@Sass25 Dankje! Ik heb over 2 weken een echo. Bloed prikken doen ze niet bij de kliniek. Ik vind het allemaal retespannend. De CB vanochtend gaf nog steeds 2-3 aan, terwijl ik vandaag 5.1 ben en bij 5 weken hij 3+ zou moeten aangeven dus gelijk weer stress haha. Die van Kv blijven donker dus een echt mindf*ck @Romytje wow! Gefeliciteerd!
@Delacour laat je niet gek maken door die 2-3 weken indicator! Het is maar een threshold en je zit pas 1 dag in die 3 weken. @Sass25 spannend dat je weer mag beginnen. Ik hoop zo op meer eitjes en embryo’s deze keer. @Romytje wat een mooie test! En wat een wonder eigenlijk! Succes met de verlenging van de wachtweken @Fruity90 10k voor een poging lijkt me echt een onmogelijke afweging. Ik weet niet zo goed wat te zeggen, behalve een hele dikke knuffel voor jou
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Nu kunnen de lijsten makkelijk gekopieerd worden. Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
@Fruity90 wat ontzettend moeilijk om deze keuze te moeten maken… ik zou ook echt niet weten wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond @Delacour bij 4.6 had ik ook nog 2-3 weken en daarna pas bij 5.5 nog een keer gedaan, toen 3+. Maar je leest echt vaak dat pas later in de 5 weken de CB 3+ aangeeft !
Deel 3 dames https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/start-ivf-icsi-jan-feb-maart-2022-deel-3.728997/