@Ava101 ik hoop dat het gewoon symptomen zijn!! @Sass25 hopelijk heb je een plakkert! En zijn de drie in de race voor de vriezer ook sterke! @Mvbd en heb je inmiddels getest? Ik duim nog steeds. Ik snap er bij mij inmiddels niets meer van. M’n testen zijn veel te licht naar mijn idee maar d’r zit toch oploop in hoef nu niet meer met de zaklamp in de weer voor t streepje maar voor 12 dagen na tp zou ik inmiddels echt wel dikke streep verwachten. Ik denk nog steeds dat t niet goed zit maar t is wel apart zo.. btje limboland durf echt niet te gaan hopen dat t ineens nog goed zou zitten.
op hoeveel dagen na de tp zit je nu? Heb je een foto van de testen? Zo klote dat gevoel wat je nu hebt.. wat zeggen ze bij Cuypers?
ik zit op 12 dagen na tp (18 maart tp) van 5 daagse. Cuypers zei op test dag de 28e doorgaan met medicatie en over twee dagen weer testen en bellen voor overleg. Dat doe ik morgen dan maar denk ik. Maar ben in de war omdat er inene oploop was en daarvoor niet. Maar echt miiiiinimaal, t is dat ik nu echt wel t streepje zie. Zou als t we biochemisch is graag willen stoppen met medicatie natuurlijk mja wil ook geen risico nemen. Hopelijk zit de foto er bij heb ik nog nooot eerder gedaan.
ja dus morgen weer testen.. echt killing is dit.. ik heb het helaas al een aantal keer meegemaakt met die klote lichte streepjes.. was bij mij helaas nooit een goed teken (biochemisch idd of vmk).. waren idd vergelijkbaar met wat ik op jouw foto’s zie.. Máár, ik heb me toen ook suf gegoogeld en las ook verhalen waar de oploop pas goed op gang kwam na de nod..late innesteling ofzo. Ik hoop voor je dat het dat is!!
Oef @Roooz90 er is wel oploop maar die van vandaag is voor 17 dpo wel heel erg licht. Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik zou idd niet al teveel hoop hebben. Ik hoop op een wonder voor je!
Zou ik hier misschien mogen mee schrijven? zijn al een tijdje bezig voor een 3de kindje bij de oudste zwanger geworden dmv icsi, verse terugplaatsing. Daaraan 6 cryo’s over gehouden. Van de 2de spontaan zwanger geworden. Afgelopen 3 kwart jaar de 6 cryo’s’ laten terugplaatsen. Helaas niet gelukt. Voor een nieuwe behandeling moest ik eerst aan de pil, toen decapeptyl en gonal f. Vorige week vrijdag 24/3 de punctie gehad. En afgelopen maandag 27/3 de verse terugplaatsing gehad. Waren 11 eicellen gevonden, 9 rijp, 7 bevrucht waarvan 1 dus op dag 3 terug geplaatst en de rest laten ze doorgroeien tot dag 5/6. Volgende week krijgen we daar een brief van hoeveel ze invriezen En nu vanaf maandag avond heb ik minimaal 1x per dag een gloeiend hoofd en ook hele rode wangen. Met alle andere terugplaatsingen nog niet gehad. Voelt een beetje alsof je koorts heb, maar dat heb ik niet
Het gaat nu gelukkig beter. Heb sinds gister wel wat krampen en vandaag was het sterker aanwezig. Op en af menstruatiekrampen. Ook als ik opstond vandaag felle steek in m’n doos en onderbuik. Voel ook soms steekjes in mijn liezen.. Hopelijk gauw voor ons beide een positieve test!!! Wanneer ga jij testen?
Ik hoop dat ik morgen de brief in de bus krijg! En anders komende week.. spannend hoop dat ze alledrie ingevroren konden worden… maar het meest hoop ik dat het nu gewoon goed zit natuurlijk ❤️
Welkom! En spannend. Wij lopen een beetje gelijk. Ik heb 23 een punctie gehad. Op hoeveel dpo wil jij een testje wagen?
Herkenbaar. Opgezette buik een harde bol boven mn s here en ik voel mn eierstokken op knappen staan. Ook sinds gister zijn mn darmen met sabbatical …. Morgen echo ik ben heeel benieuwd
Ahh wat mooi heel veel succes!!! Bijzonder gevoel hè dat je wondertje nu wellicht al bij je is! Ik hoop met je mee
Spannende dagen dan nu! Hoop op succes wellicht is het andere gevoel een goed teken. Waarom plaatsen ze op dag 3 en niet 5? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Al die steken en krampen.. je word er de hele dag door mentaal heen en weer geslingerd hè? Echt bizar.. ik heb vanmorgen getest.. voor de zekerheid 2 testen omdat ik de eerste niet durfde te geloven. Maar ze zijn allebei positief, zie de bijlage. En ook veel duidelijker dan de testen die ik had voor de miskramen. Maar goed. ben eerlijk gezegd nu vooral erg bang nu.. maar ook wel opgelucht dat ik al die symptomen niet zelf bedacht heb..
Ik heb 20 maart verse tp gehad van een 5 daags blasto..dus 16 dpo volgens mij. echo staat al ingepland.. dat voelt dan altijd zo voorbarig! . vind het echt heel spannend heb al zoveel nare scenario’s meegemaakt..
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar ik snap je gevoel heel erg goed! Het blijft spannend. Ik duim voor een goede echo en voor nu ziet het er veelbelovend uit!
hoe ver ben jij eigenlijk @Delacour? Ik zie dat je ook een miskraam hebt gehad eerder.. dus was ook extra spannend voor jou!
Ja klopt, ik heb een zwangerschapsafbreking gehad ipv een miskraam maar ‘gelukkig’ wel vroeg in de zwangerschap omdat de verloskundige er bizar snel achterkwam dat het met ons kindje niet goed was. Ik ben morgen 9 weken dus echt heel spannend. Als ik die 13 weken maar voorbij ben. Dan hoop ik dat ik kan gaan genieten. Lief dat je het vraagt