Kan me daar ook wel bij aansluiten… ik kan mega onredelijk zijn die weken en ook snel geïrriteerd. Ook al weet ik dat ik op zo een moment onredelijk ben, ik kan het niet stoppen
Spannend hopelijk dit keer veel mooie embryo’s die ook ingevroren kunnen worden! Kan me voorstellen dat je je helemaal leeggezogen voelt… fijn dat je even bent weggeweest en hebt kunnen opladen en jezelf een stukje terug aan het vinden bent. Hoop dat je gauw weer de moed kan vinden om door te gaan. ❤️ Dikke knuffel Wat kut allemaal… hoop dat alles gauw opgelost is voor jou en dat je het een plekje kunt geven.. ❤️ ❤️ sterkte voor alle lieve meiden hier die teleurstellingen moeten verwerken.. misschien de zoveelste..hou hoop xxx
Oh had trouwens nog niet gezegd maar heb getest ook deze ochtend/middag en was ook negatief. Geen verrassing hoor. Begon me al af te vragen waar me Skittles zijn gebleven die ik gister nacht in het hotel had gekocht en ik heb een hele reep chocolade op.... In iets van 30 minuten. Dat is wel echt wat gebeurd als ik ongesteld word. Heb zoet eten nodig haha
Ja precies denk dat veel dames zich hier wel in herkennen. Ik ga er ook wel vanuit dat al onze partners het geduld opbrengen en lief blijven haha.. het is gewoon allemaal niet makkelijk
Ik heb met je te doen meid! Ik snap je gevoel van leegte helemaal, zo heb ik me ook gevoeld. Helemaal uitgeleefd. Wel fijn dat het weekend je weer goed heeft gedaan en ik wens je heel veel succes morgen! Ik denk iig aan jullie
Ach jeetje, hebben ze niet gelijk je eileiders op de echo kunnen controleren? Een BBZ is ook enorm heftig om mee te maken zeg.. veel sterkte!
Ik geloof dat je het inderdaad eerst zelf moet voorschieten als je bij een zorgverzekeraar zit waar ze geen contact bij hebben. Je kunt het dan via de zorgverzekeraar terugkrijgen o.i.d. als je zorgverzekering snel is kan je ook meteen je factuur doorsturen en hopen dat ze het al aan je hebben uitgekeerd voordat je betaaltermijn is verstreken. Maar ik zou inderdaad sowieso even bellen, ze kunnen vast al wat vragen voor je beantwoorden.
Jawel, maar daar kon ze niets vinden. Op basis van de hcg waarde hoef ik me niet al te veel zorgen nog te maken, donderdag weer prikken en hopen dat het gedaald is.
Inderdaad de 'wat als'. Dat hebben wij ook, dan weten we tenminste dat we het geprobeerd hebben! De vorige keer kreeg ik inderdaad geen roesje, wel de normale pijnstilling door het infuus en extra plaatselijke verdoving. De vorige keer wisten ze namelijk nog niet 100% zeker of het een buikpunctie zou moeten worden, omdat dat mijn eerste punctie was. Nu weten ze dat wel, aangezien de eierstok wederom erg hoog ligt. Er is nu ook in het systeem aangegeven dat ik naast het roesje ook dubbele verdoving in de huid krijg, zodat de huid zelf verdoofd wordt, maar ook de laag die daaronder ligt. Zodat het allemaal waarschijnlijk dit keer een stuk minder heftig zal aanvoelen. Ben benieuwd! De buikpunctie gaat dan via de buik, eerst inderdaad dwars door de huid + buikspieren door naar de eierstok en dan ook nog dus in de eierstok. Ja, dat is inderdaad ook al een periode waarin je dan heel nieuwsgierig word. De vorige keer werden wij pas op de hoogte gesteld na de uitslag, omdat het daarvoor voor ons nog niet echt heel veel duidelijker wordt. En dan kunnen we wel extra blijven hopen, maar uiteindelijk is het voor ons denk ik alleen maar goed dat we pas na de uitslag gebeld worden met het hele plaatje. Dan vragen we ook wel naar hoe het allemaal ging. We weten alleen op de dag van de punctie hoeveel eicellen er gevonden zijn en hoeveel er bevrucht zijn. En dan is het twee weken wachten.
Lijst van vandaag! 26/04 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IUI/IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT Afspraken: April 26-4 Romytje - 2de echo (om te kijken of hartje gestopt is) 26-4 Cvdv87 - echo cryo tp 26-4 Azric - verse tp 27-4 Jazz83- tp cryo 28-4 Muldes - 1ste start echo 28-4 xTamx - telefonisch consult over cryo cyclus 28-4 Sass25 - Terugplaatsing cryo 28-4 Fruity90 - bloedprikken 28-4 Soof1992 - punctie 29-4 Loulou12- intake IVF prikinstructies Mei 03-5 Liissaa - Echo 1 03-5 Mamadi18 - FM 1 04-5 Coco17 - FM1 04-5 Delacour - Cryo tp 09-5 Vesper22 -Intake LUMC 18-5 Soof1992 - telefonisch consult uitslag PGT embryo's Testdatum: 25-4 Loulou12 28-4 Smienaatje 30-4 Melissert 30-4 evi85 03-5 MamavanLisi Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Romytje Toeraab
De allerlaatste twee spuitjes (Decapeptyl en Menopur) zijn gezet! Eindelijk. Ben er echt even klaar mee. Vanavond nog Ovitrelle en dan is het wachten tot donderdag. Had gisteren even de spuitjes tot nu toe geteld. Heb 74 naalden in mijn buik geprikt tot nu toe. Vanavond de 75ste alweer...
@Romytje aterkte vandaag, ik hoop zo oprecht dat niet alle wonderen de wereld uit zijn!! Ik wacht in spanning af! Voor 9h worden we gebeld als het niet goed is. Maar dan nog weten we niet wat de kwaliteit is. Dat horen we daar pas. We kunnen er trouwens voor kiezen het niet te weten. Voelt ook als een soort examen dit!
Duim met je mee Hopelijk gaat alles helemaal goed Wow dat zijn een hoop spuitjes zeg Snap helemaal dat je er even klaar mee bent poeh....nog even en dan is het donderdag