Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xTamx, 7 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoeteAardbei

ZoeteAardbei Bekend lid

13 mei 2022
    766
    1.112
    93
    Vrouw
    Wat goed dat je een afspraak hebt met de psycholoog. Het klinkt alsof je veel op je bordje hebt, heel pittig!
    (Schoon-) familie hebben we niet voor het kiezen. En dat is soms enorm lastig. Maar uiteindelijk draait het erom of je tevreden bent met jouw huishouden en gezinnetje. Hoop dat je de kracht vindt om met je vriend te praten, je doet dit ten slotte samen.. En omdat hij al 3 kinderen heeft, betekent niet dat het voor jou geen hele verandering is dat geen twijfel en angst meebrengt. Vind het echt niet gek hoor dat je molentje draait. Ben wel blij te horen dat je slaapt, daar herstel je toch het meest van na een lange dag. Hoop voor je dat je snel rust hebt en alles een beetje kunt overzien. ♡

Bonusmamadriepuntnul vindt dit leuk.
  2. Roooz90

Roooz90 Actief lid

2 jan 2022
    145
    296
    63
    Vrouw
    Hi Allen toch even spuien hoor! wat een stressvol gebeuren is het allemaal. Wij zaten klaar voor slecht nieuws telefoontje over m’n 2 eicellen maar werden net gebeld dat er bevruchting is maar dat ze de ontwikkeling willen aankijken tot morgen. Nu weet ik nog niks, niet goed genoeg voor ja niet slecht genoeg voor nee morgen ochtend weer gebeld of ik voor terugplaatsing kan. Kreeg geen enkele toelichting verder door de telefoniste, gelukkig belde eigen ziekenhuis erna met uitleg en die kon in systeem zien dat het om 2 rijpe cellen maar 1 bevruchting ging en uitleggen wat er nu bedoelt werd. Ergens al opgelucht dat er dus blijkbaar toch rijpe cellen zijn en bevruchting mogelijk is dat geeft iig hoop op mogelijkheid voor toekomstige pogingen.

Nu maar weer tussen hoop en vrees 24 uur wachten. Geduld en stabiliteit worden wel erg getest in t hele traject!

Sass25 vindt dit leuk.
  3. 123isa123

123isa123 Actief lid

3 feb 2022
    175
    399
    63
    Vrouw
    Heel fijn dat je nu weet dat bevruchting mogelijk is! Ik hoop echt voor je dat de celdeling doorzet en je een TP kunt krijgen.

4. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    @123isa123 Wat fijn dat je weer PUPO bent! Ik ga duimen!

@Bonusmamadriepuntnul Wat lijkt het me pittig nu. Goed dat je een afspraak hebt staan. Hopelijk kun je het er allemaal lekker uitgooien. Ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen qua testen. Zelf had ik denk ik niet meer langer gewacht als ik er zo mee zat. Knap als je toch nog even kunt wachten.

5. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ik ben weer ongesteld geworden gisteren en ben vandaag weer gestart met Progynova! Maandag bellen met het ziekenhuis voor een afspraak rond dag 10-12.

6. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Bedankt, is echt een hart onder de riem

ZoeteAardbei vindt dit leuk.
  7. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Mijn hele leven is pittig, en dit maakt het niet makkelijker. Maar we komen er wel weer doorheen, is nu weer even moeilijk.

8. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Gelukkig toch een bevruchting! Heel spannend nu of het blijft doordelen. Maar je bent al een stap verder dan vorige keer!
    Heel zenuwslopend dit …

9. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Ik ken er alles van! Super veel succes met het wachten! Weet dat je er met je hoofd volcontinu bij zit, maar probeer toch even wat samen met je partner te doen, of zoek iets waar je je toch even voor moet concentreren, al is het administratie op het uitzoeken van 1 of ander ding waar je hoofd nu niet echt naar staat... Dikke knuf en duimen omhoog hier!

10. ZoeteAardbei

ZoeteAardbei Bekend lid

13 mei 2022
    766
    1.112
    93
    Vrouw
    Hi meid, wat een rollercoaster zeg. Snap goed dat je even moet spuien, niet meer dan logisch! Maar wat je zegt; een bevruchting is dus tóch mogelijk. Hoe fantastisch is dat nieuws?! En jij ging al uit van slecht nieuws telefoontje, misschien is dit wel de plakkert waar je zo op hoopt. Ik ga in iedergeval duimen dat je een mooie terugplaatsing mag hebben ❤️

11. Roooz90

Roooz90 Actief lid

2 jan 2022
    145
    296
    63
    Vrouw
    Omg al het duimen heeft geholpen! Net gebeld Terugplaatsing om 13:30, ik mag ook de wachtbank ervaren voor het eerst! Niet meer verwacht zo ver te komen en ook al is het daarna weer dobbelstenen rollen voor nu ben ik intens blij dat we in elk geval op dit punt zijn dat leek donderdag nog onmogelijk☺️ Ik heb me nu alleen niet verdient in de dingen die men doet na tp ik lees granaatappelsap? Zijn er meer dingen die jullie doen?? haha ik wil de gehele Pupo ervaring!

Sass25, Maris1986, Jazz83 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Wat super zeg !! Geniet ervan .
    Granaatappelsap idd, warme voeten , warme dranken en vooral verder gaan met wat je normaal ook doet ! Succes en veel plezier !

Soof1992 en Bonusmamadriepuntnul vinden dit leuk.
  13. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.908
    4.182
    113
    Vrouw
    Ik ging vaak 2x per dag een stukje wandelen voor de doorbloeding. Ik heb een zittend beroep dus zorgde bewust voor wat meer beweging gedurende dag. Geen idee of het helpt maar het kan geen kwaad.

Soof1992 vindt dit leuk.
  14. Roooz90

Roooz90 Actief lid

2 jan 2022
    145
    296
    63
    Vrouw

Officieel pupo ! Absurd idee na al die tijd een echte kans, worden lange wAxht weken. Lopen klinkt best als n goed idee ik heb ook een zittend beroep dus ik ga ook aan de wandel! Met dikke sokken en een fles granaatappelsap om de ananas mee weg te spoelen :thumup:

Soof1992, Jazz83, ZoeteAardbei en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Pff... 12 DPO, 6 dagen na TP...
    Bloedverlies :cry: blinde paniek alweer.

1e maal was ik 14DPO en 7 dagen na TP, bloedverlies = niet zwanger :(
    2e maal was ik ook 14 DPO en 8 dagen na TP bloedverlies = niet zwanger :(

En vanmorgen had ik nog last van testdrang :cry:

Geen woorden :cry:

16. 123isa123

123isa123 Actief lid

3 feb 2022
    175
    399
    63
    Vrouw
    Ah nee wat ontzettend kloten!! Heb je het idee dat het echt ongesteldheidsbloed is?

17. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Neen, geen idee. Door de Dimetrium ivm de endometriose en de operatie al sinds juni geen bloeding meer gehad, dus heb er echt het raden naar :confused:

Kan je op 12DPO al positief testen met avondurine dan?

18. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hey ik lees af en toe nog mee. Laatste tijd wat meer gezien ik ook weer noodgedwongen een traject moet starten. Het is altijd lastig om te zeggen waar een bloeding vandaan komt.. je hoort vaak zat mensen bloed verliezen en t toch raak is. Is het veel bloed? Je kan met 12 dpo wel positief testen. Vaak moet er wel wat te zien zijn ... Heel veel succes en echt zo stom dat je weer door deze stress heen moet :(

19. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Nee, momenteel niet echt veel bloed, maar dat bouwt bij mij ook altijd op, dusja... slechte referentie... er zaten ook een paar kleine sliertjes bij... Dus weet ook niet wat ik daar van moet denken...
    Dat heb ik niet eerder gehad.
    Durf ook niet echt te testen...
    Maar tot donderdag wachten is nog wel lang om niets te weten...

Jammer om te horen dat je ook terug een traject bent moeten instappen. Is de operatie van je vriend niet goed verlopen? In elk geval veel succes!

20. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Verwarrend weer voor je. Als je even 2 uurtjes niet drinkt en wel plast, is je urine geconcentreerder. Dan moet je op 12 dpo wel positief kunnen testen. Misschien voor je eigen gemoedsrust beter, omdat je toch stress krijgt van de bloeding

Deel Deze Pagina