Dag allen, Jullie hebben al een hele tijd niets van mij gehoord. Ik moest een gewone cyclus afwachten, dus was er ook niet veel bijzonders. Daarna kwam de oorlog in Oekraïne en daar hebben wij (allebei een oorlogsverleden) heel veel last van gehad. Ik was ook erg blij dat ik niet in het traject zat op dat moment. Inmiddels zakt de emotie wat betreft de oorlog en ben ik vandaag eindelijk (na 48 dagen) ongesteld geworden. Morgen mag ik naar Zwolle voor een echo en als alles goed is dan mag ik ook morgen starten met spuiten. Ik hoop dat wij deze keer tot voorbij de punctie komen. Als eerste welkom aan alle nieuwe dames die zich bij deze forum aansluiten!! Ik heb alle berichten doorgelezen echter wordt het moeilijk om met terugwerkende kracht op alles te reageren. Ben erg blij te zien dat het lijstje met zwangeren toeneemt, gefeliciteerd!! En ik hoop dat alle dames die nog gaan testen --> positief testen. Natuurlijk heb ik ook veel teleurstellingen gelezen. Maar ik lees ook dat jullie je weer herpakken en doorgaan, respect!
Ah gatverdamme @Maris1986 wat enorm verdrietig. Heel veel sterkte en ik hoop dat de TP een blijver is. ben benieuwd wat de embryoloog zegt. Wil je dat laten weten? Hier van de 7 uiteindelijk 2 goede embryo’s, waarvan nu de eerste niet is gebleven. Volgens de arts was dit gewoon een geslaagde behandeling. Zal best, maar voelde en voelt nog steeds echt niet zo. Dus ik ben benieuwd wat jouw embryoloog zegt. Succes!!
Welkom terug. Gelukkig heb je weer de moed verder te gaan. Lijkt me heel zwaar als je een oorlogsverleden hebt, om deze ellende allemaal weer te zien. heel veel succes weer deze poging
Ik heb nog steeds geen bericht of er van ons iets ingevroren is… kan uiterlijk 2 weken duren na tp. Morgen pas een week… hopelijk snel wat nieuws, vooral ook met zo’n witte test behoefte aan goed nieuws!
@Vlindermama93 2 weken is wel gebruikelijk, stond bij ons ook in de brief. Ik denk zelf hoe langer hoe beter want blijkbaar gebeurt er dan nog wat. Bij ons was de dag na de TP blijkbaar al duidelijk dat er nog maar 1 extra zijn/haar best deed.
Zeker weten, de wens voor nog een kindje is natuurlijk net zo groot als met de eerste. Realiseer me des te meer hoe dankbaar we mogen zijn met ons icsi wondertje. En hopelijk mogen we allemaal nog een zo een mooi cadeautje krijgen ❤️
Morgen pas , dan kan ik ook meteen actie ondernemen als het goed is . En ik had de testen pas om 18:00, dan zit er veel te weinig tijd tussen vandaag en morgen denk ik. Heb wel het idee dat ik wat meer klachten begin te krijgen, op compleet willekeurige momenten vandaag lijkt het wel alsof er een olifant op mijn hoofd zit.
Ja, op twee manieren zelfs. Volgens mijn ovulatie testen rekenmethode EN volgens mijn cyclus die normaal 29 dagen duurt. Ik verwacht morgen vroeg te testen voor de mensen die er blijkbaar klaar voor zitten .
Ik ben morgen vrij, dus ik hoop dat ik iets later op het forum zit. Maar met het openen van het forum zie ik graag een knaltest !