Gaat goed! Ik ben morgen 38 weken, maar nog niet het gevoel dat ze er al bijna aankomt, ze is ook nog niet ingedaald. En voel me op een beetje moeheid na nog super goed. Even afwachten nog dus! Hoe gaat het met jou? En de kleine man?
Wat ontzettend naar dat het niet gelukt is.. heel veel sterkte. En succes bij het maken van jullie keuze
Heerlijk dat je je nog zo goed voelt. Ben je er al helemaal klaar voor ? Gek idee hè, dat ze elk moment kan komen! Met ons gaat alles goed. Kleine man is inmiddels alweer ruim 7 weken en groeit echt als kool. Helaas nog weinig ritme in, maar hij is super relaxt dus het is hem vergeven Blijf me toch altijd weer verbazen dat je op zo weinig nachtrust wekenlang, nog gewoon kan functioneren ben benieuwd wanneer de bevalling zich gaat aankondigen bij jou! Alvast heel veel succes!
Hoi meiden, lang niet aanwezig geweest op het forum. Ik lees dat er weer een paar dames inmiddels zwanger zijn geworden. Van harte gefeliciteerd❤️ en voor de dames bij wie het nog steeds niet is gelukt: dikke knuffel. het is soms best confronterend om te zien met wie je allemaal bent gestart op het forum.. januari 2022..we gaan richting januari 2024.. en best veel dames zijn zwanger geworden of inmiddels bevallen.. Nouja hoef er niks meer over te zeggen denk ik, waarschijnlijk delen meerdere dit gevoel.. soms lastig.. Ik ben in juni naar de gynaecoloog geweest omdat ik steeds meer buikpijn kreeg en bijna niet meer normaal kon functioneren. Ik heb een mri scan gevraagd en daaruit bleek dat ik endometriose en adenomyose heb. Ik ben in de kunstmatige overgang gezet door maandelijkse Lucrin injecties te zetten. Dit legt de eierstokken plat en brengt endometriose tot rust. Ik ben toen doorverwezen naar een endometriose centrum in het amc. En ben afgelopen 25 september geopereerd aan mijn cyste in mijn eierstok en de endometriose. Ze hebben de haarden weggelaserd, er bleek ook endometriose op mijn blaas te zitten. Momenteel ben ik nog steeds aan het herstellen van de operatie thuis. Ik heb drie injecties gekregen van lucrin. En mag nu stoppen met de injecties. Ik verwacht over 6 - 12 weken mijn menstruatie weer te krijgen. En dan hebben wij nog 3 cryo’s. Dit is onze laatste kans op een brusje omdat we niet een derde icsi poging gaan doen. Omdat de hormonen de endometriose verergeren en laten groeien, dit is niet bevordelijk voor mijn lichaam en gezondheid dus dan laten we het erbij. Ik sta er nu wel een klein beetje anders in op het moment. Als het ons gegund is dan gebeurt het en anders blijft het bij onze prachtige dochter. 3 kansen…❤️
Oei @Sass25 dat zijn niet de berichten die je wilt horen. Heftige maanden heb je achter de rug en nog steeds niet helemaal hersteld begrijp ik. Ook het feit dat een nieuwe ronde wel wordt afgeraden lijkt me een klap. Je wilt het zo graag. Sterkte en ik ga heeeel hard duimen dat jullie kindje tussen de 3 cryos zit!
He @Sass25 , wat klote van de uitslag van de MRI en dat je een operatie achter de rug hebt. Hoe gaat het nu je de Lucrin gebruikt? Gelukkig kun je weer relatief snel verder met terugplaatsingen. En wat een geluk dat je nog 3 cryos hebt. Ik kan me goed voorstellen hoe rot het voelt om dichterbij de januari 2024 te komen en nog steeds in hetzelfde forum te zitten. Ik vond dat een jaar geleden al heel moeilijk om richting januari 2023 te gaan. Ik hoop echt enorm dat de ingreep hetgeen is wat nodig was om een van de 3 cryos te laten plakken. Het is je zo gegund.
Jeetje @Sass25 . Ben blij weer iets van je te horen, maar wat een tegenslagen tot dusver. Heel veel succes met het wachten op de menstruatie. En hoe was het onder de Lucrin? Beetje te doen ?
Lief dat je t vraagt, ik ben de dagen aan het aftellen tot de eerste echo (pas op 17nov) Ondertussen lekker misselijk, cravings in alles wat er op mijn pad komt, kuitkrampen, buik en lage rugpijn, moodswings, elke 10min naar de wc en oververmoeidheid is dagelijkse kost of te wel geen test nodig voor bevestiging, de kwaaltjes zijn erg aanwezig. En heel.soms wordt ik gek van mezelf maar dan bedenk ik me, joh je krijgt er straks iets moois voor terug❤️ even doorbijten. En hoe gaat het bij jou?
Hier intussen 15 weken en alles loopt zoals het hoort. Het is niet dat ik nog echt angsten hebt dat het mis zou lopen, maar echt gerustgesteld voel ik me nog steeds niet. Af en toe mezelf toch verplichten enkele babyzaken te regelen, maar dat vind ik nog steeds dubbel...
Bij mij is na de 2e hormonenronde met verse tp ook endometriose vastgesteld en uiteindelijk ook aan geopereerd. Hadden toen nog 4 Cryo’s, waarvan 2 zonder succes, 1 vmk en 1 mk op 8 weken, uiteindelijk 3e hormonenronde opgestart met nodige complicaties, maar intussen van de 1e cryo tp 15 weken zwanger. Hebben nog 1 Cryo over, maar zullen eerst zien dat we dit tot een goed einde brengen. Dus alle wegen liggen nog voor jullie open.
O wat moet je dan nog lang wachten hè? De dagen zijn weer zo zenuwslopend. Zo te lezen heb je al veel kwaaltjes. Hopelijk een goed teken! Hier ook alles goed hoor. Vandaag de uitgerekende datum. Het is nog erg rustig dus we wachten ongeduldig af.
Spannend @Delacour . Hopelijk laat jullie baby jullie niet lang meer wachten. Geniet nog van de laatste momentjes zwanger zijn en ik wens je een voorspoedige bevalling !
Spannend!!! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en meld hij over een niet zo al te lange tijd zich. Geniet van de laatste dagen? Uren? Zwangerschap ❤️ voor je het weet is je buik weer leeg
Gisteren zelf voor het eerst met een angelsound naar het hartje van ons ukkie kunnen luisteren, even zoeken maar uiteindelijk een heerlijke stevige hartslag te vinden. Het had zich weer op een andere plek verstopt, volgende week dinsdag mogen we nog eens voor een echo, echt aftellen!
Dankjewel lief van je ❤️ hoe gaat het met jou? Ik hoop het echt ❤️ gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel je je? Dankjewel. Ben benieuwd hoe het gaat zijn weer voor het eerst menstrueren na de operatie en lucrin. Ik had veel last van bijwerkingen helaas.. (zoals altijd met hormonen). Maar ik had veel last van opvliegers, nachtelijk zweten, gewichtstoename, haaruitval, hoofdpijn, buikpijn en tussentijdse bloedingen eerste anderhalve maand. Nu ik in de derde maand zit is het pas goed eigenlijk.. ik gebruikte ook tibolon erbij voor de bijwerkingen van de opvliegers anders was het niet te doen.. Dankjewel, ik hoop het ook. Alles goed met jullie zoon? hoe is het met jou? bijna de echo! Spannend.
Ah zo balen dat je zoveel bijwerkingen hebt. Lucrin vond ik ook naar, heb toen extra beddengoed aangeschaft omdat het elke nacht doorweekt was van het zweet. Heb eigenlijk nog nooit van Tibolon gehoord , ga het zo direct opzoeken voor een volgende Lucrin ronde ik hoop dat het laatste stuk Lucrin beter gaat en de evaluatie ervan goed is. Veel succes en geluk.
Lijst van vandaag: 15-11-2023 Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje - zelf verder na 3x IVF+PGT Romytje - 36 jaar - 1ste kindje - ICSI - Brussel Roooz90- 32 jaar-1e kindje - Ixci 3 Cuypers Cuypers Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs Sass25 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI Evi85 -37 jaar -2e kindje- Icsi Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI LUMC ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC Bonusmama3.0 32jaar 1e kindje samen IVF-ICSI Samenwerking AZ Turnhout met UZA Azric82 - 40 jaar - 1e kindje - 2e IVF ICSI (Isala) Missdeph - 36 jaar - 4e kindje - 3e ivf (isala) WelkomWondertje - 41 jaar - 3e kindje - na 3 ☆ - 4e ronde IVF Clarajilla - 31 jaar- 3de kindje- icsi (mcl/umcg) Patty86 - 36 jaar - 3e kindje / 1e ICSI (Alrijne/Voorburg) ♥️Afspraken♥️ Oktober 11-10 Soof1992 - eerste keer Centering Pregnancy 12-10 Bonusmama3.0 NIPT 16-10 Soof1992 - 20-weken echo TESTDATUM 24-10 Missdeph ♡♡ ZWANGER ♡♡ Evi85 (10-09-2023) bevallen Cvdv87 (12-09-2023) bevallen Delacour (04-11-2023) bevallen Romytje (14-11-2023) Ava101 (6-12-2023) Clarajilla (15-12-2023) Soof1992 (27-02-2024)
Inmiddels ben ik bevallen van een prachtig jongetje! De bevalling is goed gegaan. Ik blijf hier af en toe mee lezen hoor
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Gelukkig is alles goed gegaan. Nu lekker de tijd om te genieten van jullie wondertje