Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xTamx, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.700
    3.957
    113
    Vrouw
    Dit klinkt heel raar maar ik heb momenteel bijna liever dat ze tegen me zeggen: "we kunnen niets meer doen" dan "als je er nog ff een paar duizend euro tegenaan gooit dan is er misschien een kans dat het een volgende keer wel lukt."
    Maar goed, ik weet niet of ze bij ons verdere onderzoeken doen.
     
    Soof1992 en Narcisje vinden dit leuk.
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.700
    3.957
    113
    Vrouw
    Zooo leuk, het is dat mijn vrouw zo leuk is maar trouwen zou ik graag nog een keer doen :D:p
     
    Sass25, Bonusmamadriepuntnul, Azric en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.700
    3.957
    113
    Vrouw
    Wat super fijn!
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  4. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.398
    6.936
    113
    Vrouw
    Ja precies. Dat wachten op het gouden embryo begint me ook m'n neus uit te komen inmiddels..
     
    Bonusmamadriepuntnul en Fruity90 vinden dit leuk.
  5. Ava101

    Ava101 Bekend lid

    7 mrt 2022
    600
    498
    63
    Vrouw
    Utrecht
    dat begrijp ik heel goed hoor. Na 3 miskramen en moeilijk zwanger worden kreeg ik in NL ook telkens te horen dat er niks mis was en dat het gewoon pech was. Dat is echt frustrerend.. je weet gewoon dat er iets niet goed is anders had ik al 3 kinderen gehad.. maar ze kijken gewoon niet verder.

    Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt! Succes!
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  6. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    ik ben onder behandeling geweest bij Cuypers & Cuypers. Ik had helaas een lage Amh dus vervroegde overgang waardoor ik meteen in het ivf traject kwam en geen iui.

    zij doen voor ivf inderdaad meestal die onderzoeken. Bij mij kwamen er verhoogde plasmacellen uit 51 (dan heb je sowieso geen kans op een en natuurlijke zwangerschap want alles word direct afgestoten). Daar heb ik 3 weken anti biotica voor gehad. Toen gestart met stimuleren en tijdens de punctie opnieuw een biopt genomen (dat moet namelijk sowieso goed zijn anders plaatsen ze niet terug).

    1 november bericht gehad dat plasmacellen naar 4 waren alleen nog wel zeer verlaagde nk cellen 36 dat moet boven de 100 zijn.

    9 november terugplaatsing (ik had overigens maar een goede embryo had ook niet zoveel eicellen door die amh) en filgrasim spuiten gezet twee voor de nk cellen met duphaston als ondersteuning.

    Daar ben ik nu 19 weken zwanger van. Duitsland heeft mij daarin wel heel goed geholpen want heb twee iui rondes in Nederland gehad met eentje zelfs 2 eitjes en daar kwam elke keer niets uit.

    Ik ben daarom wel echt heel enthousiast over Duitsland vooral omdat zij echt naar de baarmoeder kijken waarom het niet blijft zitten (voor mijn vorige zwangerschap namelijk ook miskramen gehad). Als je zwanger bent moet je wel iedere week een infuus blijven doen tot week 10 ik moest dan een spuit zetten ipv van infuus maar dat blijft wel nog even.

    Ik zit nu in een groepje met nog iemand van Cuypers en die kreeg ook het infuus en is nu zwanger zelfde termijn. Denk dus dat dat wel echt een verschil kan maken.
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  7. Ava101

    Ava101 Bekend lid

    7 mrt 2022
    600
    498
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een fijn bericht! Dank voor het delen. Ik hoop dat het voor ons ook zo gaat..het is al zo fijn dat ze je daar niet een standaard protocol laten volgen maar echt naar je persoonlijke situatie kijken.. en als die infusen helpen vind ik het meer dan de moeite waard.

    Zit je op de Facebook groep of hier op het forum in een apart topic?
     
    Mammavan1 vindt dit leuk.
  8. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Vanuit het forum met een groepje van 6 dames welke in juli uitgerekend zijn. En eentje is toevallig ook bij Cuypers onder behandeling geweest.
     
  9. Ava101

    Ava101 Bekend lid

    7 mrt 2022
    600
    498
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Aha zo. Ik hoop ook ooit in zo’n groepje mee te mogen kletsen :)
     
  10. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    dat komt vast goed ik had er nul vertrouwen in maar denk dat ze bij Cuypers wel echt weten wat ze doen :D
     
    Ava101 vindt dit leuk.
  11. Sass25

    Sass25 Bekend lid

    9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Dit ziet er fantastisch uit. Gefeliciteerd! Fijn dat de Clearblue ook 2-3 weken aangeeft. Heb je ook al een echo binnenkort of bloed prikken van het ziekenhuis?
    kut…. Had goeie hoop voor je❤️ echt kak. Ben je nu door je vergoede pogingen heen? :( Veel sterkte en hoop dat jullie een beetje kunnen genieten in het hotel. Xx
     
  12. Romytje

    Romytje Bekend lid

    20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Meiden ik kan het niet geloven.. vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, zou bijna gaan beginnen met stimuleren, maar heb nu gewoon een positieve test.. heb zo hard gehuild. Na 3 jaar en 3 maanden proberen spontaan zwanger.. ik kan er nog niet helemaal bij
     
    Azric, Mamadi18, Missdeph en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. Sass25

    Sass25 Bekend lid

    9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ik ben inmiddels op mijn 10e dag Decapeptyl spuiten aangekomen. Begin nu wel sinds twee dagen last te krijgen van de bijwerkingen. Ontzettend pijnlijke borsten en hoofdpijn.. gisteravond was ik misselijk.
    Ik verwacht morgen mijn menstruatie en als dat er is mag ik woensdag 8 maart de eerste Gonal F gaan zetten. 225 eh. Ben heel benieuwd… :thumup: hopelijk gaat dit veel eicellen opleveren en niet maar 1eitje zoals vorige keer.. :( dan gaan de pogingen wel erg hard erdoorheen.
     
  14. Sass25

    Sass25 Bekend lid

    9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Waaatt!!!! Meen je niet wauw. Blij voor je zeg!! Gefeliciteerd. Heb je een foto van de test! Geweldig nieuws ❤️
     
    Romytje vindt dit leuk.
  15. Romytje

    Romytje Bekend lid

    20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Hier de foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Romytje

    Romytje Bekend lid

    20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Ik hoop voor jou op veel eitjes en daardoor veel kansen!!
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  17. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    WoW wat een mooie test gefeliciteerd :o::o::o:
     
    Romytje vindt dit leuk.
  18. Sass25

    Sass25 Bekend lid

    9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Prachtig!!!! Heerlijk van genieten ❤️
     
    Romytje vindt dit leuk.
  19. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.700
    3.957
    113
    Vrouw
    Wat goed :eek::D
     
    Romytje vindt dit leuk.
  20. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.700
    3.957
    113
    Vrouw
    #4880 Fruity90, 5 mrt 2023
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2023
    Hotel was even heerlijk :).

    Door vergoede pogingen EN door het donorzaad van de kliniek heen (12 rietjes voor 1 kind).

    Duss.. alles wat we nu nog medisch willen gaan doen met onbekende donor zal makkelijk richting de 10k gaan denken we:|

    We hebben het er over, als we nu gewoon een normale poging hadden kunnen doen zoals we het nu altijd deden hadden we het zo gedaan.
    Maar voor een poging bij mij 10k neerleggen voor 1.5 embryo...
    Dan is er misschien nog de optie om bij mijn vrouw te punctie te doen, hopelijk met meer eicellen, alleen toen we startte aan dit traject deed MCK niet aan interrelationele behandelingen + ook dan gaat het flink in de kosten lopen want zelf betalen + we weten niet of dit mag in combinatie met mijn vrouw haar medicatie.

    Momenteel zitten we beiden in kamp: laat maar, februari 2018 kwamen we op de wachtlijst. Het is al 5 jaar een deel van ons leven en hoe verdrietig ook, we zijn er beiden ook wel aan toe om te weten hoe ons leven er uit gaat zien ipv continue de hoop, de teleurstelling, de wat-als-wel en wat-als-niet.
     
    Sass25, Bonusmamadriepuntnul en Knut10 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina