Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022 deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Missdeph, 5 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Dank voor je reactie. Met de PGT is dan idd een extra afvalrace.. maar de ene die je overhoudt is dan wel echt goed. Ik hoop echt voor je dat deze ronde goed gaat voor je. Als je echt erg ziek bent is het met 1 cryo misschien beter om te wachten tot je helemaal fit bent? Hoop dat het ziekenhuis je goed advies kan geven. Succes!

Soof1992 vindt dit leuk.
  2. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Hoe ging je echo vandaag?

3. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben alweer heen en weer geweest naar Heinsberg (Duitsland) vanmorgen voor de eerste keer intralipid infuus. Ik hoop echt zo dat het werkt. En ook dat we maandag überhaupt terug kunnen komen voor een tp, anders was het infuus ook niet nodig geweest.

Fruity90 vindt dit leuk.
  4. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik weer aan de beterende hand qua koorts. Maar denk inderdaad wel dat ik een ronde ga overslaan voor de zekerheid. Net wat meer hersteltijd.

Ava101 en Sass25 vinden dit leuk.
  5. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd! Een jongen en een meid. ❤️ ja een klein feestje heeft ook zeker wat! Ben benieuwd hoe je dochter erop reageert.

ik heb vandaag me echo gehad, moet even afwachten wat me bloed resultaten zeggen dan weet ik wanneer me punctie gaat zijn! :) Ik vind deze poging heel heftig en hoop dat het gauw zo ver is dat ze eruit gehaald worden.

cvdv87 en Soof1992 vinden dit leuk.
  6. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Wat is dat voor infuus ? :oops:

7. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor het vragen :)
    Ik ben tot nu toe wel blij met de echo. Rechts waren er twee follikels van rond de 13/14 mm. Links 1 van 17mm en 2 van 12/14 mm. dus als het mee zit 5 die er mee doen in de race. Ik hoop alleen dat de follikels ook allemaal een eitje bevatten. Dat vind ik nu het spannendst.. omdat de vorige keer maar 1 eitje was gevonden..

Ik moest oestrogeen prikken en krijg vanmiddag het resultaat te horen.
    Waarschijnlijk moet ik zondag nog een echo en dan misschien zondag avond spuiten en dinsdag de punctie. Anders maandag de punctie. Het komt dichterbij!
    Heb wel nog steeds hoofdpijn, buikpijn, diarree en misselijkheid. Dat maakt het extra zwaar deze ronde. Hopelijk voor een goed doel dit keer ❤️

8. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Wat rot dat je zo’n last hebt van die medicatie.. dat maakt het allemaal wel nog wat pittiger..
    Duimen dat je 5 goede eicellen hebt idd! Ik hoefde nu trouwens geen bloed te prikken voor bepalen vd punctie.. bij de IUI was dat idd wel altijd zo.. maar dacht dat het met IVF misschien niet zo nodig was ivm de medicatie?

dat infuus krijg ik trouwens omdat er bij mij verhoogde NK-cellen zijn aangetroffen. Die zouden de miskramen kunnen verklaren omdat ze zorgen dat m’n immuunsysteem te hard gaat werken als ik een embryootje in m’n baarmoeder heb. Nou goed, het geeft zeker geen garantie, maar we willen graag alles proberen om nog weer zo’n enorme teleurstelling te voorkomen.

Sass25 vindt dit leuk.
  9. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Spannend Sas. Zou fijn zijn als de punctie snel ingepland wordt. Hoe zagen de follikels eruit ? Waren ze groot ?
    Heb je nog erg last van je buik?

10. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Jup getest en was negatief...
    Helaas pindakaas...
    Nu even een "pauze" in juni staan we weer op lijst dus echt even geen "stress"
    We hebben veel besproken, en we zijn beiden blij dat we even rust hebben.. zodat ik echt weer mezelf kan worden ipv een vrouw dat zwanger wil worden en daar de focus op heeft...
    We hebben overigens besloten om lekker bij Isala te blijven voor de laatste poging.. voelt daar zo fijn en vertrouwd..

Ik stort me nu volledig op het "summerbody" plan hahaha lekker sporten, bulken en cutten :roflmao:

Hopelijk zijn we straks nog gezonder en heeft dat positieve gevolgen mbt een zwangerschap ❤️

En zo niet, dan is het ook goed zo... Wellicht worden we dan pleeg of adoptie ouders... we gaan zien wat de toekomst ons gaat brengen.

WelcomeWondertje, Soof1992, Azric en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    @cvdv87 leuk zeg nu het andere geslacht!

@Sass25 spannend weer een punctie en alles daarna. Succes met de laatste loodjes en op naar veel positief nieuws!

@Missdeph fijn dat jullie beiden rust hebben in de keuze om nu niks te doen. Ik hoop dat als jullie weer gaan starten in juni er weer met volle moed tegenaan kunnen.

@Fruity90 hoe gaat het met jou nu?

@Roooz90 fijn dat er geen eisprong is geweest. Ik heb zoiets de laatste x ook gehad. Ik heb toen geen testen gedaan,
    maar ik wist zo zeker dat ik dwars door de progynova toch mijn eisprong had gehad … niks aan de hand haha. De echo gaf toen een totaal ander beeld aan. Spannend morgen! Succes!

@Soof1992 ik kan me voorstellen dat je enorm twijfelt om de tp door te laten gaan. Ik ben ook benieuwd wat het ziekenhuis zegt.

Hier vanochtend een echo gehad. Het hartje klopte gelukkig! De kleine is 0,85 mm haha. Echt onvoorstelbaar hoe het over 33 weken gewoon een volledige baby is.

WelcomeWondertje, Missdeph, Azric en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Noot91

Noot91 Lid

6 mrt 2022
    67
    126
    33
    Vrouw
    Ahh super❤️ ja bizar he:roflmao: wanneer heb je je volgende echo weer?

Delacour vindt dit leuk.
  13. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Wat goed, gefeliciteerd met je goede echo!!

@cvdv87 wat leuk naast een dochter nu een zoon, gefeliciteeeerd!

@Sass25: ik hoop ook voor je dat ze er snel uitmogen en natuurlijk op een opbrengst!

@Missdeph Wel fijn even rust! Ik vond de verplichte rust tussen de puncties achteraf ook altijd heel fijn

Missdeph, Delacour en Sass25 vinden dit leuk.
  14. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    dit doen ze niet in Nederland denk ik hè? :(

15. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Geweldig nieuws gefeliciteerd!!! Geniet van dit prachtige nieuws. Een gelukkige avond gewenst❤️

Delacour vindt dit leuk.
  16. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Links: 1 follikel van 17
    En 2 van 13/14
    Rechts: 2 follikels van 13/14 mm

mij ben gebeld en vanwege mijn oestrogeen waarden mag ik maandag komen voor een echo. Dan wss in de avond ovitrelle spuiten. En dan woensdag de punctie denk ik.
    Hoop echt op 5 eitjes..

Ze groeien alleen 2 mm per dag. Dus als woensdag de punctie is, dan is die grootste follikel wel rond de 25-26 mm.
    Gaat dat niet te groot zijn? Ben ik dan bang voor….

evi85, Soof1992 en Azric vinden dit leuk.
  17. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Volgens mij had ik ook 1 of 2 follikels die zo groot waren bij de tweede echo. En ik had opgezocht dat tot 30mm nog evt mee zou kunnen doen. spannend!

Sass25 vindt dit leuk.
  18. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Nee, nou ze zijn in Maastricht volgens mij wel bezig met onderzoeken hiernaar. Heb je ook herhaalde miskramen gehad? Echt zo naar…

19. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.888
    4.160
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het hartje klopt!

Het gaat medium tot meh:$. Beetje veel aan ons hoofd momenteel.
    M'n vrouw heeft bloedarmoede en wordt momenteel binnenstebuiten gekeerd waar het nou door komt, en die zit ook met d'r andere ziektetraject en werk. Dingen aan het afronden voor de badkamer die in juli komt. Afgelopen maandag tot de ontdekking gekomen dat het dak lek. Dat je bijna denkt, doe dat consult met de kliniek maar even wat later, ik wil eerst geen natte sokken als ik door de gang loop :o:. Maar ik ben ook zzp-er, dus elk uur wat ik niet werk om bijvoorbeeld dat soort shit te regelen of onder werktijd tegeltjes te moeten kiezen kost me ook gewoon geld wat toch ook wat mentale druk er op legt..
    Natuurlijk ook nog verdrietig dus ik stap ook weer lekker in mijn valkuilen (gewoon keihard doorgaan) en dat in combinatie met de andere stress is het nu met vlagen gewoon ff niet heel gezellig.

Wel een hele toffe vakantie geboekt voor in de zomer, niet de eerder genoemde bahama's:p. We kwamen tot de conclusie dat wij ons daar binnen 2 dagen helemaal de pleuris vervelen, strandvakantie's zijn niet aan ons besteed kwamen we vorige zomer al achter. En ik heb een hekel aan vliegen. Dus... nu gaan we met de boot naar de Faröer eilanden. Echt super veel zin in:D!

evi85, Sass25, Ava101 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Oooh wat een fijn bericht! Gefeliciteerd! <3

Het ziekenhuis gaf aan dat het niet veel uitmaakte, maar dat het wel goed is dat ik er lekker bij voel. Wij hebben daarom gekozen om een ronde over te slaan. Komt eigenlijk ook wel goed uit, omdat we volgend weekend een nachtje weg zijn. Gaan tot en met dat weekendje gewoon even lekker borrelen en alles en daarna bouwen we alles weer af tot ik ongesteld word en we ons gaan opmaken voor de laatste ronde.

Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina