Hoi Lisa, Vanmorgen de terugplaatsing gehad. Sorry voor mijn late reactie ik heb de afgelopen week in een roes geleefd. Er waren afgelopen maandag bij de punctie 11 eicellen gevonden. Vandaag kregen we ook te horen dat er 9 hele mooie A kwaliteit embryo's zijn. 1 teruggeplaatst en de andere 8 volgen ze nauwkeurig om te kijken of ze deze kunnen invriezen. Nu 2 weken wachten en heel hard duimen dat het blijft hangen
Wat een mooie opbrengst @Debjuh2907 !! Heel fijn! Wanneer mag je testen? Spannend de komende twee weken. Ik duim voor je
Lief dat je mee duimt! 11 febr mag ik testen. Hoe was jouw intake? Ben je al gestart met het spuiten? Heb je een lange of kort traject incl anticonceptie?
Wat spannend! En wat een mooi aantal! Hopelijk blijft deze gelijk plakken!! En heb je een paar mooie eskimootjes!
Dank allemaal, het heeft geholpen. Ik was relatief relax van te voren, had gewoon prima geslapen. De punctie zelf viel me echt 1000% mee, de vervelendste prik was die van het infuus en verder lag ik hem lekker te spacen op de morfine . 7 follikels aangeprikt en er zijn 6 eicellen gevonden dus voor mij echt een topscore.
intake was prima. Ik ga niet aan de pil, maar begin in de 3e week van de cyclus (a.s dinsdag) met decapeptyl. 17 dagen later de Gonal-F en dan begin maart punctie. Dat is voor nu de planning. Ben heel benieuwd! @Fruity90 yes! Mooie opbrengst en wat fijn dat het meeviel zeg. Ik ben zo bang geworden door verhalen dat het extreem pijnlijk is of overstimulate etc. Ik ben al z’n angsthaas dus dan is t fijn om zo nu en dan te horen dat het iemand is mee gevallen! Wanneer is de terugplaatsing? Naast de ICSI ben ik ook gestart met acupunctuur. Las er het 1 en ander over op andere fora en dacht baadt het niet dan schaadt het niet. Gisteren voor het eerst geweest. Aparte ervaring haha. Zijn hier anderen die ook acupunctuur doen naast de behandeling?
Als er bevruchtingen (hoor ik zondag) zijn is de TP aankomende woensdag. Wat mij betreft mogen ze me wel weer vol gooien met morfine, die eendenbek vind ik vervelender dan de punctie . De arts zei dat de gemiddelde pijn voor een punctie een 3 is, dus voor elk horrorverhaal zijn er genoeg mensen die weinig pijn hebben. Had hem zelf op een 1 gezet zo van: ja ik voelde wel iets maar pijn zou ik het niet eens noemen. Ik moest even diep zuchten voor de prik. Vervolgens zei ze: "Ja de eerste kan wat vervelend zijn" en ik lag daar super zweverig: "huh was dat het?" Geen ervaring met acupuntuur, is het wat? Ik ken wel van die naalden bij de fysio om je spieren los te prikken.
Ik had vorig jaar een intake voor acupuntuur en 2-3 sessies. Ik wilde het proberen na goede verhalen van andere. Het blijkt echt niet mijn ding Die naaldjes vond ik prima, ik kon daar best ontspannen. Ik heb ook paar goede tips gekregen. Maar na die paar sessies begon ik te twijfelen of ik erin gelovde en uiteindelijk besloten dat het niet voor mij was. Ik denk dat je zelf moet proberen om te kijken of het jou kan helpen.
Ik heb afgelopen week ook de eerste acupunctuur behandeling gehad. Dus kan nog niet heel veel zeggen. Het was in ieder geval erg ontspannen en mijn Decapeptyl-hoofdpijn was een stuk minder. Alleen al voor ontspannenheid in deze rollercoaster vind ik het een aanrader!