Hoi dames, Ik ben een week na de terugplaatsing en heb geen idee hoe ik me moet voelen.. want ik voel helemaal niks meer Gister een test gedaan en die was helaas nog wit.. Maar na dat hij wit was was ik niet verdrietig of iets? Gewoon neutraal zoiets van nou nog een weekje wachten we gaan het wel zien... zo bijzonder om die rust te voelen deze ronde. Het is geen harde nee, en ja kan ik ook niet zeggen als je me vraagt hoe ik me er deze keer bij voel normaal had ik na een week heel sterk het gevoel dat het het 1of het ander zou kunnen zijn. (Altijd negatief gevoel gehad over de TP) Iemand die zich ook zo voelde en het wel of niet gelukt is?
Hey! Wat fijn dat je die rust hebt zeg. Je hebt inderdaad ook nog geen concrete ja of nee. Over dat gevoel: bij de ene keer dat het bij ons lukte (iui5) wìst ik het gewoon. Ik had geen klachten, maar ik wist echt: ik ben zwanger. Ik had zo’n helder en kalm gevoel daarbij… Bij de eerste tp voelde ik dan weer helemaal niks. Toen was er wel een innesteling maar dat was na een paar dagen weer over. Benieuwd of de rust bij jou is omdat het tòch gelukt is. Nog een weekje wachten dus! Spannend
Bij de laatste tp voelde ik ook helemaal niets. Wist ook gewoon zeker dat het niet gelukt was. Heb zelfs pas aantal dagen na officiële testdag pas getest omdat menstruatie uitbleef. Wat mij betreft bleef ik nog een paar dagen extra wachten want wist zeker weer een en Witte test te krijgen. Maar m’n vriend wilde toch graag dat ik wel ging testen. Tot mijn grote verbazing was deze positief . Maar ik heb ook echt veel rondes gehad dat ik niets voelde en ook negatief testte. het kan echt 2 kanten uit gaan… Hoop voor je dat je nu te vroeg was met testen. Heb je een tp van een 3-daagse of 5-daagse gekregen ?
Ooh dat weet ik nog idd! Je was zo overtuigd dat het mislukt was Het waren 2, 3daagse verse emmy's, 10 cellig We gaan het meemaken of het gelukt is of juist niet... door de utrogestan 300mg zou wss mijn menstruatie uitblijven.. dus testen is wel een must dan denk ik
Ja, dan is testen idd wel een must. Ga je nu wachten tot testdag of ga je dagelijks testen. ? Spannend weer hoor. Hoop het echt voor je
Ooh ik weet t echt nog niet.. heb niet enorme testdrang deze ronde dus misschien woensdag een gokje wagen? Dan is het 2 weken na de punctie en 10 dagen na de terugplaatsing dan zal er toch wel iets te zien zijn? Of kan het dan ook nog te vroeg zijn? Gister was die echt spierwit.
Vandaag kregen we een telefoontje dat mijn zwager en schoonzus hun 2de kindje verwachten❤️ super blij voor ze, en toch steekt het mega! In ons nu al 2jaar durend traject nog steeds niks meer dan witte testen... en uitblijvende zwangerschappen.. En hun beide keren 1x proberen DIRECT zwanger (Doordat ik al 3 prachtige kindjes heb met een natuurlijke zwangerschap en ook zo zwanger was weet ik hoe fijn dat kan zijn... helaas nu dus de andere kant en nog steeds niks...) Oja ik heb sinds vandaag het gevoel dat het niet gelukt is En de test is nog steeds super wit ik kon dus niet wachten op morgen met testen.. en denk nu dus laat me maar ongesteld worden zodat we naar de volgende TP kunnen.. helaas weer een wacht maand er tussen . En de maand erop zijn we op vakantie dus terugplaatsen word pas september Sorry voor mijn "geklaag". #wachtenduurtlang
Kan het nog innestelingsbloeding zijn? Door de utro heen is an sich niet zo heel vreemd, mijn lichaam gaat er ook dwars doorheen. Hoe is het in verhouding met je normale cyclus? Had je dan zeg maar ook al nu ongesteld moeten worden ?
Hmmm goede vraag.. Ik moet rond de 1ste ongesteld worden dus over 4a5 dagen. Maar goed ben nu dan (corrigeer me als ik t fout heb) 12dpo? (Punctie op 14-6 TP op 17-6) Kan je dan nog een innesteling hebben?? Het is niet mega veel bloed en ook roze met bruinig bloed(zo start altijd de menstruatie)
Nog niet echt veel menstruatie, weinig last van buikpijn of iets... (blijft overigens ook bruinig?) Test: negatief Ik weet t niet... aan de ene kant zeg ik ja ben ongesteld aan de andere kant denk ik hmmm wat als we er maar 1 kwijt raken en de andere blijft zitten? Maar doordat de test negatief blijft nijg ik meer naar menstruatie Denk dat het afwachten is wat het morgen doet
En vandaag weet ik het zeker het is deze poging niet gelukt... menstruatie is er nu echt door. Op naar de volgende menstruatie dan mogen we weer een TP doen. Dus begin augustus. Hoe gaat het met de rest hier??
Wat enorm balen weer Hier aan het wachten tot de afspraak met maatschappelijk werk, komt wel wat meer ruimte in mijn hoofd voor een nieuwe poging ofzo. We zij kastjes aan het uitruimen wegens verbouwing en de ovulatietesten kwamen terecht op een stapel waarvan ik dacht dat het de wegwerpstapel was (het was de uitzoekstapel) en dat kon ik nog niet aan. Verder enorm uit m'n humeur, badkamer wordt vanaf volgende week verbouwd, gister zijn de spullen geleverd dus het is een enorme bende in huis nu.
@Noot91 Gefeliciteerd met je dochtertje! Wat fijn dat alles voorspoedig is verlopen. Geniet ervan! @Romytje Wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad! @Bonusmamadriepuntnul HUG @Missdeph HUG! Ik had eerst een heel verhaal willen schrijven over dat het misschien nog kon veranderen, maar ik lees dat je menstruatie vandaag er doorheen is gekomen! Hopelijk de volgende TP! @Fruity90 Fijn dat er wat meer ruimte in je hoofd komt, ook al is het allemaal zo pittig. HUG ook voor jou!
Nou... ik ben er weer eventjes. Het is een beetje een gekke cyclus aan het worden denk ik. Ik was begonnen met tempen maar door een hele drukke week niet meer gedaan (want telkens later wakker dan mijn temp-tijden) en toen heb ik het maar laten gaan. Vandaag CD33 en ik zou dan vandaag eigenlijk echt ongesteld moeten worden. (Mijn cyclus zit tussen 29 en 33 dagen). Op CD24 heb ik spotting gehad en dat heb ik normaal NOOIT! Ik heb dus geen idee wat dat betekent...
Ongeloof. Verbazing. Verrast. Dit is ronde 1 nadat wij onze IVF+PGT traject hebben afgesloten met drie rondes, vijf gezonde embryo's waarvan de laatste twee terugplaatsingen tot biochemische zwangerschappen hebben geleid. Wel een streepje, maar nooit zo een mooie. Nooit zo'n dikke. Tevens de ronde waarin wij dachten niet al te veel hebben 'gedaan' om dit tot een poging te kunnen rekenen. Ik hoefde niet eens te wachten. Toen de T doorgelopen was en de C begon door te lopen, zag ik direct een heel licht streepje. Toen de streep compleet doorgelopen was, was ie al dik én donker! Trillende handjes. Hand voor de mond. Een trillend lichaam. Ongeloof. Ik heb veel te veel gedronken de afgelopen weken, maar ik laat het meteen los. Wat? Ben ik nu 'echt' zwanger? Ronde 1 na vier jaar ziekenhuistraject (in verband met PGT, dus niet vanwege vruchtbaarheidsproblemen) waarbij de terugplaatsingen nooit een succes zijn geweest...? Ik snap het niet, maar ik ben heel blij. En ik vind het heel spannend gezien de biochemische zwangerschappen die ik heb gehad.