Jaa!! Wat goeed, dat is al een mooi streepje! (Voorzichtig) gefeliciteerd!! Nu lekker genieten van dit moment!
@mariska1986 gefeliciteerd met de tp! Nu lkkr op het wachtbankje. Houd je het een beetje vol? Voel je al dingentjes? @Toeraab wat fijn zeg! Fantastisch. Nu drie dames die bloedingen hadden en toch zwanger! ❤️ Geniet van dit geluk. @Melissert, heel veel succes voor dinsdag alvast! Hoop dat de pijn meevalt en veel mooie eitjes @Fruity90 wauww!!! Wat goed! Gefeliciteerd ❤️ @cvdv87 spannend hoor! Goed dat je nog niet hebt getest. Houd je het nog een beetje vol?
Ik heb zo nu en dan wel de drang te willen testen, maar ga het niet doen . Op z’n vroegst op donderdag, een dag eerder dan de officiële testdag. Heb sterk het gevoel dat het weer een mislukte ronde is, door ontbreken van symptomen. Heb heel soms wat licht, zeurderig gevoel in mn onderbuik. Maar dat is dan ook alles! Konden we de tijd maar verder zetten ! Hoe is het met jou?
Nee eigenlijk niet , ik denk pas als ik dinsdag nog steeds een positieve test heb. Ik voel zo enorm....niks.. eigenlijk geen symptomen alleen gerommel in mijn buik, dus er is ook hoop voor jou. En we zijn al 4 jaar bezig (5 inclusief wachtlijst) om hier te komen dus ik zit ook een beetje met : oh shit en nu
Het begint er toch echt op te lijken dat jullie lange wachten nu eindelijk wordt beloond. Laat t maar snel dinsdag zijn, zodat je echt kan gaan genieten van de positieve test
Sass25, post: 24147254, member: 108295"]@mariska1986 gefeliciteerd met de tp! Nu lkkr op het wachtbankje. Houd je het een beetje vol? Voel je al dingentjes? @Toeraab wat fijn zeg! Fantastisch. Nu drie dames die bloedingen hadden en toch zwanger! ❤️ Geniet van dit geluk. @Melissert, heel veel succes voor dinsdag alvast! Hoop dat de pijn meevalt en veel mooie eitjes @Fruity90 wauww!!! Wat goed! Gefeliciteerd ❤️ @cvdv87 spannend hoor! Goed dat je nog niet hebt getest. Houd je het nog een beetje vol? [/QUOTE] Ik denk dat jij @Maris1986 bedoelde
Oeh spannend hoor! Zijn meer meiden hier zonder symptomen gevoeld te hebben en toch zwanger! Hoop t voor je! met mij gaat het wel oké, ik heb donderdag weer een echo eerste follikelmeting.. Hoop als de tp in het verschiet ligt ik misschien weer wat vertrouwen krijg. Op dit moment denk ik van nou die andere twee cryo’s zullen ook wel nie lukken en kan ik een nieuwe behandeling doen.. hoop het niet natuurlijk., maar t is soms moeilijk om de hoop weer naar boven te halen. dat is niet fijn.. goed aangeven hoe je je voelt, ook vooraf .. en anders vragen om wat oxazepam om rustig te worden? Xx
Heel herkenbaar wat je beschrijft . Begrijp je gedachtegang precies, zeker als ik het met mijzelf vergelijk. En toch rationeel gezien, heb je net zoveel kans dat je volgende cryo blijft zitten als welke andere cryo dan ook. Maar zo kan ik ook niet denken hoor.Teveel emotie en onzekerheid komt er bij kijken. echt zoveel respect voor iedereen die zo lang in de MMM zit (zonder resultaat). Ik ben nu pas sinds september weer bezig en ik moet zeggen dat dit me soms al teveel wordt. Ik hoop dat ze donderdag op de echo al een mooie vordering zien en dat je snel je Emmy teruggeplaatst krijgt
Lijst van vandaag! 11/04 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IUI/IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Afspraken: April 11-4 Loulou12 - echo FM 2 11-4 Jazz83 - echo 1 cryo tp 11-4 mamavanlisi - echo fm 1 12-4 melissert - punctie 14-4 Sass25 - Echo FM 1 14-4 Sooff30 - Echo FM 1 19-4 Romytje - Echo 1 20-4 Missdeph - 2de intake ivf 20-4 Coco17 - intake Brussel 20-4 Fruity90 - evaluatie afspraak 22-4 Coco17 - uitgangsecho NL 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI 28-4 Muldes - 1ste start echo 29-4 Loulou12- intake IVF prikinstructies Mei 03-5 Liissaa - Echo 1 09-5 Vesper22 -Intake LUMC Testdatum 12-4 Fruity90 15-4 neelatje 15-4 Cvdv87 16-4 123isa123 16-4 Vlindermama93 19-4 Kaaat 20-4 Maris1986 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Romytje Toeraab
Na de mooie streepjes van @Fruity90 heb ik vanochtend ook getest. Vandaag 12 dpo en zo negatief als het maar kan. Ik ben bang dat het niet is gelukt deze maand..
Ja inderdaad. Je hebt toch zo'n hoop elke maand. Ik heb het voor deze maand nu wel opgegeven.. laat me nu dan ook maar ongesteld worden