Hallo dames, ik had vandaag me eerste follikel meeting! Er waren in totaal 10 follikels te zien (6 rechts 4 links) ze waren allemaal rond de 15mm dus moet nog ff doorprikken... Zaterdag kan ik terug komen en ze ging er wel vanuit dat ik dan ready zou moeten zijn. Hopelijk groeien ze allemaal netjes mee! Ze waren iig tot nu allemaal redelijk gelijkmatig dus laten we hopen.
Ah wat jammer :'( die teleurstellingen zijn nooit makkelijk. Hoop dat je die 2 maanden een beetje doorkomt. Sterkte en beterschap voor jou en je man.
Ohnee, wat k*t!!! Het leek zo goed/gunstig zo te horen. Sterkte! Dikke virtuele knuffel! Hopelijk vind je troost bij je naasten!
Ahh nee.. jij ook al niet.. sterkte meis ❤️Xx Dankjewel voor je antwoord, geeft me weer wat meer moed… we blijven doorgaan, duimen en hopen.. Lief dat je het vraagt. Ik was even wat minder actief de laatste dagen. Heb net alles bijgelezen van iedereen.. Het heeft er toch ingehakt omdat ik zo dichtbij was…. Ik heb nu voor het allereerst een tp gehad zonder Pregnyl, helemaal natuurlijke ovulatie enzo… ik kreeg steken en onderrugpijn en pijnlijke borsten.. ook werd ik vorige keer op wachtdag 8 al ongesteld en nu was het wachtdag 9… ik was voor mijn gevoel zo dichtbij… Dus was wel even heel verdrietig weer.. Ik probeer veel afleiding te zoeken en me te focussen op onze volgende tp… donderdag weer een eerste echo.. we hebben nog 2 cryo’s, vind het nu wel spannender worden omdat de “voorraad” opraakt zeg maar.. Hoe is t met jou? Fijn dat je weer op het wachtbankje mag zitten. Trek je het een beetje?
Ik heb geen ovitrelle gebruikt maar pregnyl. 2 dagen na de terugplaatsing dus 9 dagen na de pregnyl was het uit mijn lijf
Ohhh nee wat verdrietig veel sterkte! Ik mag ook over ong 2 maanden dus hopelijk trekken we elkaar dan door de wachttijd heen
Ik had vandaag een follikel van 11 mm dus moet maandag terugkomen, dan hoop ik dat we de inseminatie kunnen inplannen.. Wel ondertussen ovulatietesten doen dit weekend mocht t opeens vlot gaan maar daar ga ik niet van uit.
Sterkte meid . Wat klote … die 2 maanden wachten verzacht ook niet .. had zo verwacht dat je met beter nieuws zou komen morgen . Dikke knuf
Heel logisch dat het er inhakt . Elke mislukte tp is zo klote. Je houdt er rekening mee dat de kans groter is dat het niet lukt dan wel, maar elke negatieve uitslag is weer even een klap in je gezicht . Zeker als je lichaam je zo in de maling neemt met signalen en symptomen, dat je eigenlijk stiekem al een beetje blij bent… ik snap het heel goed. Gelukkig zijn er nog 2 mooie cryos over en je hebt er maar 1 nodig, maar de druk neemt natuurlijk erg toe voor jezelf nu. Ga je aankomende cyclus weer helemaal natuurlijk doen ? Ik zit idd weer op het wachtbankje. Wachtdag 1. Ik had gehoopt dat ik er meer vertrouw in had en baal een beetje van mezelf dat ik dat niet zo heb. Probeer echt positief te zijn, maar vind het moeilijk. Miss onbewust toch zelfbescherming…