Wat vervelend dat dormicum niet werkte. Heb ik ook gehad. Ik denk dat ze helemaal niet in mijn ader zat met de naald maar het ernaas had gespoten. Dus het duurde heel lang voor ik sud werd. Ik heb dat teouwens wel geneks bij Isala, dat ik de k niet goed geprikt te zijn. Geweldige aantallen!! nu rust houden, rust en veel drinken. Ik had van die half liter flesjes naast me kon ik tellen, minimaal 6 per dag. 1 of 2, wij hebben vanaf begin gezegd als er 2 zijn 2 terugplaatsen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Dag dames, Net gehoord dat we van de 16 eitjes 8 bevruchtingen hebben. We zijn zooo ontzettend blij!! Ook hebben we er voor gekozen om er 2 tegelijk terug te plaatsen ❤️ Op naar zaterdag dan is de terugplaatsing
Wij hebben inmiddels nieuws van de genetische test. De A blastocyste is helemaal goed en gezond. De C niet, die valt dus af. Heel gek te bedenken dat in Nederland deze poging 4 driedaagse embryo’s had opgebracht. Wij zij ergens blij dat deze hele poging niet voor niets is geweest en wij weten nu dat wij blijkbaar in staat zijn om iets gezonds te produceren. Nu richting de terugplaatsing, kunstmatige of natuurlijke cyclus. Wij mogen dit zelf bepalen. Ze gaven aan de voorkeur te geven voor natuurlijk maar daarbij zijn meer controles nodig. Ik heb nu alle informatie gekregen en we gaan dan een beslissing nemen. Wij denken de poging in september te doen. Dan is het niet meer zo super heet daar en beter te plannen met ons werk.
Spannende ontwikkelingen op t forum! Goede hoop op goed nieuws komende tijd, ik doe vast een aftrap met een positieve test ! Geen idee hoe k n foto moet toevoegen maar dit keer al op dag 5(ja te vroeg maar ach ) een streepje! Wel erg angstig na vorige x die misging rond 6 weken zeker omdat k echt wel vaak krampjes heb. Maargoed tot nog toe goede oploop dus denk maar stoppen met testen en afwachten.
Wauw 1 gezonde emmie! Wat fijn❤️ Hopelijk kunnen jullie de keuze maken en tzt de topper laten terugplaatsen!! Ik ga duimen dat deze in september een plakker word!
Nee geen ovitrelle! Maar schreef denk btje gek zit inmiddels op dag 10 na tp met oploop dus durf wel te zeggen dat t is gelukt. Alleen erg bang dat t misgaat door vorige keer maar dat heb ik toch niet in de hand dus probeer er maar gewoon blij mee te zijn. Wil alleen nog n 2-3 clearblue en dan stop ik om mezelf niet gek te maken.
Hier cyclus dag 42... Nog nooit zo'n lange cyclus gehad... Zit altijd ronde de 28 dagen. Dinsdag toch maar eens getest, maar deze was nog witter dan wit... Echt benieuwd naar die hysteroscopie aanstaande maandag
Mja, heb na de miskraam 4 bloedingen gehad op ongeveer een 6 weken tijd. Daarna al terug een hormonenronde gedaan en al terug ongesteld geweest, en dan nu ineens zo'n lange cyclus... Hoop gewoon dat het nu pas doorbreekt na de Hysteroscopie van maandag, want is volgens mij ook best sneu als dat net tijdens die week is... En aangezien er nu nog niets is en de bloeding doorkomt die maandag dan net op z'n ergste is waarschijnlijk... Pff... Mijn lijf doet altijd tegendraads als ik vooruit wil
Hoi meiden, Ik heb vandaag nig steeds krampen en steken in mijn buik sinds de punctie... zelfs met 1000mg paracetamol voelt t echt als of ik menstruatie krampen heb.. Kan dit ook door de utrogestan komen?? ik drink 2,5 a 3 liter water.. rust de hele dag in bed of op de bank.. Maar.... Morgenmiddag de tp van 2 emmies.. de spanning begint nu wel te stijgen.. En dan niet perse om de terugplaatsing maar hoeveel gaan er de vriezer in en hoeveel zijn er nu afgevallen?? Na hoevel dagen was de ovitrelle er ookal weer gemiddeld uit?? Ik ga deze keer geen testen halen voor 10 dpo althans dat is het plan 1juli word wss mijn test datum ❤️
@Missdeph wat een mooi aantal! Hopelijk kunnen er lekker veel de vriezer in Wat lastig dat je zoveel last hebt van de punctie. Heel veel succes en plezier morgen. @Roooz90 wat spannend! Gefeliciteerd! @Bonusmamadriepuntnul veel succes maandag met de hysteroscopie. Ik heb dat in januari gehad en het is me 100% meegevallen. Bij mij hebben ze toen geen weefsel oid afgenomen dus dat zal wel meespelen. Hopelijk valt alles mee. @Azric wat fijn dat er een gezonde bij zit. Ik kan me wel voorstellen dat je in juli en augustus het traject even laat voor wat het is ivm de hitte en helemaal als september ook beter uitkomt. Ik ga voor je duimen!
Hm, ik heb ook wel pijn gehad maar met een paar paracetamol was het heel goed te doen. Had eigenlijk vooral kramp als ik naar de wc was geweest. Kun je in het weekend ook contact opnemen met het ziekenhuis? Ik kreeg na de punctie zo’n brief mee met richtlijnen en telefoonnummers, en moest contact opnemen als ik erge buikpijn had die met paracetamol niet te behandelen was. Ik zou het even voorleggen, misschien kunnen ze even kijken of alles in orde is voor ze de emmys terugplaatsen?
Ik duim dat je lijf zò koppig is dat het pas na de hysteroscopie komt. Veel succes alvast! Ben je er helemaal klaar voor? Of is het niet zo spannend allemaal?