Hallo dames. Mag ik nog meedoen hier? Wij zijn in maart begonnen met de deca en gonal-f. Gisteravond de pregnyl gezet en morgenochtend staat de punctie gepland. Ik heb al een eerder IVF wonder uit mijn vorige relatie. Dat was met de 1e poging IVF raak. Daarna nieuwe relatie en onverwacht meteen zwanger! Nu alweer 2,5 jaar proberen voor een 2e kindje van ons samen (en dus 3e voor mij) en dit is onze 1e ICSI poging samen. Lage eicelvoorraad (ik ben 35 jaar) en niet een heel hoge score bij manlief. Vandaar nu ICSI. We zitten bij de kliniek in Wolvega.
Lijst van vandaag! 04/04 Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Afspraken: April 4-4 Kaaat - Cryo tp 5-4 Vlindermama93 - verse tp 6-4 Smienaatje - FM 1 6-4 Cvdv87 - cryo tp 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. 7-4 Muldes - 2de intake ICSI 11-4 Jazz83 - echo 1 cryo tp 19-4 Romytje - Echo 1 20-4 Missdeph - 2de intake ivf 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI Mei 03-5 Liissaa - Echo 1 Testdatum 7-4 Sass25 8-4 xTamx 11-4 Sooff30 12-4 Fruity90 16-4 123isa123 16-4 Vlindermama93 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Romytje
Sorry was vergeten mezelf van het lijstje te halen. Vandaag geen echo voor mij omdat ik zaterdag alsnog ongesteld ben geworden. Nu staat de 1e echo gepland op cyclusdag 10 voor een cryo tp.
Veel geluk vandaag @Kaaat ! Hopelijk wordt het lijstje straks met jou nog langer! Succes alle meiden op de wachtbank. Ik test nog steeds licht positief na de miskraam. Balen! Had voor het eerst in m'n leven gehoopt op een omo witte test haha. Ik doe volgende week nog een test en anders maar weer opnieuw een echo aanvragen
Hoi dames, Ik meld me hier ook weer. Na de mislukte poging in februari, zaten we er echt even helemaal doorheen. Heb wel op de achtergrond met jullie meegelezen, en leef ook ontzettend met iedereen mee. Voor de zwangeren, gefeliciteerd! Het lange wachten is beloond. Voor de anderen, houd de moed erin, hoe moeilijk soms ook. Besloten om toch maar weer met frisse moed verder te gaan, maar wel met een plan b op de achtergrond. We doen nog een ronde in NL maar hebben wel tegelijkertijd een intake gesprek in Brussel op 20 april. Als deze ronde in NL dus mislukt, dan kunnen we snel door naar het buitenland. Dit moeten we wel zelf betalen, maar het is niet anders. In het kort mijn achtergrond: man heeft azoospermie, hierdoor op ICSI aangewezen. Nu twee keer een mislukte ronde gehad zonder cryo's. Erg verdrietig natuurlijk. Heb ondertussen een uitgebreid bloedonderzoek gehad, en daarin is naar voren gekomen dat ik een trage schildklier heb. Hiervoor medicijnen gekregen en hopelijk wordt dit hierdoor snel recht getrokken. Vandaag weer begonnen met decapeptyl spuiten en 22 april de uitgangsecho in NL. Iedereen veel geluk!
Lijst van vandaag! 04/04 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Afspraken: April 4-4 Kaaat - Cryo tp 5-4 Vlindermama93 - verse tp 6-4 Smienaatje - FM 1 6-4 Cvdv87 - cryo tp 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. 7-4 Muldes - 2de intake ICSI 11-4 Jazz83 - echo 1 cryo tp 19-4 Romytje - Echo 1 20-4 Missdeph - 2de intake ivf 20-4 Coco17 - intake Brussel 22-4 Coco17 - uitgangsecho NL 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI Mei 03-5 Liissaa - Echo 1 Testdatum 7-4 Sass25 8-4 xTamx 11-4 Sooff30 12-4 Fruity90 16-4 123isa123 16-4 Vlindermama93 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Romytje
Zojuist bericht van het ziekenhuis. Er werden sws 5 embryo's ingevroren van 3 dagen oud en er is nu nog een extra ingevroren van 5 dagen oud. Na hoeveel dagen hadden jullie een terugplaatsing. Bij mij deden ze het na 3 dagen.
Bij de punctie na 5 dagen, de cryo was 6 dagen na de positieve ovulatie test (dus beide 5daagse embryo's)
@Coco17 Welkom terug! Wat fijn dat jullie samen een beslissing hebben kunnen maken. @Maris1986 Welkom bij de club! Mijn wachtbank nieuws: Ik heb sinds gister continue een soort drukkend gevoel in mijn onderbuik en vandaag ben ik echt een emotioneel wrak.
Ze doen dat dus wel per ziekenhuis verschillend. Ik had woensdag de punctie en zaterdag de terugplaatsing
@Maris1986 welkom bij de groep! Spannend veel succes maandag! Op naar een mooie terugplaatsing. Succes met de punctie. @Coco17 welkom terug fijn dat je er weer bent en dat jullie het een plekje hebben kunnen geven. Is er een reden voor dat ze je schildklierwaarde niet eerder hebben gecheckt. Is dat iets wat ze niet standaard doen? Ik weet eigenlijk niet of ze dat wel bij mij hebben gedaan.. geen idee.. mijn moeder heeft wel een vertraagde schildklier. Hoop op een mooie ronde voor jou dit keer met cryo’s! Die je hopelijk niet nodig hebt. Xx @123isa123 wat een goed nieuws! Bij mij in het ziekenhuis 3 dagen na punctie en cryo’s doen ze 6 dagen na een positieve ovulatietest, en 7 dagen na pregnyl.
@Sass25 Nee, dit doen ze niet standaard... Ik ben hierop getest omdat we een intake hebben in Brussel. Daaruit blijkt dat mijn TSH op 11 zit, terwijl dit normaal onder de 4 moet zijn, idealiter 1 tijdens een vruchtbaarheidstraject. Hoe ik het begrepen heb kan er geen innesteling plaatsvinden als dit niet goed is. Ik begrijp dan ook echt niet waarom hier niet standaard op getest wordt in NL (kleine moeite, wat grote gevolgen kan hebben..) Ik zag dat jij donderdag mag testen, super spannend!!!!
@123isa123 wat een goed nieuws! Bij ons in het ziekenhuis hetzelfde protocol als wat @Sass25 aangeeft. Alleen gaat bij ons alles met echo’s en niet met ovulatietesten. Terugplaatsing is dan altijd 7 dagen na Ovitrelle. @Coco17, fijn dat je er weer bent en jullie weer een poging gaan wagen! En een mooi plan b. Kan me voorstellen dat dit (meer) vertrouwen geeft. Bij mij is overigens wel de TSH waarde standaard gemeten bij het eerste bloedonderzoek. Er was geen specifieke aanleiding voor. Dus ook dat is blijkbaar per ziekenhuis verschillend.
@Sooff30 wat kut zeg… zo snel ook. Misschien toch een innestelingsbloeding, of was het echt heel veel? Hoe is het nu? Duim dat het geen menstruatie is voor je xx @Veerle13 spannend blijf hoop houden! @Liissaa wauw wat hoog! Super fijn zeg ❤️ Hoe voel je je nu? @Coco17 oke goed om te weten zou ik eens kunnen nachecken. Las het inderdaad vaker op dit forum dat in het buitenland ze daar heel goed opletten..
Pfff, ben wel echt zenuwachtig voor morgen hoor! Zie enorm op tegen zetten infuus en de punctie. Heb echt naaldenfobie. Ik mag een uur voor de tijd oxazepam en tijdens de punctie kortdurende morfine. 7 jaar geleden is het me alles meegevallen, maar bang dat dat nu niet zo is Zou ik vanavond diazepam mogen nemen om wat rustig te worden? Of is dat to much aangezien ik morgenochtend ook oxazepam moet nemen? Iemand ervaring?
Gewoon doen. Ik kreeg ook diazepam mee voor zowel de nacht als ook de ochtend van de punctie. Hoe meer ontspannen jij bent hoe prettiger alles verloopt Heel veel succes morgen