Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by xTamx, Jun 7, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

Nov 12, 2021
    2,286
    2,571
    113
    Female
    Hahaha ik moet om jou lachen. Maaaaar klinkt hoopvol allemaal hoor!

En ben zo blij te lezen dat ik niet de enige bent die “gekkig” doet tegen de kat. Mijn vriend verklaart me af en toe voor gek hoe ik met de kat ben. :p:):roflmao:

Soof1992, Asil and xTamx like this.
  2. ZoeteAardbei

ZoeteAardbei Bekend lid

May 13, 2022
    766
    1,112
    93
    Female
    Jaaa leuk dat we toch nog es kunnen lachen toch:roflmao::roflmao:

Haha wat fijn dat ik niet helemaal als een gekkie overkom:D Merk dat wel hoor, sinds ik op de Veluwe tussen de boeren ben gaan wonen, mijn humor niet altijd ´´land´´ :$:roflmao:

Gelukkig is ZP overal en nergens ❤️❤️

Asil, xTamx and cvdv87 like this.
  3. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    @xTamx WoepWoep je bent PUPO !! Hoe ging het? Fijn hé dat de embryo's lekker in een warm nestje zijn geplaatst!! ♡ Ja wat gek dat jullie allebei dezelfde testdatum hebben?

@ZoeteAardbei jaaaa het zelfde aantal, hopelijk hou ik er ook 5 over :eek::roflmao:!! Jij al aardig wat signalen zo te lezen, je maakt jezelf dan helemaal gek hé!! Ik zie jou wel op het #teamtestenvoordatum als ik het zo hoor haha :p

btw, kreeg jij de uitslag van Isala of van die andere? ik las ff je bericht terug en zag dat je om 09:02 al bericht had, gebeld of via de app? ze zeiden tegen mij dat ik het tussen 9 en 11 zou horen via de app, terwijl op het infoblad staat dat je gebeld wordt tussen 12 en 14... Hmmm... spanningggg :roflmao::roflmao::D:D

xTamx and ZoeteAardbei like this.
  4. ZoeteAardbei

ZoeteAardbei Bekend lid

May 13, 2022
    766
    1,112
    93
    Female
    Ja de signalen maken me gek haha. Ik probeer met man en macht me niet al te blij te maken.. dan zou de teleurstelling des te groter zijn. Maar aan de andere kant, ik kan er gewoon niet omheen:D Ben nou eenmaal misselijk en heb pijnlijke tepels en alle andere gekkigheid:rolleyes: Ja, we zien elkaar wel weer op de lijst inderdaad hahah

Ik ga voor je duimen dat jij er minstens ook 5 over houdt ❤️

Ik kreeg de uitslag in de Beterdichtbij app van het Isala. Heb je die?? Het bellen is door je behandelaar die wilt checken hoe het gaat met je:rolleyes: opzich wel vriendelijk natuurlijk.

xTamx likes this.
  5. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    Zoooo begrijpelijk !! Hoop het echt enorm voor je !! zondag dus stiekem testen?? :p

Oew nice, ja heb ik zeker.. het is dus dubbelop :D 9 uur zit ik met mn telefoon in de hand haha!!

xTamx and ZoeteAardbei like this.
  6. ZoeteAardbei

ZoeteAardbei Bekend lid

May 13, 2022
    766
    1,112
    93
    Female
    Het enige wat ze wel tegen mij zeiden was dat als de bevruchtingen niet goed waren gegaan ze dan uiteraard even zouden bellen. Dat wil je ook niet in een stomme app lezen dan natuurlijk. Maar de enige die jou morgen mag bellen is behandelaar JAAA :D:D❤️❤️

xTamx likes this.
  7. xTamx

xTamx Fanatiek lid

Dec 12, 2020
    1,137
    1,343
    113
    Female
    Ze zeiden dat ik over 10 dagen mag testen op 15 dpo dus dat is 7 juli :D
    Later heeft toch niet echt nut aangezien ik op 15 dpo meestal mijn ms krijg:rolleyes:

Maar het wisselt per ziekenhuis wat ze aanhouden denk ik...
    Mijn embryo is wel al 5 dagen natuurlijk, dat scheelt ook :)

8. xTamx

xTamx Fanatiek lid

Dec 12, 2020
    1,137
    1,343
    113
    Female
    Goedemorgen allemaal :)

Hoe is het vandaag met iedereen?

@ZoeteAardbei Hoe is het op de wachtbank vandaag?
    @cvdv87 Nog 1 dagje voor jou :D
    *schud alvast wat kussentjes op en maakt ruimte*
    Ready when you are ;)

Bij het wakker worden weer ineens die realisatie❤️, blijft bijzonder het besef dat er 2 kleine embryo's in mijn baarmoeder zitten....
    Kon ik maar een kijkje nemen daarbinnen :rolleyes:

Doen jullie nog iets speciaals om een innesteling te bevorderen?
    Ik slaap met mijn sokken aan, las ergens dat dit goed was haha :roflmao:
    Geen idee, maar als het kan helpen doen we dat gewoon...:p

Mamadi18, cvdv87 and Muldes like this.
  9. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,892
    4,164
    113
    Female
    Pas echt op met je verwachtingen als je nog Ustrogestan (of welke progesteron dan ook) hebt.
    Bij mij zeiden ze vanuit de kliniek ook: alleen de test wijst uit of het positief is want door die hormonen kun je alle klachten krijgen van een zwangerschap.

Ik heb nog nooit zulke pijnlijke borsten, vermoeid zonder aanwijsbare reden en pesthumeur gehad dan tijdens die 2 weken, en gewoon negatief.

Uiteraard duim en hoop ik gewoon met je mee :D

cvdv87 and Muldes like this.
  10. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,892
    4,164
    113
    Female
    Ik was door de dag heen wat meer aan het bewegen voor de doorbloeding, geen idee of het helpt, maar door mijn werk zit ik normaal zoveel stil dat het sowieso geen kwaad kon :p

Muldes and xTamx like this.
  11. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    @xTamx jaaaa bijzonder hé.. het komt vast steeds meer binnen dat het echt zo is ❤️

Nou ik zit aan mijn telefoon gekluisterd... in afwachting of er bevruchtingen zijn... ze zei gister; ik denk rond 9u maar in ieder geval vóór 11u. Grrrr... ik word helemaal gekkkkkkk

xTamx likes this.
  12. xTamx

xTamx Fanatiek lid

Dec 12, 2020
    1,137
    1,343
    113
    Female
    Oh spannend zeg, ik duim met je mee :thumup:

13. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    OMG, 1 bevruchting.... ik ben nogal geschrokken!! 1 hoeft genoeg te zijn, maar je hoopt toch op meer.. het voelt nogal dubbel... hoe blij ik ook ben met uberhaupt een bevruchting

Mamadi18 likes this.
  14. xTamx

xTamx Fanatiek lid

Dec 12, 2020
    1,137
    1,343
    113
    Female
    Ik kan me goed voorstellen dat dit toch een teleurstelling is, je hoopt idd altijd op meer...
    Hopelijk is deze ene jullie wondertje, ik duim met je mee :)

Muldes likes this.
  15. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

Mar 16, 2022
    1,006
    1,209
    113
    Female
    @Muldes Oh ik snap de teleurstelling! Maar gelukkig wel 1! Ik duim met je mee.
    @ZoeteAardbei Zondag een stiekem-tussendoor test dus? Laat je niet teveel foppen door de Utro! Is een grote mindfuck (maar ik hoop natuurlijk wel heel hard dat het door de cryo/emmy komt!!).
    @xTamx Dat is ook heel bijzonder! Een kijkraampje of live-verbinding zou soms erg welkom zijn he?

@ZoeteAardbei @Jazz83 Vrijdag inderdaad de echo, ben dan 7+3 denk ik. Symptomen zijn: misselijkheid tussen 10-16h elke dag waarbij ik me stiekem wel een beetje zielig voel. En angst dat ik moet overgeven (want slik veel verschillende medicatie en dat zou problematisch worden)
    + een onverwoestbare drang om doritos (de blauwe versie) met tomatensalsa te willen eten; de hele dag vanaf 6u in de ochtend. Dat doe ik uiteraard niet de hele dag, maar denk ik wel bijna elk uur over na dat ik het wil. Ik mag van mezelf nu 1 zak uitspreiden over 3 dagen en dan mag mijn vriend er niet aan meedoen. Maar misschien komt dat ook wel van de Utro.. Ik zoek iig een hoop afleiding en doordeweeks gaat de tijd altijd snel met lange werkdagen.

Jazz83, xTamx, Fruity90 and 2 others like this.
  16. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    Lijst van vandaag! 28-6-2022

Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE
    Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf
    Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo
    Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF
    Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF
    Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF
    Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus
    Lily1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF
    Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI
    Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo
    Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI
    Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg
    Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI
    Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI
    Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI
    Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo
    Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf
    Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI
    Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo
    neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI - Cuypers

Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs
    Natascha33 - 30 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU
    Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI
    xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG
    Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF
    Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ
    Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC
    Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp
    Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala
    Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala
    Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala
    123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala
    Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala
    Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen
    Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo
    Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf
    Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala
    Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC
    Bonusmama3.0
    Knut10- 1e kindje - IVF

Afspraken:
    Juni
    29-6 Cvdv87 - cryo tp
    30-6 Bonusmama3.0 - Operatie endometriose
    30-6 Soof1992 - eerste echo (voor TP)
    30-6 Muldes - Verse TP

Juli
    4-7 Jazz83 - Intake gynaecoloog
    4-7 Mp26 - Intake / 9 weken echo
    11-7 Jazz83 - 13 weken echo
    14-7 Mp26 - Termijnecho

Teamtestenvoordatum:
    Knut10- 4 dagen te vroeg (14dpo)
    Sooff30 - 4 dagen te vroeg
    Mp26 - 6 dagen te vroeg

Testdatum:
    7-7 ZoeteAardbei
    7-7 xTamx

Zwanger:
    Debjuh2907 ( 21-10-22)
    Liissaa (05-12-22)
    Toeraab
    Mamavanlisi (7-1-23)
    Jazz83 (13-1-2023)
    Sooff30 (21-1-2023)
    Shiltje (28-01-2023)
    Mp26 (6-2-2023)

Als je gezellig bij ons op het lijstje wil, dan kan je dat met de volgende stappen doen:
    Klik op reageer, verwijder bovenaan de tekst [QUOTE!] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan de tekst wederom het [/QUOTE!] stukje tekst, succes!

P.S. Heb je al een tijdje niet meegeschreven en wil je weer meeschrijven? Maak dan gerust jouw naam weer zwart i.p.v. lichtgrijs.

xTamx likes this.
  17. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

Nov 12, 2021
    2,286
    2,571
    113
    Female
    Hè wat jammer dat het er maar 1 is… gelukkig is er wel een bevruchting. Alle hoop op dit embryo! Had je ivf of icsi gedaan?

Muldes likes this.
  18. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

Nov 12, 2021
    2,286
    2,571
    113
    Female
    Bijzonder altijd he. Elke keer tijdens de wachtweken hoop ik op een kijkluikje haha! Dat zou toch wel heel makkelijk zijn, een beetje weten wat er gaande is.
    Wat ik doe om de innesteling te bevorderen; idd zorgen voor warme voeten en ik ga lekker veel wandelen. Drink veel thee, maar dat doe ik altijd wel. Verder doe ik niets bijzonders.

Hou m’n plekje maar warm voor morgen :)

xTamx likes this.
  19. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    374
    598
    93
    Female
    We doen ICSI, idd alle hoop hierop ♡♡
    Van de 7 eicellen waren er 6 rijp en 1 is kapot gegaan tijdens het injecteren. Dus 1 van de 5 bevrucht geraakt. Het zaad bleek niet heel beweeglijk dus dan was nog een hele zoektocht. Het is volgens hen moeilijk te zeggen waaraan het ligt, ze gaan meestal uit van 50% bevruchting vertelde ze, waarbij ook alles of helemaal niks bevrucht kan raken. Ik ben erg blij met de bevruchting en vestig al mijn hoop op deze embryo.

Vanavond even er tussenuit, hapje eten en naar een cabaret voorstelling. Hopelijk doet het ons even goed ♡

Sass25, ZoeteAardbei, cvdv87 and 3 others like this.
  20. Azric

Azric Bekend lid

Feb 2, 2022
    506
    971
    93
    Female
    Dag alle partners in crime:)!!!

Vanaf de zijlijn heb ik alles gevolgd wat er geschreven is. Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws voorbij zien komen.

Ik zie 2 dames (@ZoeteAardbei en @xTamx)op de wachtbank die op de zelfde dag mogen testen, wens jullie heel veel succes!! Hopelijk schuiven jullie mooi door naar de zwangerenbank:D!

@cvdv87 veel plezier en succes morgen:thumup:!

Meest recente nieuws van vandaag zie ik van @Muldes, snap helemaal je teleurstelling:$. Hebben wij ook gehad, maar 1 bevruchting. Het klopt wat ze zeggen, je hebt er maar een nodig! Ik hoop voor jullie dat dat allemaal goed gaat!

En dan een update van mij.
    Wij zijn vorige week donderdag naar Isala geweest voor een evaluatie. Zij waren positief over de korte zwangerschap die er is geweest ondanks het feit dat het niet heeft doorgezet. Voorstel is om volgende keer icsi te doen ipv ivf. Dit omdat er maar 1 bevruchting was.
    Wat betreft de hormoonschama willen ze bij de zelfde korte schema blijven maar dan met een hogere dosering (Cetrotide en Gonal-F).
    En dan aan het einde nog een flinke domper, ons traject zal in oktober of november starten. Dit in verband met vakanties en personeelstekort. Ze gaven aan dat wij in september een telefoontje kunnen verwachten en dat dan samen wordt gepland. Maar dat we van oktober of november uit moesten gaan. Volgens onze arts zou het in heel Nederland zo zijn.
    Ik heb dan ook gelijk een vakantie geboekt en zo komen we de zomer wel door, maar wachten tot oktober of november vind ik wel heftig:(:confused:.

xTamx and Mamadi18 like this.

Share This Page