Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerle13

Veerle13 Lid

1 apr 2022
    27
    43
    13
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Eerste IVF behandeling hier.
    Zondag tp gehad.
    Vandaag dus op dag 6 na tp.
    Vanochtend test gedaan, negatief maar ook veel te vroeg denk ik :confused:
    Dinsdag nog eens proberen.:D
    Iemand ervaring met eerst negatief en alsnog positief getest?

Grtjs

Liissaa, Debjuh2907, xTamx en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Vesper22

Vesper22 Lid

27 feb 2022
    43
    57
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Niet doen hoor, wij hadden van de 12 uiteindelijk ook maar 1 verse en 2 cryo’s. 2e cryo werd onze zoon!

Muldes, Alana222 en xTamx vinden dit leuk.
  3. Vesper22

Vesper22 Lid

27 feb 2022
    43
    57
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat spannend! Ik ga voor je duimen Geen ervaring mee maar is inderdaad erg vroeg hoor

xTamx, Muldes en Veerle13 vinden dit leuk.
  4. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Herkenbaar! We hadden 18 goede eiblaasjes en daardoor onbewust hoge verwachtingen gekregen. In eerste instantie waren wij ook teleurgesteld met 5 cryo’s. Even later beseften we pas hoe bijzonder dat het was dat het gelukt was!

Muldes en xTamx vinden dit leuk.
  5. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Bij de tp had ik pijnig best veel last. Vooral krampen. Vanaf dag 4-5 trok dat weg.

123isa123 en Muldes vinden dit leuk.
  6. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    @123isa123 Hoe is het gegaan?:D
    Geen problemen met de last van je buik nog? Hebben ze je nog gecheckt met de echo?
    De eerste dagen had ik wel pijn bij het plassen, niet het plassen zelf maar bij mijn eierstokken deed het dan zeer... Ging na een paar dagen weg.

123isa123 vindt dit leuk.
  7. Debjuh2907

4 jan 2022
    65
    203
    33
    Vrouw
    Nee van de OHSs geen last meer van. Dat was ook redelijk snel na verwachtingen al veel minder. Normaal duurt het blijkbaar langer voor al dat vocht weg zou zijn maar heb geluk gehad met maar 3 weken. Spugen enkele keer. En begon eigenlijk pas in week 9. Gister termijn echo gehad en heel gek maar die kwam uit op 11 en 2 dagen dus 3 dagen verschil. Op de echo lijkt hij/zij te zwaaien :roflmao: gister ook echt het hartje gehoord. Toen moest ik even traantje wegpikken..

Bijgevoegde bestanden:

Missdeph, Vesper22, Romytje en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ahh so cute:D Fijn dat alles verder nu goed gaat:)

Debjuh2907 vindt dit leuk.
  9. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ahhh zo een mooie, duidelijke echo al!! Zo schattig, dat hij/zij lijkt te zwaaien :)
    Kan me heel goed voorstellen dat je even een traantje moest wegpinken.. het horen van het hartje is zo magisch !

Debjuh2907 en xTamx vinden dit leuk.
  10. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.896
    4.167
    113
    Vrouw
    #2110 Fruity90, 2 apr 2022
    Laatst bewerkt: 2 apr 2022
    Dat is een mooie score hoor, ik las net ergens dat maar 20 tot 30 procent een blasto wordt (de 5daagse variant).

Gister na de tp op de terugweg beetje menstruatiekramp en gister en vandaag heerel klein beetje bruinverlies. Zou het de innesteling zijn of gewoon het gewroet van de katheter:rolleyes: (voelde ook niet heel soepel). Het is nu alweer spannend. En mijn NOD ligt voor de testdatum:oops:

11. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ja het is ook een hele mooie score, we waren gewoon even in shock dat de helft was afgevallen maar ja, eisen zijn ook heel streng en ik herinner me dat er enkele embryo's klasse 2 waren met iets meer fragmentatie dus kan me voorstellen dat die al standaard afvallen...

Gebruik je nu iets, utrogestan of zo?
    Ik dacht ergens te lezen dat dit je menstruatie kan uitstellen:rolleyes:
    Maar dan zal je dus eerder iets doorhebben of niet dan...
    Ik gebruik zowel utrogestan als estradiol.
    Mijn NOD is 1 dag na mijn testdag o_O heb ik dus helemaal niks aan:roflmao:

12. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.896
    4.167
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor bij ons was ook alles heel positief en toen: 1 cryo. Shitzooi :cry:

Nee compleet natuurlijke cyclus nu. Ik probeer mijn vrouw te overtuigen om eerder te gaan testen maar die wil nog niet overstag:rolleyes:. Gelukkig geen extra hormonen want ik had heel veel bijwerkingen van de crinone (ook progesteron maar andere manier van inbrengen) die ik bij de verse moest gebruiken, ook volgens de arts was dat veel erger dan normaal dus moet dat nog een keer dan kies ik wat anders

xTamx vindt dit leuk.
  13. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Morgen wachtdag 7… precies een week. Ik ben dan 11 dpo. Kan je dan nog negatief testen dat het later positief wordt? Of als het dan negatief is dan weet je wel genoeg… :| ik twijfel heel erg of ik morgen een testje moet wagen of moet wachten nog even… “wat te doen”

Romytje, Veerle13, cvdv87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Het kan altijd maar ...denk wel dat als het met 11 dpo negatief is de kans wel kleiner is dat het naderhand anders is...
    Maar misschien zijn er dames met andere ervaringen?
    Ik merk ook dat hoe dichter bij maandag komt, 10 dpo waarop ik een 1e poging wilde wagen ik steeds nerveuzer wordt en misschien niet eens wil testen:rolleyes:

cvdv87 en Sass25 vinden dit leuk.
  15. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws! Lekker van genieten. Nog een paar weekjes dan weten jullie wat het wordt. Spannend :rolleyes:

Debjuh2907 en cvdv87 vinden dit leuk.
  16. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ja herkenbaar.. Zo spannend…

xTamx vindt dit leuk.
  17. 123isa123

123isa123 Actief lid

3 feb 2022
    175
    399
    63
    Vrouw
    Mijn buik is nog steeds opgezet en gevoelig. Ze hebben geen echo gemaakt en zeiden dat het normaal was.

Terugplaatsing ging goed. Embryo moest 8 cellen hebben maar was al verder. Nu hopen dat het blijft plakken!

Missdeph, Mp26, Sass25 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Moeilijk hè dat wachten… ik zelf heb geen ervaring er mee.. afgelopen keer heb ik eerste test op 10 dpo gedaan. Die was negatief en bleef negatief. De twee keren dat ik zwanger testte was beide op 13 dpo. Maar ook beide keren niet eerder getest ! Dus ik kan niet uit ervaring spreken…. Wel zie ik op het forum dat sommigen tot 12 dpo negatief getest hebben en uiteindelijk toch positief…
    Dus stel je test morgen negatief, zegt dat nog niet alles …liever nog even wachten , maarja … we weten allemaal dat dat heeeel moeilijk is..

Sass25, xTamx en Fruity90 vinden dit leuk.
  19. Liissaa

Liissaa Actief lid

30 dec 2021
    101
    266
    63
    Vrouw
    @Debjuh2907 Wat een mooi bericht om te zien! Geeft hoop! Gebruik(te) jij Utrogestan? En moest je die afbouwen na je positieve test of doorgebruiken? Ik moet nu van het ziekenhuis gaan afbouwen, zodat ik er over een weer helemaal klaar mee ben.. maar ik durf niet zo goed. Wat is jouw ervaring hiermee?

Nog andere dames die hier ervaring mee hebben?

Debjuh2907 vindt dit leuk.
  20. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Ik denk dat we allemaal steeds hopen op een hoger aantal ;) De eerste keer was bij mij ook een enorme klap, had 20 follikels waarvan 9 eicellen gevonden, ze konden er maar 1 invriezen en had zelfs geen verse tp owv OHSS :( tranen met tuiten gehuild, zoveel moeite voor 1 cryo... Die dan ook niet is blijven plakken. Veel dompers om acher elkaar te verwerken...

Zoveel verhalen hier. Voor velen echt een moeilijke weg, zo ook hier. Maar we blijven volhouden hé. Mijn zus wist me vorige week nog iets te zeggen, ook al zijn we intussen een jaar met het traject bezig, uiteindelijk heb je nog maar 2 maanden geprobeerd om zwanger te raken, op de natuurlijke manier is het ook niet altijd direct prijs, maar dan weet je het zo vroeg gewoon nog niet, en nu zit je er met je neus bij elke stap bovenop en is het allemaal veel confronterender omdat je zoveel controles hebt, zoveel medicatie, dat je focus vooral vergroot naar we zijn al zo lang bezig en het is nog steeds niet gelukt...

Veel succes!

Romytje, Muldes en xTamx vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina