Ja echt hè? Dat zeggen m’n vriend en ik ook vaak tegen elkaar, waarom kan het nou nooit eens normaal gaan bij ons. Altijd van die rare dingen als het om fertiliteit aankomt.. Ik hoop ook dat we nu het ergste hebben gehad, maar daar durf ik niet te hard op te hopen.. hoe gaat het nu met jou? Heeft het bloeden al doorgezet?
@Fruity90 goed om wat van je te lezen ! Het geeft denk ik wel een fijn gevoel dat mochten jullie er over uit zijn nog verder te willen, dat dit mogelijk is. Neem de tijd om de keuze te maken en geniet vooral van de momenten die jullie nu samen hebben ❤️ @Soof1992 nog 1 tp in het verschiet! Het boek is nog niet dicht. Hopelijk is dit jullie gouden embryo. En ook erg fijn dat de mogelijkheid er toch nog is het op de natuurlijke manier te proberen !
ohnee! Dat is echt niet wat je dan verwacht nee! klink ook niet heel goed als iemand niet heel vriendelijk is en alles moet navragen enzo! Hier kreeg ik vaak de eerste echo pas na 8 dagen gonal spuiten en dan nog 1 of 2x een echo en dan groot genoeg. Pff en dan in het weekend weer komen bij artsen die je ook niet echt kennen.. al met al niet fijn en snap je er er zo geen vertrouwen in hebt
Wel fijn om te weten dat als jullie het willen dat er toestemming voor is! Voor nu dus alles nog laten bezinken en goed na denken
Ohnee dat klinkt echt niet fijn zeg! Klink ook wel als mijn verhaal! Ik moest ook overgeven van de pijn. En niks werkte. Maar mij hebben ze aan de telefoon afgescheept.. Ben deze week al 3x voor een echo gekomen en ze zagen niks in de baarmoeder dus ze dachten aan een bbz. Nu vandaag zag een andere gynaecoloog toch wel iets in de baarmoeder gelukkig! Eierstokken blijven pijn doen bij te snel bewegen en hoesten. De arts zei ook je hebt veel vocht in de eierstokken en buikholte. Als een blaasje in je eierstok knapt, loopt daar bloed uit in je buikholte en dag heeft mega veel pijn
Oh beetje wat vervelend hè dat als het niet herkenbaar is volgens het boekje dat ze je gewoon weer wegsturen, gelukkig ben je de tweede keer wel serieus genomen en kreeg hè (uiteindelijk) de juiste pijnstilling… beterschap voor het laatste stukje en lekker naar huis!… en wauw een kloppend hartje
@Fruity90 @Soof1992 Even lang geleden precies. Fijn om jullie nog eens te horen. Ik hoor nu op 1 of andere manier meer bij de vaste waarden hier en zie al die nieuwe mensen aansluiten. Knap hoe jullie er in staan. Hier zal veel afhangen van de uitslag. Maar momenteel is er nog wel hoop dat er emmy's zullen zijn... Alleen, wat als die weer op zijn... Is nu nog even ver van m'n bed show... Hier in België heb je dan nog wel 3 pogingen terug betaald, maar weet niet of ik dat emotioneel en fysiek nog ga aankunnen... Veel sterkte voor jullie traject en hopelijk werpt het mooie vruchten af!
Mja, bij mij is het altijd anders. 1e maal had ik menopur, en dan was ik er op een dikke week al door, maar bar slechte resultaten, OHSS en geen verse TP van de 21 folikkels die aangeprikt werden maar 1 CRYO, vandaar nu voor 2e keer in lang antagonist, maar dat is echt in extremis bij mij... Ben nu al 3 weken Gonapeptyl aan het spuiten en een kleine week Gonal-F, maar ze durven door de OHSS van met de menopur de dosis niet te verhogen,... Dusja, nog langer spuiten zetten, ik heb het echt gehad en zit ff op een breekpunt waarbij ik me afvraag waarom ik dit toch weer aan het doen ben... Antwoord is logisch, ik heb gewoon een gigantische kinderwens die ik nog niet kan/wil opgegeven, maar ik ga door de hormonen altijd naar m'n slechtste en zwakste emotionele kant, dus ff rock botom... Uiteindelijk vergeet ik dit alles weer als er emmy's zijn en een TP, maar nu lijkt die weg nog even eindeloos ver weg...
Dat is fijn, dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Wat een opluchting hè? Hoe ver ben je nu dan? Toch raar dat ze je klachten niet wat serieuzer nemen.. hoe ga je nu om met de pijn dan? Ik kan echt werkelijk nog niks.. ik moet van een stukje lopen naar het toilet al bijkomen, dan voel ik al weer m’n eierstokken pijn doen.. best wel nare pijn nog steeds.. dus ik lig maar op de bank.. Maar 4x per dag 1000mg paracetamol tegen de pijn gelukkig. Maar ik hoop toch echt dat dit snel minder wordt.. ik wil gewoon lekker naar buiten en wandelen enzo.
Ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd, maar heb jij nu ook last van overstimulatie? Waar zit jij in het traject? Sterkte!!
Hi nu milde overstimulatie wat uit de hand zou kunnen lopen bij aanmaak HCG dus nog wel even spannend nu 9dpo. Test nagenoeg wit maar drink ook heel veel water dus tja super verdund natuurlijk. Ik stop wel met zoveel drinken want daar ben ik erg veel last van
Ow spannend! Ja nu al testen heeft weinig zin volgens mij. Ze raden mij wel aan om veel te drinken, blijkbaar wordt je bloed ook dikker van de overstimulatie dus is veel drinken wel goed. Nou ik hoop dat jou de verdere overstimulatie bespaart blijft!
Ja dat dus drink 1 tot 2 liter per dag, dat deed ik en hield maar last van vol en opgezette buik en alles. Toen lukte het mij 1 dag niet en verdween het volle en opgeblazen gevoel harde pijnlijke buik nam af. Dus ik dacht wauw het wordt minder, volhouden nu! Dus ik weer 2 liter drinken en alle klachten kwamen terug. 2 liter is dus gewoon te veel voor mij, ik ga nu minder (maar voldoende drinken) en gewicht monitoren. Want 2 liter per dag was gewoon te veel voor mijn lijf. Maar dat is omdat ik klein ben denk ik dus ik zou als je er geen last van hebt zeker veel blijven drinken. Het is om het vocht die je via je bloedvaten in je eierstokken verliest aan te vullen. Verdikt bloed is nl gevaarlijk en ik testte de vorige (5) keren op 9dpo positief … Maar toen dronk ik lang geen 2l per dag
Jeetje!!! Doe rustig aan de komende dagen, en wat bijzonder dat je al hartactie hebt gezien ondanks dat je daar niet voor kwam. Heel bijzonder en dat moet vast een fijn gevoel zijn ondanks alle pijn die je hebt gehad en hebt.
<3 Het is geen makkelijk traject, met duizend tranen, angst en onzekerheid. Maar tegelijkertijd heb ik wel het idee dat dit traject ons juist ook wel sterker heeft gemaakt. Los van alle boosheid die ik soms op mijn vriend loslaat (uit angst, verdriet en onzekerheid) haha. Ik denk ook dat het heel gezond is om het er zo nu en dan over te praten, te dromen en te denken. Ook als het ver van je bed-show is. Uiteindelijk blijf jij als persoon het allerbelangrijkste. En dat zorgde ervoor dat wij nu resoluut hebben kunnen aangeven dat het verstandig is om geen nieuwe ronde op te starten straks. Wij stoppen, maar wij stoppen niet met onze liefde voor elkaar en met ons leven, want die draait lekker door. Ook al wil je je verschuilen achter alles. Wil je doen alsof het hele traject niets met je heeft gedaan. Ik merk wel dat ik daarin wel wat gegroeid ben, hoewel het hele loslaten nog best lastig is. HUG VOOR JOU!