Jemig, wat een spannende dingen lees ik allemaal. Bij jou en bij @WelcomeWondertje. Op andere stukjes forum ook, lijkt wel alsof 50% ohss krijgt. Is die kans echt zo groot? Hoe kom je dan in vredesnaam die weken door. Het ìs al zo spannend allemaal, heb je dat er ook nog bij. Hoop dat jullie je gauw weer goed voelen. En sterkte op het wachtbankje Welcomewondertje! Wanneer kun je testen?
Hoe is het nu met jou @Ava101? Hier gaat het zn gangetje, nu twee weken aan de pil. Maar man man man, ik ben steeds zó verschrikkelijk chagrijnig. Ken mezelf gewoon niet terug zo. Soms moet ik er zelfs om lachen, om hoe idioot boos ik dan ben om niks. Heel vermoeiend zo, dit deel van het traject… En dan zijn we nog niet eens echt begonnen. Naja, hopelijk veer ik gauw weer terug als dit stuk erop zit.
dank je, het rustig aan moeten doen maakt het wachten wel erger. Ik had liever meer afleiding gehad. Maar het is niet anders. Als het goed gaat dan is innestelen binnen 24uur en ja dan over 10 à 12 dagen testen. Maar ik denk dat ik 19 april op de verjaardag van ons eerste vlinder test…. Hoe zit jij in je cyclus? ps. Milde OHSS is niet zo zeldzaam ernstige OHSS wel, dat is maar 2% laten we hopen dat geen van ons dat krijgt.
lief dat je het vraagt Het gaat wel aardig. Vind het wel mentaal een pittige tijd. Vind het zo lastig om vertrouwen te hebben merk ik. Ik wil aan de ene kant zo graag blij zijn en dromen van een goede zwangerschap en onze eigen baby..maar ben aan de andere kant zo bang weer in een teleurstelling terecht te komen. Anyway..vanmorgen de uitslag van mn HCG test van gister gehad en die was goed gestegen. Dus dat is alvast fijn. Ieder stapje helpt Volgende week de echo! Pff wat die hormonen met ons doen he? Hoe lang moet je nog aan die pil? Goed dat je wel om jezelf kan lachen af en toe, dat lijkt me heel belangrijk haha! Ik moet soms ook wel echt lachen dat ik zodra ik iets nieuws voel in de stress schiet, maar als ik niks voel ook. dus eigenlijk maakt het geen drol uit wat ik voel haha.
Hoi dames, Mag ik vragen aan degene die helaas wel eens een miskraam hebben meegemaakt hoe lang dat duurde? Ik weet sinds vrijdag al dat t mis is door de kramp en bloed verlies maar bleef bruin, nu langzaam wat roder maar t blijft weinig en niet helder. Testen lopen inmiddels wel langzaam af en m’n temp is aan het dalen dus weet echt wel dat het over is maar wil zo graag dat het dan ook er uit is zodat k door kan heb nu zo fysiek ongemak ervan steeds. Iemand enige ervaring?
Aw wat rot.. ja ik heb het helaas meerdere keren meegemaakt en het verschilde per keer. De eerste keer koos ik ervoor om m’n lichaam het zelf op te laten lossen. Het bloeden kwam vanzelf opgang maar heeft weken geduurd.. de keer daarna was een missend abortion toen heb ik medicatie gekregen en daarna kwam het meteen op gang. De derde keer begon het net als bij jou en kwam het na een paar dagen echt op gang.. Ik denk dus helaas niet dat er een draaiboek voor is.. als het te lang duurt voor je zou misschien om medicatie kunnen vragen. Heel veel sterkte.. dit is echt een klote tijd…
Ik heb twee keer een missed abortion gehad. De eerste keer wilde ik nog afwachten en kwam het na een maand nog niet. Heb toen uiteindelijk een curretage gedaan. De tweede keer heb ik meteen medicatie genomen na een paar dagen, toen kwam het ook niet vanzelf er uit.
Ja echt waardeloos. Het heeft gewoon net even te lang geduurd,ik dacht in t begin een biochemische door die late trage oploop waarvan ik had bedacht oké dan heb ik in elk geval een positieve test en we gaan door voor de volgende ronde. Maar die oplopende testen, geplande echo en toch maar tegen familie zeggen dat je zwanger bent maken dat je plannen maakt en hoop krijgt. Ik hoop idd dat t snel op gang komt wil er niet te lang mee lopen met continu kramp zonder dat t doorzet. Ga vrijdag m’n opties wel bespreken, draaiboek had wel fijn geweest maar helaas alles in dit traject gaat altijd iets anders dan gehoopt en gepland.
Super rot is het Ik heb gewacht tot het vanzelf kwam. Dat duurde in mijn geval een paar weken na de slecht-nieuws-echo, achteraf had ik het liever met medicijnen willen opwekken. Voor beide is wat te zeggen denk ik. Om je vraag van hoe het ging te beantwoorden: Duurde bij mij eerst een paar weken met lichte spotting. Toen werd het bloeden gedurende een week steeds wat erger. En toen ik drie dagen echt vloeide zoals met menstruatie, kwam het de vierde dag ‘s avonds na drie uurtjes met krampen. Ik wist ‘s middags dat het die avond ging gebeuren, gewoon een gevoel. De pijn ging in een uurtje naar een piek en nam plots weer af. Toen ik naar de wc ging, floepte er een heel dikke prop weefsel uit. En dat was het. Hoop dat je er wat aan hebt. Het is een heel verdrietig en spannend stukje. Luister goed naar je lijf zou ik zeggen. Veel sterkte!
Ik heb op 6 weken tijd 4x een bloeding gehad, en met de laatste heb ik zelfs op spoed gezeten omdat ik zo verging van de krampen en het er gewoon uit stroomde met redelijk veel en grote klonters. Op die moment had ik zo iets van, pff... is dat nog steeds van die miskraam... Mijn HCG daalde ook helemaal niet, bij die laatste bloeding stond die na 6 weken nog steeds op 8... Ik hoop dat het jouw makkelijker afgaat.
Ah wat naar voor je ik heb 1x een miskraam gehad die zelf opgang kwam en dat duurde heel lang. (Ik heb 4 weken lang een miskraam gehad, 2 weken zonder pijn, 2 weken met extreme pijn en nadat het stopte nog meer pijn met een ziekenhuis op ams tot gevolg) maar dat kwam door Lucrin zei de gyn. Eerst liepen de testen terug CB gag 2 weken aan terwijl het 6 moest zijn en daarna liep het heeel lang aan terug bloeden startte laat en duurte lang maar het was buiten baarmoederlijk. Dan gaat het langzamer. Heb jij echo’s gehad dat je weet hoe het bij jou zit? Sterkte ik ken het gevoel van snel door willen.
Ook heftig dat je een zowat een draaiboek hebt voor de verschillende keren. Des te waardevoller wat je nu hebt xxx
Ik Google erop los om te ontdekken hoe lang ik kan verwachten dat dit duurt… ik vind zat informatie over de duur van late OHSS (3 tot 5 weken) maar nergens staat hoelang je kan verwachten last te hebben van vroege OHSS. Hoe verliep dat bij jou? Ik ben het rondlopen (lees in bed liggen) als opgeblazen ballon inmiddels wel zat. Mijn beide eierstokken hebben nu de afmeting van 1 baarmoeder bij 3 maanden zwangerschap…. Dus alsof ik 3 maanden zwanger ben van een tweeling en het is in 1 week gebeurd hoe gaat het bij jou?
ja ik ben dus gestopt met googlen want het levert niet veel op. Best wel echt groot zeg! ik zit 3 weken na de punctie en heb dus nog steeds mega veel vocht in me buik. Vandaag werd ik wakker met menstruatie krampen en een rare vage pijn/verdovende gevoel in me lies waar die gedraaide eierstok zat wat uitstraald naar me boven been. Ik vraag me af. Me bloeduitslagen waren goed dus volgens de arts geen ohss of Naja niet iets waar ze dus direct wat mee moeten. Maar op internet lees ik dat het vocht in me buik door ohss komt en een complicatie daarvan een gedraaide eierstok is.. zij zegt dat je vocht in je buik krijgt door een gedraaide eierstok. Ik vind andersom logischer klinken Maar nu hoef ik geen na controle meer. Ze gaat geen echo meer maken om te kijken of het vocht minder word. Is dat normaal? Als ik mij volgende week het zelfde blijf voelen dan bel ik nog een x om het na te vragen. Maar vind het maar vaag
Ik denk dat het klopt dat het geen ernstige OHSS is maar dat neemt niet weg dat je wel degelijk symptomen van milde OHSS hebt. dat komt vaak voor en ziekenhuizen vinden dat een normale complicatie van een kunstmatig traject. Dus ik snap dat ze zich geen zorgen maken maar dat neemt niet weg dat de symptomen er wel degelijk zijn en dat je er last van hebt. Vocht in de buik is heel pijnlijk maar moet vanzelf over gaan en dat kan wel heel lang duren helaas. Was het bij jou vroege of late OHSS? Ik hoop dat je je iig snel beter voelt!
@Sass25 @Soof1992 en @Azric hoe is het nu met jullie? @Fruity90 je hebt bijna je afspraak over eiceldonatie. Spannend! Ik hoop dat jullie de afgelopen tijd een beetje alles op een rijtje hebben kunnen zetten en wellicht al wat keuzes hebben kunnen maken.
Ja. Ze doen geen verdere controle. Me man vind het raar dat ik een beetje verdoofd gevoel in me lies heb dat uitraakt naar me been. Hij zegt dat is een teken dat er iets afknelt.. maarja kan ook spier of zenuw zijn. Ze heeft alleen gezegt deze week rustig aan te doen, en dan? Geen idee is volgende week alles over dan? Ik heb geen idee of het vroeg of laat was. Voor de punctie moest ik rustig aan doen omstander al veel follikels waren. Na de punctie was alles goed en perfect. Niks te veel en nu dus dit..