Alle berichtjes doen me goed, lieve dames! Ik heb vanmorgen bij mijn tijdelijke teamleider aangegeven dat ik vanmiddag best wel bij de scholing wilde zijn, maar dat ik wel echt wilde dat mijn hond vandaag mee ging (ik heb een assistentiehond en normaal gaat ze nooit mee als ik naar mijn werk moet, want werk met kinderen. Maar vandaag scholing/vergadering dus geen kindjes in de buurt). En daar ging ze mee akkoord als collega's ook akkoord waren en dat waren ze. Kreeg van 1 collega te horen dat ze me sterk vond worden qua mijn grenzen aangeven en aangeven wat ik nodig had en dat was zo fijn want dat heb ik wel een tijdje moeilijk gevonden (niet bewust, maar ook niet onbewust). En een knuffel gekregen van twee collega's die ook wat vroeger waren en me vroegen of het oké met me ging nav mijn vraag of mijn assistentiehond mee mocht. Toen maar toch verteld dat ik negatief getest had en vonden ze het zo verdrietig voor me, maar tegelijkertijd zo fijn dat ik er vandaag bij was. Dus dat is heel fijn geweest vanmiddag.
En mijn vriend kwam vanavond thuis met een fles wijn. Omdat we het zo kut vinden dat het niet gelukt is. Ik had er zelf niet zo op gerekend, omdat ik ook direct deze ronde door kan zodra ik ongesteld ben. Maar tegelijkertijd is het juist even lekker, eventjes genieten, even alle onrust achter ons laten samen. Lekker op bed met een wijntje (of maximaal 2, haha) en The Crown op Netflix.
Fijn de steun die je van je collega’s hebt gekregen. Op zo een dag als vandaag is dat echt even nodig. Hoe gaat het nu met je? Hoe gereserveerd je ook was de afgelopen week, hebt blijft gewoon een harde klap.
Heb in m'n 1e ronde menopur gebruikt maar weet de dosis niet meer. Ik heb er wel last van gehad, maar voor mij persoonlijk was het niet de ideale medicatie, dus vind het moeilijk om m'n mening er over te delen. Dus neem ze met een stevige korrel zout. Ik had heel erg last van buik en rugpijn, tegen het einde aan moest ik me vooruit slepen, kon geen broeken met rits en knoop meer aan, want alles deed pijn aan m'n buik, dagen in een joggingbroek en met een pittenzak doorgebracht. Uiteindelijk bleek ik OHSS te hebben. Met als uitkomst zelfs maar 1 bevruchting uit 21folikkels. Het inspuiten van de medicatie zelf viel wel mee, dan is de decapeptyl een pak venijniger. Maar eender welke medicatie je gebruikt, iedereen reageerd er anders op. En ik hoop voor jou dat dit ineens de goede is die voor een mooi resultaat mag zorgen.
Iemand bezigheidstherapie voor op het wachtbankje, verveel me nu al. Heb best nog een tijdje te gaan. Overdag lukt het wel, maar als je dan savonds gedaan hebt met eten en de opruim en op de bank ploft is zelfs je leukste programma niet interessant genoeg om je zinnen te verzetten Voor de rest ook helemaal geen rare steekjes of gevoelens dus tast echt in het donker
Ja klopt vorige keer 6 follikels 3 eicellen achteraf maar 1 goed en die niet bevrucht met ivf. Nu hogere gonal en ixci en als het goed is zag ze er 8 tot 10 vanmorgen dus hopen op betere opbrengst eicellen en bevruchting. Zou graag de wachtbank eens testen haha. @ZoeteAardbei snap ik hoor lijkt me vreselijk spannend blijven maar goed dat je probeert te genieten! Ik zie nog niet echt tegen de punctie op vorige keer was niet leuk maar ik doe de “kwartier afzien voor het goede doel” mantra afspelen in m’n hoofd. Geloof dat m’n vriend t erger vond die zag wat bleekjes na t zien van de punctie naald . Hopelijk gaat t weer voorspoedig.
@cvdv87 veel succes voor morgen! Wensen voor op het wachtbankje? Dekentjes fris gewassen en kussentjes lekker opgeschud.
Klinkt goed ! Morgen kom ik je vergezellen. Kunnen we samen door die oh zo lange wachtweken heen kruipen !
Hoe krijg je trouwens die info onderaan je eigen berichten? Is wel handig, zodat mensen meteen kunnen lezen wat in het verleden al is gedaan/geweest.
Wat fijn zeg. En heel erg fijn dat je de vrijheid voelt om het tegen je collega’s te zeggen wn ze vervolgens lief voor je zijn. Merk bij mezelf ook altijd dat open erover praten heel erg helpt bij de verwerking en verzachten vd pijn. De keren dat ik het voor iedereen stil hield en het dan mislukt vond ik veel moeilijker om een plek te geven
Wat ontzettend naar.. ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van de breuk en daarna heel veel sterkte en geluk bij het krijgen van je tweede kind
Lijst van vandaag! 31-08-2022 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Lily1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI - Cuypers Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - Ixci/ivf Noordwest Alkmaar/VU Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 30 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis / ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Missdeph - 35 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC Bonusmama3.0 31jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Knut10- 1e kindje - IVF Afspraken: Augustus 31-8 Cvdv87 cryo tp September 2-09 xTamx - vermoedelijke start ICSI 2-9 123isa123 - cryo tp 12-9 Romytje - eerste FM voor cryo tp 14-9 - Delacour - echo 8 weken Testdatum: 8-9 Bonusmama3.0 Zwanger: Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (13-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Knut10 (14-2-2023) Muldes (20-3-2023) Delacour (26-4-2023) ZoeteAardbei (+/- 06-05-23 ) Als je gezellig bij ons op het lijstje wil, dan kan je dat met de volgende stappen doen: Klik op reageer, verwijder bovenaan de tekst [QUOTE!] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan de tekst wederom het [/QUOTE!] stukje tekst, succes! P.S. Heb je al een tijdje niet meegeschreven en wil je weer meeschrijven? Maak dan gerust jouw naam weer zwart i.p.v. lichtgrijs.
Het is ook gewoon heel erg zwaar.. bij mij helpt het altijd om met mensen af te spreken. Zij hebben ook altijd weer een verhaal te vertellen en dat haalt dan weer een beetje mijn gedachte bij mijn eigen wachtbank weg. Ik heb de wachtbank vandaag officieel verlaten helaas, want menstruatie, maar ik hoop voor jou wel heel hard dat t dit keer raak is, mijn duimen draaien!