Omdat het zaad van mijn man niet voldoende kwaliteit heeft o.w.v een eerdere vasectomie en herstel operatie met zijn vorige vrouw. Door het literenweefsel kunnen er nog te weinig goede zaadcellen vrijkomen voor een bevruchting en hebben ze dus een punctie gedaan rechtstreeks uit zijn teelballen, er zijn dus maar enkele zaadcellen zijn om te combineren met mijn eicel. ICSI-TESE wordt dat genoemd
Hoe is het nu? Ik heb zelf geen stolsels verloren tijdens mijn innestelingsbloeding (maar toen wist ik overigens ook niet dat ik zwanger was). Hopelijk is het bij gisteravond een klein beetje gebleven. Kan het eventueel ook oud bloed zijn?
Gisteren nog een hele dag bruinverlies, soms vond ik het best wel veel... Lukt nog net met een inlegkruisje, maar vond het toch maar nipt. 1keer ook weer met een klein stolsel... En oud bloed? Mijn 1e dag van m'n laatste menstruatie was 20 juli... Pff, om 8u proberen om het ziekenhuis te bereiken...
Update: Vanochtend toch maar naar de acute opvang gereden. Net terug thuis. Eerst met eendenbek en dan zagen ze wel enkele gevoelige cellen aan m'n baarmoedermond, door het opsteken van de utrogestan en het gebruik van de cardioaspirine is het wel mogelijk dat door de wrijving zo'n celletje knapt, dat dan voor het boeldverlies zorgt... Op de echo was een dooierzakje te zien, maar voor meer details was het nog te vroeg, 5 weken en 4 dagen nu... Dus ons vasthouden aan het dooierzakje en nog 2 weken geduld hebben tot de effectieve 1e echo.
Fijn dat er even is gekeken naar jou, @Bonusmamadriepuntnul. Toch iets meer zekerheid en rust hopelijk. Op naar een mooie echo! *fingers crossed!*
Ik tel zo hard af naar onze echo aanstaande vrijdag!! Lijkt echt eeuwig te duren voor het zo ver is, leek de vorige keer precies sneller te gaan, maar de effectieve tijd is echt exact dezelfde. Vind het toch ook wel weer spannend. Hoop gewoon dat alles er nu zal uit zien zoals het hoort te zijn... Niet te klein, een stevige hartslag,... Dus het mocht gisteren al vrijdag zijn Last van m'n darmen, met momenten erg vermoeid en mijn maag is ook niet altijd gelukkig, die wil precies continu maar eten... Maar weet dan vaak niet wat ik wil eten... Echt misselijk kan ik het niet noemen, maar soms rommelt het allemaal nogal... Ook erg vaak dat ik denk van, wat stinkt hier nu toch zo, en dat zijn echt de meest uiteenlopende geurtjes... Dusja... kwaaltjes... Maar zere borsten zijn er nog steeds niet... Vind het raar omdat dit de voorbije 2x echt super aanwezig was... Vanavond uit eten met m'n 2 beste vriendinnen, vind het eigenlijk nog te vroeg om het te vertellen, maar wil het nieuws van de positieve test toch wel delen... Ook al weten we nog niet hoe het verder zal lopen...
Ik gun het je dat het zo snel komt! @Bonusmamadriepuntnul Mijn beste vriendinnen heb ik het de weekend na positieve test ook verteld. We hadden een slaap-gezelligheidje samen. En had het echt niet kunnen voor me houden haha.
Net de 2de echo gehad eicel is groot genoeg dus vandaag de ovitrelle zetten. Zondag als de embryo's goed ontdooid zijn de terugplaatsing: fingerscrossed:
Hoi meiden, Omdat ik een tijd met de meeste van jullie heb geschreven, wil ik jullie toch even laten weten dat afgelopen maandagavond onze zoon is geboren. Ik open nog steeds met regelmaat dit topic om even te kijken hoe het met iedereen gaat. Ik hoop voor jullie allen dat jullie wensen mogen uitkomen ❤️
Lijst van vandaag: 06-09-2023 Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje - zelf verder na 3x IVF+PGT Romytje - 36 jaar - 1ste kindje - ICSI - Brussel Roooz90- 32 jaar-1e kindje - Ixci 3 Cuypers Cuypers Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Evi85 -37 jaar -2e kindje- Icsi Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 32jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) Missdeph - 36 jaar - 4e kindje - 3e ivf (isala) WelkomWondertje - 41 jaar - 3e kindje - na 3 ☆ - 4e ronde IVF Clarajilla - 31 jaar- 3de kindje- icsi (mcl/umcg) Patty86 - 36 jaar - 3e kindje / 1e ICSI (Alrijne/Voorburg) ♥️Afspraken♥️ September 08-09 1e echo - kloppend hartje? 10-09 missdeph - TP 2 embryo's TESTDATUM ♡♡ ZWANGER ♡♡ Evi85 (10-09-2023) Cvdv87 (12-09-2023) bevallen Delacour (04-11-2023) Romytje (14-11-2023) Ava101 (6-12-2023) Clarajilla (15-12-2023)
@Bonusmamadriepuntnul Nog één nachtje slapen voor de echo! Hoe gaat het nu met je? @cvdv87 Oooh gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Gaat alles goed? Geniet van je kraamperiode. @Missdeph Ik hoop zo op een mooie terugplaatsing voor je! Hier een kleine update: Alles gaat goed. Gisteren een intake gehad bij de verloskundigenpraktijk hier in de stad, omdat ik graag Centering Pregnancy wil doen met een groepje zwangeren. Blijk ik ook een verloskundige nodig te hebben tijdens mijn kraambed thuis na de bevalling, wat ik niet wist. Ik dacht: kraamzorg check en klaar. Maar omdat ik medisch ben, zit ik met alles in het ziekenhuis, alleen voor de controles thuis heb je ook nog een verloskundige nodig. Dus meteen in hetzelfde praktijk dat ook geregeld. En toen heb ik maar gevraagd of ik ook even hartje mocht luisteren en natuurlijk mocht dat! Het was zo fijn. Maandag heb ik controle in het ziekenhuis (o.a. bloeduitslagen bespreken, al is alles goed zag ik al online, hartje luisteren en volgens mij ook gewoon puur even een check met mij) en dan is mijn moeder voor het eerst mee met de afspraak omdat mijn vriend moet invallen voor een collega ofzo. Had gezegd dat dat prima was omdat het geen echo-afspraak was ofzo. Dus mijn moeder is helemaal blij dat ze een keer mee mag haha.
Lijst van vandaag: 06-09-2023 Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje - zelf verder na 3x IVF+PGT Romytje - 36 jaar - 1ste kindje - ICSI - Brussel Roooz90- 32 jaar-1e kindje - Ixci 3 Cuypers Cuypers Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Evi85 -37 jaar -2e kindje- Icsi Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 32jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) Missdeph - 36 jaar - 4e kindje - 3e ivf (isala) WelkomWondertje - 41 jaar - 3e kindje - na 3 ☆ - 4e ronde IVF Clarajilla - 31 jaar- 3de kindje- icsi (mcl/umcg) Patty86 - 36 jaar - 3e kindje / 1e ICSI (Alrijne/Voorburg) ♥️Afspraken♥️ September 08-09 1e echo - kloppend hartje? 10-09 missdeph - TP 2 embryo's 11-09 Soof1992 - algemene controle September 16-10 Soof1992 - 20-weken echo TESTDATUM ♡♡ ZWANGER ♡♡ Evi85 (10-09-2023) Cvdv87 (12-09-2023) bevallen Delacour (04-11-2023) Romytje (14-11-2023) Ava101 (6-12-2023) Clarajilla (15-12-2023) Soof1992 (27-02-2024)
Mezelf nu toch maar echt op de Zwanger-lijst gezet. We gaan nog een pretecho doen, want we willen weten wat het wordt! Vermoeden is een meisje, dénk een nub te hebben gezien maar zeker weten doe ik niet. Mijn vriend snapt het niet dus die weet helemaal niks haha. Mag van mijn vriend over twee weken (dus niet de week van a.s. maandag maar daarop).