytje en Sass25 vinden dit leuk.
  18. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    @Delacour mooi duidelijk streepje al hoor <3.
    Begrijpelijk dat het niet zorgeloos is maar voor nu wel gefeliciteerd :thumup:

Delacour vindt dit leuk.
  19. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Vandaag 9 dpo/ 9 dagen na punctie / 4 dagen na TP en gezien de wachtbank behoorlijk leeg is wil ik (vooral de zwangeren :p) jullie weer even deelgenoot maken van de wachtbank ellende.

Trekkende borsten: ken ik van prolutex, dus negeer ik. Enig voordeel van die troep, krijg er bijna een cupmaat bij en dan lijkt het nog wat :roflmao::|

Sinds 2 dagen geborrel en dan een brok in mijn keel, begon 's avonds in bed, gister al wat eerder na het avondeten en vandaag al in de middag. Zou door prolutex kunnen komen (want symptoom van progesteron), herken het een beetje van vorige keren maar lijkt dit keer wel erger.

Af en toe een drukkend / zwaar gevoel in mijn onderbuik. Ken ik alleen van de miskraam poging (weet dat ik het toen had maar niet meer hoe vaak / hoe veel), dacht eerst dat het kwam door een elastiek van mijn broek / ondergoed oid maar nu met andere kleding ook af en toe. Elke keer als ik dit voel aai ik even over mijn buik en begroet ik de embryo :cool:

Vandaag al 3x gehad dat ik gewoon iets aan het doen was en er ineens een olifant op mijn hoofd zat (tijdens autorijden (ochtend), toen ik achter mijn laptop ging zitten (einde middag) en net na het koken). Net tijdens het avond eten sprongen er ineens tranen in mijn ogen, terwijl we gewoon gezellig aan het kletsen waren, was geen aanleiding voor.

Ik weet niet of dit heel dom is maar ik begin zowaar voorzichtig wat hoop te krijgen:oops:.

En ook: mijn vrouw wilde net haar laatste frietjes niet delen dus heb ik gezegd dat de mini in mijn buik vet veel zin in friet heeft en toen kreeg ik er alsnog een paar :roflmao:.

evi85, Sass25, Romytje en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ooohh wat fijn!! Ik snap je angst heel goed, hopelijk kun je dat snel loslaten. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan .
    Ik ben heel blij voor je !!

Delacour vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina