Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xTamx, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Hier nog geen bloed maar wel een negatieve test weer op 15 dpo, laat die stomme ms asjeblieft doorbreken pff... Dan kunnen we in elk geval verder...:confused:
     
    Natascha33 vindt dit leuk.
  2. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    Klopt. Ik heb het ook niet gedaan. Wilde wel heel graag, hahaha. Heb nog geen spoortje gespot. Vrijdag opnieuw testen en dan eventueel ziekenhuis bellen voor overleg.
     
    Natascha33 vindt dit leuk.
  3. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    SAME! Het is echt shit om niet te weten waar je nou aan toe bent.
     
    xTamx vindt dit leuk.
  4. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Nou idd :confused:
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  5. Jazz83

    Jazz83 Bekend lid

    15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Wat een berichtjes weer ladies! Een hoop pech deze wachtbankronde. Het is teveel om op iedereen te reageren.

    Wel hoopvol voor @Sass25… dat zou wel echt fantastisch zijn zo met je laatste cryo. Maar wat een onzekerheid voor je!

    En goed nieuws voor @Fruity90 zeg! Zo kun je het eindelijk achter je laten en hopelijk komt je cyclus weer normaal op gang.

    Hier een update: het gaat het nog niet de goede kant op. Sinds vandaag naast Emesafene ook Primperan. Hopelijk lukt het om meer binnen te houden. Ik val te snel af en voel me totaal verzwakt. Als dit niet helpt volgt er mogelijk een opname. Vrijdag weer contact met het ziekenhuis. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. De roze wolk is nog ver te zoeken iig. Heel dubbel om zwanger te zijn en er niet echt van te kunnen genieten.
     
    Natascha33, Missdeph, xTamx en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Azric

    Azric Bekend lid

    2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    @Fruity90 nou komt het gat! Snel maar op je surfplank!! Groetjes vanaf Ameland voor jullie allemaal.
    Zie de positieve testen maar ook negatieve helaas! Tot snel met uitgebreide reactie van mij!
     
    cvdv87, Missdeph, xTamx en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Missdeph

    Missdeph Bekend lid

    19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Wow wat een knaller!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ❤️


    Ooh wat fijn! Op naar je nieuwe ronde ❤️

    Meiden wat veel negatieve testen bah!!
    We gunnen elkaar allemaal zo'n prachtige emmy die gaat groeien!!❤️ blijf sterk meiden!!

    @Jazz83 jeetje, snap helemaal dat je nu niet kan genieten!wat vervelend! Sterkte, hopelijk gaat deze medicatie werken en kan je snel genieten... ( weet je zeker dat het er maar 1tje is)
     
    Jazz83 vindt dit leuk.
  8. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    791
    1.081
    93
    Vrouw
    Hey lieve meiden! Ik ben even een tijdje stil geweest, maar ik ga weer wat vaker meeschrijven.

    Ik merk dat ik een knauw kreeg van de zwangerschapsaankondigingen en veel cryo’s. En natuurlijk… ik gun het jullie echt heel erg, maar ik vond het ook even heel lastig. Had ik totaal niet verwacht, want ik ben niet jaloers aangelegd. Maar ik merk dat ik het steeds meer wil, nu lang genoeg gewacht heb en een sh*tload aan moeite moet doen voor 2 kansen. Het was me even teveel, maar echt… ik gun het jullie wel! Ik hoop niet dat ik nu overkom als een jaloers kreng haha. En ergens hoop ik ook dat jullie het herkennen, want ik voel me er nogal slecht over dat ik zo denk.

    Mijn eigen evaluatie is even geleden, maar hij was prima. Ik krijg dus menopur bovenop decapeptyl en gonal-f om de kwaliteit hopelijk omhoog te brengen. Na de laatste terugplaatsing heb ik zoveel menstruatieklachten en buikpijn gehad. En misschien ook wel bij de eerste, maar die pijn kon ook van de OHSS zijn. Geen idee…

    De artsen vermoeden iig dat mijn baarmoeder heel heftig reageert. Ze had een hele theorie over bepaalde gevolgen in de baarmoeder en de kans op zwangerschap, maar dat ging mij allemaal boven de pet haha. Ik krijg nu de volgende ronde voor en na de terugplaatsing weeënremmers. o_O We gaan dus nu al wel echt van het standaard schema af, omdat mijn lichaam blijkbaar enorm overdreven regeert op alles wat in die regio gebeurt.

    Ik heb wel besloten om (als ik ongesteld word) op vakantie te starten met de decapeptyl. Het zit in mijn hoofd, maar elke maand lijkt nu verloren als ik niks doe. Ik ga aankomende week op vakantie en zal dus langzaam en af en toe meeschrijven. Kan ik rustig weer ff wennen hier hahaha

    ik heb eerlijk gezegd niet het vorige topic teruggelezen, maar zie wel goed nieuws voor @Fruity90 :thumup:

    wat spannend allemaal @Sass25 ik duim voor je

    @Jazz83 wat vervelend dat je je zo voelt. Zo ben je heel blij en dan opeens doet je lichaam dit. Sterkte en hopelijk kan je genieten!
     
    ZoeteAardbei, Mamadi18, Fruity90 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Geniet ervan in Ameland !
     
    Azric vindt dit leuk.
  10. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat enorm klote dat het nog steeds niet de goede kant op gaat. Hoop echt voor je dat het geen ziekenhuis opname moet gaan worden en dat de Primperan erbij wel voldoende helpt .
     
    Jazz83 vindt dit leuk.
  11. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Absoluut herkenbaar hoor! Ik denk bij velen van ons. Denk dat we allemaal zouden liegen als we zeggen dat we zelf niet ook heel graag degene willen zijn die kan zeggen dat een poging geslaagd is! Dus een jaloers kreng? Nee, zo kom je zeker niet over. Soms is het denk ik ook even goed om je terug te trekken en even niet hele tijd te lezen over het traject/kinderwens/wel-niet-zwanger.

    interessant; weeenremmers na terugplaatsing. Hoor ik voor het eerst!
    Heel veel succes aankomende poging weer!
     
    ZoeteAardbei, Mamadi18, Delacour en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Vervelend van die witte test! Dikke knuffel♥️
     
    xTamx vindt dit leuk.
  13. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Jeetje, wat rottig zeg dat je zo ziek bent! Ben je eindelijk zwanger kan je er niet of minder van genieten als je zo beroerd bent. Hoop dat je gauw opknapt en een opname niet nodig is. Dikke knuffel!
     
    Jazz83 vindt dit leuk.
  14. Sass25

    Sass25 Bekend lid

    9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik heb net echt keihard gehuild..
    Bloedverlies wordt erger merk ik en ben net iets verloren.. weet niet precies of dat het embryo is maarja het zal wel niet goed wezen in ieder geval…

    Morgen hcg prikken.. ben benieuwd wat de waarde is en ik zal nog een test doen.. ik hield hoop omdat de testen opliepen.. maar nu heb ik nog maar weinig procent kans denk ik.. ben echt gebroken ervan..
    zal morgen alsnog wel een klap zijn als ze zegt dat het te laag is…

    Mijn laatste cryo.. :cry: als de waarde niet goed is morgen……
    moeten we beginnen met een nieuwe poging… :(
     
  15. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh meid wat k*t dit. Klinkt niet best .. hoop zo op een wondertje dat dit verhaal nog een goede wending gaat krijgen.
    Weet ook geen opbeurende woorden..
    Ik had je anders gegund. Leef met je mee ❤️
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  16. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ahh nee :(
    Hoop zo dat het alsnog wel goed zit...
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  17. Jazz83

    Jazz83 Bekend lid

    15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Haha, ja daar was ik vorige week ook bang voor (lijkt mij erg heftig namelijk), maar de echo liet er echt maar eentje zien ❤️
     
    Missdeph vindt dit leuk.
  18. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Ohhh lieve @Sass25 ik vind dit zo erg voor je klinken.. had het je zo gegund. Bah echt verdrietig van voor je!

    Morgen blijft spannend en ik blijf hopen op een wondertje. Brand vanavond een kaarsje voor je♥️
     
    Sass25 vindt dit leuk.
  19. Jazz83

    Jazz83 Bekend lid

    15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Lief van je @Delacour, vooral met hoe je je voelt. Wat betreft die weeenrenmers, heeft de arts toevallig gesproken over samentrekkingen van de baarmoeder? In ons ziekenhuis wordt daar namelijk onderzoek naar gedaan, omdat dit de kansen beïnvloedt. Ben natuurlijk maar een leek, maar dacht dat het er misschien mee te maken zou kunnen hebben. Zie voor meer info hier: https://www.catharinaziekenhuis.nl/baarmoedergolven-essentieel-voor-goede-start/
     
    Delacour vindt dit leuk.
  20. Jazz83

    Jazz83 Bekend lid

    15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Ach wat sneu, dikke knuffel en ben benieuwd morgen voor je!
     
    Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina