Heb vandaag een echte baaldag, al voor vanalle onbenullige dingen in tranen geschoten, voel me Vanmorgen in niets zin om te ontbijten en vanmiddag zou ik een heel brood hebben kunnen binnen bunkeren. Nu net zegt m'n vriend dat de boiler stuk is, echt tranen met tuiten gelaten. Enorme zin in een cola, maar gewoon niet durven drinken o.w.v. de cafeïne die er in zit, en als er nu toch wat op gang is wil ik het daardoor niet omzeep helpen. Qua hormonen en vergeet achtig zijn mag je me naar vermoeden toch echt op dat zwangerenlijstje laten staan, maar zo veel angst voor de resultaten voor morgen, kan niets verdragen, alles is te veel heb nergens zin in maar wil wel zinnen verzetten... Echte mixed feelings... Veel succes met het zetten van de deca had ik ook echt een hekel aan! Maar we weten waarvoor we het doen en geven niet zomaar op.
Spannend vandaag! Ik hoop op een goede uitkomst! @Delacour hoe was de echo? Wij straks om 11.30 uur de TP. Hoop dat het ene embryo goed ontwikkeld is en er mooi uitziet voor dag 3. Onze enige laatste kans!
Spannende dag vandaag, @Maris1986 en @Bonusmamadriepuntnul! Ik hoop dat het voor jullie beiden een mooie dag wordt.
@Maris1986 & @Bonusmamadriepuntnul Heel veel succes vandaag Hier nu 5 dpo, weinig bijzonders te melden nog... Eierstok aan de rechterkant is nog steeds gevoelig, herstel is dit keer langer dan de vorige poging... Hoe is het verder met iedereen?
Lief dat je het vraagt. Echo was goed! Hartstikke fijn. Jij heel veel succes straks met de TP. Hopelijk is het raak
Pupo! Embryo was 6 cellig, dus liep wat achter. Dat hoor je natuurlijk liever niet… Maar… volle moed! Vanaf nu heel hard bidden en duimen!
Hier een droevige dag vandaag. De zwangerschap heeft zich niet verder gezet Bedankt voor al jullie succes berichtjes, maar het heeft alweer niet mogen zijn. Lijstje pas ik later wel aan. Even te moeilijk om te gaan zoeken nu.